Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 12 oktober 2009 om 22:15
maandag 12 oktober 2009 om 22:42
Oh meissie, dat is echt rot. Wanneer komt de dokter ook alweer? Ga je wel proberen om wat te slapen?
Ik weet ook niet goed wat je er wel of niet aan kunt doen verder, behalve de druk laag houden( door je hoofd wat hoger te leggen). En ik weet al helemaal niet wat je kunt doen voordat de huisarts is geweest.
Met dat piepen bedoelde ik om de rust Sum, en als geintje omdat ik je duidelijk gespot had op pieperstopics.
Ik weet ook niet goed wat je er wel of niet aan kunt doen verder, behalve de druk laag houden( door je hoofd wat hoger te leggen). En ik weet al helemaal niet wat je kunt doen voordat de huisarts is geweest.
Met dat piepen bedoelde ik om de rust Sum, en als geintje omdat ik je duidelijk gespot had op pieperstopics.
maandag 12 oktober 2009 om 23:03
Whoehahaha Madhe, tis gewoon heerlijk om te lezen dat sommige dames nog meer zwelgen in verdriet dan ik
En het mijne is gerechtvaardigd vandaag vinnik zelf
Joh, ik kan niet eens liggen, dat doet me al een zeer zeg!
Morgenochtend komt de dokter maar naar aanleiding van mijn telefonische verhaal mocht ik vandaag al wel beginnen met antibiotica.
*vind dat ze best een slaappilletje mag strakkies*
En het mijne is gerechtvaardigd vandaag vinnik zelf
Joh, ik kan niet eens liggen, dat doet me al een zeer zeg!
Morgenochtend komt de dokter maar naar aanleiding van mijn telefonische verhaal mocht ik vandaag al wel beginnen met antibiotica.
*vind dat ze best een slaappilletje mag strakkies*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 oktober 2009 om 23:08
Ja tuurlijk mag je even zielig zijn. Een oorontsteking is niet niks. Want dat is het waarschijnlijk, denk je ook niet?
Ik hoop echt dat het snel weggaat. Maar eh, neem straks lekker een slaappil én leg écht je hoofd hoger, stapel gewoon 3 kussen op elkaar. Dat haalt de pijn niet weg, maar maakt de druk erop wel minder. (heb ik dat al 132 keer gezegd?)
Ik herinner me een rampzalige nacht met kind met oorontsteking. Zelfs de buren konden niet slapen omdat de lieverd zo lag te gillen van de pijn. Heel zielig.
Ik hoop echt dat het snel weggaat. Maar eh, neem straks lekker een slaappil én leg écht je hoofd hoger, stapel gewoon 3 kussen op elkaar. Dat haalt de pijn niet weg, maar maakt de druk erop wel minder. (heb ik dat al 132 keer gezegd?)
Ik herinner me een rampzalige nacht met kind met oorontsteking. Zelfs de buren konden niet slapen omdat de lieverd zo lag te gillen van de pijn. Heel zielig.
maandag 12 oktober 2009 om 23:11
Ow dan ga ik maar niet gillen vannacht, ik woon hier nog niet zo lang en wil mijn buren graag te vriend houden
Madhe, wat denk je, zou het helpen als ik mijn hoofd wat hoger leg?
Op een kussen of 3 of zo?
Yep, tis een oorontsteking, heb ik zo'n 3x per jaar.
Als dit achter de rug is kan ik een afspraak maken want dan moet mijn oor doorgeprikt worden (DAT doet pas zeer!!!!)
En ff laten uitspuiten, ook zo.n feestje als je oor helemaal zeer doet van al het gefrummel.
Maar goed, heb het er voor over, straks hoor ik weer prima
Das ook irritant zeg, dat je gewoon niets meer hoort aan dat oor!
Madhe, wat denk je, zou het helpen als ik mijn hoofd wat hoger leg?
Op een kussen of 3 of zo?
Yep, tis een oorontsteking, heb ik zo'n 3x per jaar.
Als dit achter de rug is kan ik een afspraak maken want dan moet mijn oor doorgeprikt worden (DAT doet pas zeer!!!!)
En ff laten uitspuiten, ook zo.n feestje als je oor helemaal zeer doet van al het gefrummel.
Maar goed, heb het er voor over, straks hoor ik weer prima
Das ook irritant zeg, dat je gewoon niets meer hoort aan dat oor!
maandag 12 oktober 2009 om 23:16
Ik weet het niet Summer, misschien helpt dat wel. Wel 3 kussens he, 2 is nog niet hoog genoeg. Hoog moet het liggen, hoog. Denk ik. Wat zei ik? Het was hoog toch?
Wat rot zeg, 3 keer per jaar nog wel. Oh ik vind ik echt heel zielig voor je. Niet dat ik het over zou nemen van je als dat kon (no way), maar je weet wat ik bedoel.
Dat doorprikken, dat ken ik niet eigenlijk. Ooit moest ik wel mijn oor laten uitspuiten en toen kriebelde dat. De week er na ging ik weer naar de huisarts, ik wilde weer oor-gekriebeld worden (joh, ik was 14, dan mag dat). Maar ik had toen geen pijn aan mijn oor, dat scheelt natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat het deze keer bij jou ook kriebelt. Denk aan wat leuks ondertussen (moet niet al te moeilijk zijn toch??). En sterkte voor vannacht.
Ik ga slapen.
Wat rot zeg, 3 keer per jaar nog wel. Oh ik vind ik echt heel zielig voor je. Niet dat ik het over zou nemen van je als dat kon (no way), maar je weet wat ik bedoel.
Dat doorprikken, dat ken ik niet eigenlijk. Ooit moest ik wel mijn oor laten uitspuiten en toen kriebelde dat. De week er na ging ik weer naar de huisarts, ik wilde weer oor-gekriebeld worden (joh, ik was 14, dan mag dat). Maar ik had toen geen pijn aan mijn oor, dat scheelt natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat het deze keer bij jou ook kriebelt. Denk aan wat leuks ondertussen (moet niet al te moeilijk zijn toch??). En sterkte voor vannacht.
Ik ga slapen.
maandag 12 oktober 2009 om 23:18
maandag 12 oktober 2009 om 23:25
Nou nou.. ik kan er niet van slapen. Ik was even afgeleid.
Heb jij dat ook, dat je sommige mensen wel met hun kop tegen 3 kussens platen zou willen rammen zodat ze zich in ieder geval bewust worden van de plaat die ze hebben? Dit forum is niet goed voor mij, ik kan daar zo slecht tegen.
Het schetst zo'n slecht beeld van de volwassen vrouw, dat vind ik nog het ergste hahaha.
Maar eh, 3 kussen voordat je gaat proberen te liggen he? Hoog blijven! Dat maakt de druk minder. En jij bent ook lief
Heb jij dat ook, dat je sommige mensen wel met hun kop tegen 3 kussens platen zou willen rammen zodat ze zich in ieder geval bewust worden van de plaat die ze hebben? Dit forum is niet goed voor mij, ik kan daar zo slecht tegen.
Het schetst zo'n slecht beeld van de volwassen vrouw, dat vind ik nog het ergste hahaha.
Maar eh, 3 kussen voordat je gaat proberen te liggen he? Hoog blijven! Dat maakt de druk minder. En jij bent ook lief
maandag 12 oktober 2009 om 23:37
dinsdag 13 oktober 2009 om 00:03
Oh Stroll, ik wilde ook nog ff wat tegen jou zeggen.
Wat onwijze klote, zo'n familie ruzie.
Maar lieve schat ga nou alsjeblieft niet via mail je mening verkondigen of jezelf verdedigen.
Op die manier gaan dingen alleen maar meer mislopen.
En dat wil je toch ook niet?
Eén moet er de verstandigste zijn hoor!
Ah en Pom, jij schuwt zo'n testje ook niet he?
Ik denk echt niet dat ik zwanger ben hoor, ben het nog nooit geweest.
Maar waarom die tiet'n nou zo'n pijn doen is mij een raadsel.
Wat onwijze klote, zo'n familie ruzie.
Maar lieve schat ga nou alsjeblieft niet via mail je mening verkondigen of jezelf verdedigen.
Op die manier gaan dingen alleen maar meer mislopen.
En dat wil je toch ook niet?
Eén moet er de verstandigste zijn hoor!
Ah en Pom, jij schuwt zo'n testje ook niet he?
Ik denk echt niet dat ik zwanger ben hoor, ben het nog nooit geweest.
Maar waarom die tiet'n nou zo'n pijn doen is mij een raadsel.
dinsdag 13 oktober 2009 om 00:05
Nope, kan ondanks de tip van Madhe vanm de 3 kussens de slaap niet vatten
Heb Pijn!
Wat het leed iets verzacht is dat ik zojuist een sms EN een mailtje van RM heb gekregen,
Dat hij een ontzettend beroerde ontvangst heeft daar, dat hij vergaat van de rugpijn en of ik hem snel weer wil masseren (ja ik wil, ja ik wil) end at de dames in de USA lang zo leuk niet zijn als ik..
Oja, en hoe het thuis gaat
THUIS.....na 3 dates!!!
Heb Pijn!
Wat het leed iets verzacht is dat ik zojuist een sms EN een mailtje van RM heb gekregen,
Dat hij een ontzettend beroerde ontvangst heeft daar, dat hij vergaat van de rugpijn en of ik hem snel weer wil masseren (ja ik wil, ja ik wil) end at de dames in de USA lang zo leuk niet zijn als ik..
Oja, en hoe het thuis gaat
THUIS.....na 3 dates!!!
dinsdag 13 oktober 2009 om 00:19
Gek genoeg vind ik het wel leuk klinken,
Maar het wordt wel lastiger om het te zien als daten...
de pijn is sterker dan de slaappil ben ik bang.
Hoe is het met jou, MX en je schildersetje?
Oja, die boobs die zeer doen, moet je niet toevallig ongesteld worden?
Ik vond trouwens een zwangerschapstest echt DOOD eng om te doen.
Maar het wordt wel lastiger om het te zien als daten...
de pijn is sterker dan de slaappil ben ik bang.
Hoe is het met jou, MX en je schildersetje?
Oja, die boobs die zeer doen, moet je niet toevallig ongesteld worden?
Ik vond trouwens een zwangerschapstest echt DOOD eng om te doen.
dinsdag 13 oktober 2009 om 01:22
Ik kom alleen even zwaaien, want echt enorm onverstandig bezig in die zin dat ik al lang op bed had moeten liggen, maar het was zo leuk in mijn stamkroegje, en die dat ene jongmens die daar al een tijdje werkt (en weer vrijgezel schijnt te zijn) is echt te bloedmooi gewoon, en de drie jongetjes die over seks aan het praten waren en heel geshockeerd waren toen ik daar gezellig bij kwam zitten, waren ook heel grappig En alle kennissen die ik lang niet gesproken had waren te gezellig, ook.
Liefjes, ik ben bang dat ik er maar heel weinig ben komende week, wegens heel lange dagen. Maar ik denk wel aan jullie hoor. Niet zwanger worden of aan andere dramatische ontwikkelingen doen als ik er niet ben, goed?
Liefjes, ik ben bang dat ik er maar heel weinig ben komende week, wegens heel lange dagen. Maar ik denk wel aan jullie hoor. Niet zwanger worden of aan andere dramatische ontwikkelingen doen als ik er niet ben, goed?
dinsdag 13 oktober 2009 om 01:28
Ja Sum, als ie te snel gaat voor je moet je hem gewoon ff terugfluiten denk ik.
Of vind je het stiekem erg fijn, omdat het ook een bevestiging is?
Hmmmmm ja denk ook niet dat de pijn weggaat met een slaappil, maar het kan je wel lekker suf maken.
Wat heb je voor slaappillen?
Heb MX vandaag niet gesproken en dat hou ik lekker zo.
Even rustig aan (dat gaat altijd iets makkelijker als het niet heul lang geleden is dat ik seks heb gehad )!
Nou nee ik moet voorlopig niet ongesteld worden, en ook als dat wel het geval is doen ze nooit pijn.
Maar goed, soms doet je lijf weleens ineens rare dingen, laten we het daar maar op houden.
Zie verder namelijk geen enkele reden om er een testje tegenaan te gooien.
Een test doen kan ook echt DOODeng zijn Sum.
Hangt ook een beetje van de situatie af natuurlijk...
Moosey wat heerlijk dat je het zo GEZELLIG hebt gehad!
Ik zal met al mijn dramatische dingen wachten tot jij er weer bent, goed?
Succes met je lange dagen, zal aan je denken hoor!
Of vind je het stiekem erg fijn, omdat het ook een bevestiging is?
Hmmmmm ja denk ook niet dat de pijn weggaat met een slaappil, maar het kan je wel lekker suf maken.
Wat heb je voor slaappillen?
Heb MX vandaag niet gesproken en dat hou ik lekker zo.
Even rustig aan (dat gaat altijd iets makkelijker als het niet heul lang geleden is dat ik seks heb gehad )!
Nou nee ik moet voorlopig niet ongesteld worden, en ook als dat wel het geval is doen ze nooit pijn.
Maar goed, soms doet je lijf weleens ineens rare dingen, laten we het daar maar op houden.
Zie verder namelijk geen enkele reden om er een testje tegenaan te gooien.
Een test doen kan ook echt DOODeng zijn Sum.
Hangt ook een beetje van de situatie af natuurlijk...
Moosey wat heerlijk dat je het zo GEZELLIG hebt gehad!
Ik zal met al mijn dramatische dingen wachten tot jij er weer bent, goed?
Succes met je lange dagen, zal aan je denken hoor!
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:39
Goeie morgen allemaal...
Moos, hang jij nou gewoon op een maandagavond in de kroeg?
Jij party animal!
Ook ik zal wachten met zwanger worden en allerhande andere dramatische zaken
Frizz, ik vind het stiekum wel leuk dat hij het over thuis heeft, maar blijf wel met mijn beide beentjes op de grond.
Eerst maar de volgende date bekijken
Stapje voor stapje, anders durf ik niet meer....
Oorpijn is ietsiepietsie minder.
Waar het eerst een 10 was is het nu een 9.5 op de oorpijnschaal
Moos, hang jij nou gewoon op een maandagavond in de kroeg?
Jij party animal!
Ook ik zal wachten met zwanger worden en allerhande andere dramatische zaken
Frizz, ik vind het stiekum wel leuk dat hij het over thuis heeft, maar blijf wel met mijn beide beentjes op de grond.
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:47
Goedenmorgen ...
Mm 9.5 is nog best hoog qua oorpijn , vervelend .. beetje kunnen slapen ?
EN Frizz ik weet het hoor dat het via de mail al helemaal geen manier van bonje maken is , maar oeh het bloed werd nu ook mij onder mijn nagels weg gehaald , en moest gewoon reageren..Maar ben er nu weer klaar mee ,
Het zooitje zoekt het maar lekker uit..
Het is pas dinsdag en heb nu al geen zin meer in de werkweek. Blegh ..
Moos wat was jij nog laat op pad zeg , beetje kroeg hangen op maandag .. haha kan ik me niet veroorloven met een wekker die iedere ochtend om kwart voor 6 gaat..
En verder weinig spannend nieuws te melden.. Ga maar even aan de koffie ...
Mm 9.5 is nog best hoog qua oorpijn , vervelend .. beetje kunnen slapen ?
EN Frizz ik weet het hoor dat het via de mail al helemaal geen manier van bonje maken is , maar oeh het bloed werd nu ook mij onder mijn nagels weg gehaald , en moest gewoon reageren..Maar ben er nu weer klaar mee ,
Het zooitje zoekt het maar lekker uit..
Het is pas dinsdag en heb nu al geen zin meer in de werkweek. Blegh ..
Moos wat was jij nog laat op pad zeg , beetje kroeg hangen op maandag .. haha kan ik me niet veroorloven met een wekker die iedere ochtend om kwart voor 6 gaat..
En verder weinig spannend nieuws te melden.. Ga maar even aan de koffie ...
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:55
Stroll, dan blijf je toch gewoon een beetje forummen de hele dag
Soort Sum ziekenbezoek's forum hahahaha.
Hey heb je na het smsje van collega dat hij het ook wel zag als iets 1maligs nog wat van hem gehoord?
En familie....tjsa, je zoekt ze zelf niet uit hè, maar waardeloos is het wel.
Hier ook maar eens aan de koffie!
Soort Sum ziekenbezoek's forum hahahaha.
Hey heb je na het smsje van collega dat hij het ook wel zag als iets 1maligs nog wat van hem gehoord?
En familie....tjsa, je zoekt ze zelf niet uit hè, maar waardeloos is het wel.
Hier ook maar eens aan de koffie!
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:06
Heel de dag forummen haha .. ach ja is een hele goede optie...
Nouja ik heb hem nog gesproken idd op msn , over "ons"
Dat het niet de bedoeling was dat we aan een relatie zouden beginnen want die van hem was nog maar pas verbroken en had hij geen behoefte aan , ( zegt ie dan ineens ) maar dat hij het wel leuk zou vinden als we gewoon op deze voet verder zouden gaan , beetje SV idee....
Maarja .. hij is een aanfluiting in bed , en als ikd an toch aan een SV zou beginnen moet ie wel erg goed in bed zijn .. ( verreiste nummer 1 )
Nouja ik heb hem nog gesproken idd op msn , over "ons"
Dat het niet de bedoeling was dat we aan een relatie zouden beginnen want die van hem was nog maar pas verbroken en had hij geen behoefte aan , ( zegt ie dan ineens ) maar dat hij het wel leuk zou vinden als we gewoon op deze voet verder zouden gaan , beetje SV idee....
Maarja .. hij is een aanfluiting in bed , en als ikd an toch aan een SV zou beginnen moet ie wel erg goed in bed zijn .. ( verreiste nummer 1 )
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:14
quote:Summerdance schreef op 13 oktober 2009 @ 09:39:
Sum, prachtig verwoord.
Volgens mij is dat ook de beste manier om ermee om te gaan.
Genieten, maar wel alles stap voor stap.
Hoe laat komt de dokter?
Neemt ie nog wat andere pijnstillers voor je mee?
Sum, prachtig verwoord.
Volgens mij is dat ook de beste manier om ermee om te gaan.
Genieten, maar wel alles stap voor stap.
Hoe laat komt de dokter?
Neemt ie nog wat andere pijnstillers voor je mee?