Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Och Mamax, sterkte voor je paps meis. Is hij alweer bij?
Het lijkt me niet dat ze hem nu al knock out doen Hel
Spannend voor je vader mamax, wachten in het zieknhuis duurt altijd erg lang.

Alvast sterkte voor morgen!

Star, niet zo bijdehand he ;)
Ik heb T gespot in een sinterklaasfolder
Oooooooooo leuk, van welke winkel Bam?

We zijn er weer, ontzettend verwend in Frankrijk en veel leuke dingen gedaan. Ik heb net 20 pagina's gelezen, maar moet nu Lianne ophalen.
Hai Kokos, fijn dat je er weer bent!

Bam, welke folder?

Hel, hij is de hele dag al bij en erg zenuwachtig. Hij krijgt wel veel aandacht van iedereen, doet hem erg goed.

Ik denk trouwens dat ik toch de V-Smile Motion koop voor Maxi. Ben veel te bang dat er straks geen/weinig spelletjes voor de vorige versie zijn. Nu hebben ze natuurlijk 15% korting, dus is hij 68 euro.
Hai Kokos!

Mamax, sterkte met paps.

Wall E? Ik vond er geen zak aan, heb hem na een half uur uitgezet, wat suf zeg. Ik wil dat hele film kanaal sowieso afschaffen, komt echt zelden wat leuks.

Nouhou... das niet helemaal waar. Deze maand komt Taken. Als je de kans hebt moet je die wel gaan kijken. Heel apart verhaal, vooral als moeder is het vaak slikken, maar erg goeie film. En Oorlogswinter en Wit Licht komen ook.

Toch wel aardig zo nu en dan. En What about Vegas heb ik van de week gezien ook wel leuk.

Verder moe. Berend was half 7 wakker, bah. Niets 8 uur meer hier, balen! en nu ligt hij al een uur te mekkeren in bed. Nou, meneer blijft er maar lekker in.
Taken met Liam Neeson? Vond ik toch zo niks aan, helemaal ook niet zijn soort rol vond ik.
Getverdemme, weet weer niet wat ik eten moet.
Hai!

Mamax: sterkte met je vader! Ben benieuwd hoe het gaat/is gegaan!

Eten: vanavond verse pasta met een sausje van de appie (in aanbieding)

Morgen witlof met ham en kaas en gebakken aardappeltjes. Kun je daar iets mee?

Toevallig morgenochtend thuis Star?
Ja ben thuis morgenochtend.

O ja, pastadag bij jou op woensdag

Deze week al spaghetti gehad en lof vorige week, dus helaas, u gaat niet door voor de magnetron
Hè jammer...

Giateren roerbakmie, maandag worteltjes en vrijdag a.s. pizza. Is dat wat? Zaterdag pannenkoeken. Verder: hartige taart of zo?

Zal ik op visite komen? Uurtje of tien?
Moet nu wachten op meneer wehkamp... komt tussen 12 en 18 uur. Fijn, lekker gespreid. Vanmorgen al lekker buiten geweest dus dat scheelt...
Gezellig, tien uur morgen

Ja, hartige taart zat ik ook aan te denken. Die haal ik altijd kant en klaar normaal gesproken.

Wortelen zaten al in de stoofpot van de week. Pfffff. Ik ga maar spinazie en vissticks eten denk ik
quote:bridges6 schreef op 14 oktober 2009 @ 14:01:

Moet nu wachten op meneer wehkamp... komt tussen 12 en 18 uur. Fijn, lekker gespreid. Vanmorgen al lekker buiten geweest dus dat scheelt...O krijg je leuke dingen?
Ook lekker!

Ben trouwens apetrots op zoon: hij begint steeds meer te proeven en heeft gisteren op kdv koude wraps met sla, tomaat, kip en paprika gegeten! Vind hem zo knap! Nu wijsgemaakt dat hij 3 hapjes moet proeven omdat hij 3 is, en warempel... hij doet het zonder al teveel gesputter!
Hoop het! Moest nieuw badpak. Vanwege tekort tijd om te winkelen daar ook nog meer besteld, veel truitjes en zo. Hoop dat er iets bijzit.
Ik vind het ideaal, ze komen het brengen en als het niet goed is, weer halen ook

Hee wat goed van Ties, dat waren nog dingen met groentes ook dus
Knappe oudste Bridges!!!

Hier boerenkool op het menu. Zal wel weer een hoop protest opleveren van de kinderen

Star, weet niet of het met Liam was. Over dat ontvoerde meisje in Parijs. Vond het wel weer eens wat anders dan anders. Verrassend verhaal.

Zo, MP weer volgeplempt met winterjassen. Was ik de vorige ronde niet kwijtgeraakt dus een herkansing

Heb nu toch al 75 euro verdiend, dus dat gaat goed!
Ja goed hè! Vind het ook erg knap van hem! het wordt nog eens wat!

Vind het op zich ook ideaal hoor, maar slaag voor mezelf eigenlijk altijd wel bijd e WE. Maar nu dit gewoon eens proberen, hoop dat er iets leuks tussen zit. (Maar moet zeggen, heb zoveel besteld, zit vast wel wat tussen... )
Ja precies, gewoon heel veel bestellen

Bonaparte kan soms ook wel leuke dingen hebben vind ik.

Ik ga binnenkort maar weer eens in jouw voormalige stad winkelen, da's zowel voor mij als voor de meisjes leuk.
Ah, er worden twee grote zakken zojuist bestellen: ik ga even uitpakken!

(leuk in stad winkelen! Op een donderdag? Kunnen we ergens koffie doen...)
Oh wat leuk trouwens, dat je nu mesjes kunt zeggen...
Meisjes denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven