Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 12 oktober 2009 @ 21:29:

[...]

Hopelijk gaat afvallen nog wat schelen. Ik moet in totaal 25 kilo kwijt (nu min 12 dus het gaat lekker, 1 week pp). Normaal gesproken ga je dat bij mij wel zien aan de tieten...

Nou ja en if not dan ga ik bij Juud te rade.

Zeg, jij hebt een Iphone he? Is dat wat? Heb je hem in combi met T-mobile abo van 29 euro?

Ik zeg naar dr Schumacher met de dames

Nee heb 'm niet in combi met abonnement, Starpapa had 'm toen uit NY meegenomen voor me.

Ik vind het een fijn apparaat, maar niet iedereen is enthousiast. Ligt er ook aan wat je er mee wil. Mijne kan bv geen filmpjes maken.
Suus, waar moet ik vanaf willen? Aan- en uitgaande lampen? Ceetje die uit bed komt bedoel je? Vind ik niet erg hoor. Meestal

Oei Hel, niet zo mooi schoonvader zo slecht. Schoonmoeder erg van de rel?

Juud, heb nog geen hotel geboekt, maar neig naar een niet-Disneyhotel. Daar betaal je je scheel.

Maken jullie Sjors wakker om te plassen voor jullie gaan slapen? Kan me voorstellen dat elke nacht bed verschonen niet grappig is.
Hallo!

Wat een berg leeswerk zeg!

Suus, het geluk spat eraf, geweldig!

Amaal, je kunt je geld ook gaan halen volgende week, kom je meteen even een koppie doen bij mij.

Hebben jullie de rondleiding door mij boodschappendorp nog gezien? Daar doe ik nou altijd de boodschappen. En dat klooster waar de slager het over had daar heeft mijn vent nog gewoond.

Star, leuk Euro-Disney! Wij zouden ook nog steeds een keer gaan, maar paps is niet zo snel met het nakomen van z'n beloften...

Even op de groep wat knuffels uitdelen.
Hel, nog geen verhaal op de groep zag ik. Ik heb nog wel even wat in het kraambezoek stuk gezet.

Juud, lastig dat Sjors 's nachts in bed slaapt. Wij lieten Maxi in het begin nog plassen als wij naar bed gingen, maar dat zal je zelf ook al wel geprobeerd hebben. Verder hebben wij in het jaar dat hij nu zindelijk is, maar 2 keer hoeven verschonen, geen tips verder dus. Ik weet van de buurkinderen wel dat die nog steeds wakker gemaakt worden en evengoed nog wel eens een ongelukje hebben. Die zijn 7 en 9.
Haaaa, neeeee, niet boven de ton hoor. Bij lange na niet, mocht het willen ha ha. We zitten nog in de veilige zone.

Pfff Suze, loop je nog rechtop? Ach, het werkt en het is vast niet blijvend, die cup. Lekker toch?

Jin, nog een na al die tijd. Echt knap ja, dat je het zo lang hebt volgehouden!

Bam, je klinkt alweer beter. Fijn. Of gaat het met ups en downs?

Hel ha ha, ja dat fietsrondje! Voelde me echt een hyperoverbezorgde irritante moeder. Ach geeft niet hoor. Laurens heeft zijn kleurplaat vanmorgen nog afgemaakt (moest inééns af voordat ie naar school ging )

Huis weg??? Hebben ze zich niet meer bedacht?

Mamax, kan ik het op komen halen? Heb ik niets van gehoord. Nou, ik merk het allemaal wel hoor, het komt wel terug. Het was spaargeld dus het is niet zo dat ik het opeens nu nodig heb (maar wil het uiteraard wel terug!). jammer dat je niet mee gaat eten!

Dames, lunch oid, wat doen we dan met de kinderen? Heb geen zin in allemaal rondrennende kinderen hoor, en waar moet je dan naartoe?

Waar is Kokos eigenlijk?
Kokos zit in La douce France.

Nee hoor, dat was een geintje. Zou het wel gezellig vinden als je volgende week met de mannen langs komt.

Er is net een topic geopend of er nog meer gedupeerden zijn, daar schrijft eentje dat ze vorig jaar haar geld bij Icesave had en nu bij DSB. Nu ik dit zo schrijf, had jij vorig jaar niet ook geld bij Icesave?
Hel, wat enorm schrikken van schoonvader!

Juud, L wil juist wel een luier om 's nachts, maar volgens mij plast hij dan express in zijn luier. Aan de andere kant wil ik ook wel zonder proberen, maar zit niet te wachten om nachtelijke verschoningen.... en als ik jouw verhaal zo hoor...

Vanavond weer een luier om dus?

Hoe is het met C en de allergie?

Star, ik vond je al erg knap met je eurodisney! Maar wel heel leuk hoor!

Mal, leuk idee die boomhut. Ik ga eens googelen.
Mamax, nee dat was mijn zus. Ha ha, lekkere familie hè? En alsof er ook zoveel geld is haha!

Oja, ik vind het wel leuk om langs te komen ja! Speelzaaltjes zijn toch dicht. Ik kan tot nu toe alle dagen behalve vrijdags. Roept u maar!
Gezellig, ik kan alle dagen, inclusief de vrijdag Woensdag doen?
ja gezellig woensdag! Ben er rond tien uur, half 11. Hangt een beetje van de drukte op de weg af.
Ik hoop dat B lief voor S is... maar geen eigen terrein hè, gaat vast goed dan.
Misschien is het nu wel andersom... Nee hoor, gaat vast goed!
Oh oh...

Ik moet zeggen dat zowel B als L de tanden binnensmond houden. Ik heb een week of 3, 4 geleden in de Appie nog een akkevietje gehad. Ze kregen ruzie om de karretjes en L pakt zo B's arm en hap!

Ik stond er met mijn neus bovenop, riep nog: NIET BIJTEN! Ik was zo boos en geschrokken dat ik L een klap in zijn gezicht gaf (bad bad bad mother!).

Heeft wel indruk gemaakt want het is niet meer gebeurd sindsdien.

Wel 1000x gezegd dat ik het niet had mogen doen enzo. Gelijk man gebeld dat ik een rotmoeder ben. Nouja, ben er al weer overheen

En L ook.
quote:mamax schreef op 13 oktober 2009 @ 11:24:

Star, leuk Euro-Disney! Wij zouden ook nog steeds een keer gaan, maar paps is niet zo snel met het nakomen van z'n beloften...

Dat hoef je bij de mijne maar 1 keer te zeggen

Maar goed, je paps heeft wel andere dingen aan zijn hoofd momenteel. Is hij nerveus voor donderdag?
Jee wat zijn jullie Gooische en Mamax's-dorpse vrouwen druk aan het meeten zeg Luxe paarden
Wij meeten toch ook Star. Luxe van het huisvrouw zijn, het heeft genoeg nadelen af en toe .

Vader al een paar dagen niet gezien. Ik ga er morgenochtend nog even langs, maar verder is hij voornamelijk druk met oma die nu ineens kwakkelt. En dat net nu ze weg is uit het bejaardenhuis.
Ja nadeel van huisvrouw zijn is het huishouden

Heb gereageerd op meeting en etentje op Hyves. Heb wellicht nog een oplossing qua etentje dat je toch mee kan Mamax

Waar is oma nu dan?
Oma is thuis. Die wilde niet meer in een bejaardenhuis en niet meer bij opa.

Ik las het, heb daar al even op het eten gereageerd. Meeting mag ik op Hyves niks meer over zeggen kennelijk (krijg geen reactiescherm) maar 10 uur is goed.
Dat klinkt niet fijn van oma. Ze heeft het dus wel moeilijk nu thuis?
Ik moest wel lachen om je oma, dat ze niet meer bij je opa wilde wonen! Hoe vindt opa dat.

Zou oma misschien van 'eenzaamheid' kwakkelen? Of dat het er nu uitkomt omdat ze tijd heeft voor haarzelf?
Ijt ijt wat een jolijt?

Mis ik een hele goeie film ofzo? Of was vanavond het forumuitje?
Ja wist je dat niet
Oma heeft nu een zenuwinzinking. Opa vind het wel best, die vond het alleen maar heel vervelend dat oma steeds door de tv heen ging kletsen .

Ik vind m'n oma ook heel stoer hoor. Het hoofd van het bejaardenhuis zei dat oma niet zomaar weg kon. 'Moet jij eens opletten!' was d'r antwoord...

Ach, opa heeft genoeg afleiding nu, die kijkt precies op de bijna failiete bank .

Wij hebben nu 3 maanden Film 1. Gisteren lekker Wall E gekeken, die hadden we nog niet gezien. Wat een leuke film!

Zo nog even naar ouders en dan gaat paps het ziekenhuis in. Om 8.15 morgenochtend wordt hij geopereerd.
quote:mamax schreef op 14 oktober 2009 @ 09:11:

Oma heeft nu een zenuwinzinking. Opa vind het wel best, die vond het alleen maar heel vervelend dat oma steeds door de tv heen ging kletsen .

Ik vind m'n oma ook heel stoer hoor. Het hoofd van het bejaardenhuis zei dat oma niet zomaar weg kon. 'Moet jij eens opletten!' was d'r antwoord...

Ach, opa heeft genoeg afleiding nu, die kijkt precies op de bijna failiete bank .

Wij hebben nu 3 maanden Film 1. Gisteren lekker Wall E gekeken, die hadden we nog niet gezien. Wat een leuke film!

Zo nog even naar ouders en dan gaat paps het ziekenhuis in. Om 8.15 morgenochtend wordt hij geopereerd. Geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven