Verdrietig :,-((((

13-10-2009 19:40 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
VERWIJDERD
quote:Madhe schreef op 14 oktober 2009 @ 00:54:

Hoe komt dat Iris?

Mijn mildheid stopte de dag dat to ervoor koos om iets te doen met haar gevoelens voor die ander. Het moment dat ze ervoor koos om het niet met haar vriend te bespreken, maar met de "gelukkige winnaar" die nu niet eens meer een sms beantwoord omdat ie de lasten al aan ziet komen.

Dat komt omdat ik me realiseer dat TO een mens is die nu verdrietig is en dan voel ik niet de behoefte hier nog eens extra kwetsend op te reageren.

Daarbij heb ik gemerkt dat veel principes verdwijnen als mensen zelf in deze situatie zitten.
quote:Madhe schreef op 14 oktober 2009 @ 00:59:

Ik denk ook dat die realistische kijk (gevoelens daar kun je over praten, daden maken dingen stuk), daarin ook helpt. Geen enkele van mijn exen , zelfs ex scharrels (en dat zijn er toch wel wat) hebben ooit de neiging gehad om me te bedriegen. Wel ben ik eens netjes eerst aan de kant gezet voor een ander. Dat is prima. Liever dat (dat verdriet gaat over) dan die oneerlijkheid.

En zo hoort het!

(Weet ik nu achteraf hoor...toendertijd ontkende ik alles zo hard dat het heel duidelijk was....)

Als ik toen wist wat ik nu weet had dat heel wat ellende gescheeld, bij vier partijen....meerdere zelfs omdat de kinderen er zelfs in betrokken werden (en nu nog!)

Het is altijd beter om openen eerlijk te zijn, hoe rot het ook is op dat moment, als je een wond die ettert afdekt wordt het er ook niet beter van...
Dat is wel heel verdrietig mamalief. Heftig hoor.

Open wonden zijn niet makkelijk, maar etter.. brrrrr.
quote:mamalief schreef op 14 oktober 2009 @ 00:58:

[...]

Lachen?

Wij reageren nog serieus op jouw verwijderde OP en jij lacht erom?Iemand het risico genomen om te quoten?
quote:floor72 schreef op 14 oktober 2009 @ 01:14:

[...]

Iemand het risico genomen om te quoten?Ik niet, ben bang voor de ban met als gevolg jouw ballenbak
quote:Madhe schreef op 14 oktober 2009 @ 01:09:

Dat is wel heel verdrietig mamalief. Heftig hoor.

Open wonden zijn niet makkelijk, maar etter.. brrrrr.Heel heftig ja....vind je het erg als ik er verder niet dieper op in ga?
Nee dat snap ik lieve mama. En al helemaal op dit topic.

Niet teveel over nadenken, volgens mij heb je het nu wel allemaal duidelijk. En daar gaat het om.

Slaap lekker.
Aha, Floor je hebt het topic gevonden...
quote:Madhe schreef op 14 oktober 2009 @ 01:19:

Nee dat snap ik lieve mama. En al helemaal op dit topic.

Niet teveel over nadenken, volgens mij heb je het nu wel allemaal duidelijk. En daar gaat het om.

Slaap lekker.

* Heeft het onderwerp nu online en dus heeft het nog niet helemaal duidelijk...*

Wie zegt dat ik ga slapen?

Heeft Floor haar 3000 postings al dan?
Bijna Mamalief, ze zit op 64 .
quote:floor72 schreef op 14 oktober 2009 @ 01:14:

[...]

Iemand het risico genomen om te quoten?

Ben jij ook al een angel?

Ik had gequote, serieus, maar die heb ik alweer uit mijn word bestanden verwijderd. Maar ik kan hem best nog wel goed navertellen hoor Is dat ook goed?

quote:"Ik heb een vriend, maar nu ben ik iemand tegengekomen die ik al heel lang ken waar ik al heel lang op geilde. Natuurlijk vond ik het niet nodig om daar open over te zijn.

Ik hou zoveel van hem en we zijn soulmates (ja echt), en per ongeluk expres is het er dan toch van gekomen. Echte liefde, maar omdat ik mijn spullen niet kwijt wil, ben ik toch nog maar even bij mijn vriend. We wonen samen, en wie weet wil hij mij niet meer als dit uitkomt. Maar daar gaat het niet om, het gaat om mijn vriend. We zien elkaar veel en na even inhouden gingen we veel te ver, maar het voelt zo goed. En nu weet ik zeker dat ik 4 altijd en eeuwig van hem houd, ook al doe ik niet aan trouwbeloftes. Dit is voor eeuwig, we horen bij elkaar.

Toch heb ik hem gezegd dat we afstand moesten nemen. Dat wilde hij niet, hij wil me nog steeds neuken en reageert ook niet meer op mijn smsjes die ik ondanks mijn afstand heb verstuurd. We horen gewoon bij elkaar, oh ik hou zoveel van hem. We zijn voorbestemd, had ik dat al gezegd?

Nu moet hij wachten, en dat vind ik zo eng, want ik weet nog niet of ik al mijn spullen durf op te geven. Wat als ik op een flat drie hoog kom te zitten. Ik ga weer naar hem toe, maar nu heel even niet. Eigenlijk wilde hij niet, maar dat durfde ik niet in mijn post te vertellen. Wat moet ik nu toch doen. Wie heeft hier ervaringen mee. Wie wil met mij praten over hoe het is om je eeuwige voor altijd liefde even aan de kant te zetten (noodgedwongen maar ook dat verzwijg ik), en nog even toneel te spelen met je vriend?"Zoiets was het.
ik ga ook slapen. die 3000 postings hoeven niet persé vanavond hoor! 31-12-2009 lijkt me een mooi streven! Degene die in 2010 als eerste de 3000ste posting post wint een prijs ok?
Ook stom, vergat ik de [ quote ] dingen enzo.. morgen gaat mijn vriend me sjekken en dan wordt ie toch boos!!! Het was even net alsof ik het schreef.
[quote]Madhe schreef op 14 oktober 2009 @ 01:25:

[...]

Was het maar waar!
quote:mamalief schreef op 14 oktober 2009 @ 01:22:

[...]

* Heeft het onderwerp nu online en dus heeft het nog niet helemaal duidelijk...*

Wie zegt dat ik ga slapen?

Heeft Floor haar 3000 postings al dan?Nouja, je weet toch dat ik al dat soort onzintopics dingen niet volg? Ik ben altijd druk bezig met de drama's in deze pijlerT.
quote:floor72 schreef op 14 oktober 2009 @ 01:27:

[...]

Was het maar waar!

Je komt soms toch best wel pinnig/prikkelig over

hahahaha, zo niet waar, maar ik kon het niet laten.

[...]

Nog niet maar dat wil ze wel heul graag....
Ik vrees dat jouw versie de waarheid akelig dicht nadert Madhe, al ziet TO liever het sprookje....
Ja hoe leuk zou dat zijn......Floor als Angel.

Ik ben voor....

Heyyyy, waar is de OP?

Heb er nog eens een nachtje over geslapen en met name nagedacht over de woorden van Iris.

Wat is er dan precies zo hard aan mijn woorden?

Want echt het enige wat ik heb gezegd is dat ik het niet begrijp, dat ik haar oneerlijk vind dat ze eigenlijk bij de verkeerde is gebleven (en ik blijff me maar afvragen waarom maar das een andere discussie) dat ik haar acties niet vind getuigen van respect en dat ik vind dat ze het zou moeten vertellen zodat haar vriend zelf de keuze heeft wel of niet bij haar te blijven?

Ik heb namelijk al mijn posts eens teruggelezen en er staat echt niets anders dan de waarheid.

Ik snap ook wel dat TO liever had gehad dat we naast haar op de bank waren gekropen en samen met haar hadden gaan zitten zwelgen in haar verloren liefde maar dan had ze wellicht haar verhaal anders moeten brengen...

Of moeten schrijven op het topic twee liefdes..

Mensen met verdriet wil ik niets liever dan helpen namelijk OOK TO

Dus als TO verdriet heeft moet ze daar wat aan gaan doen, en me dunkt dat we daar 100den adviezen voor gegeven hebben.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vond jou niet specifiek hard hoor Summerdance, het geheel kwam me gisterenavond alleen over als een woedende meute die de overspelige heks achterna zat met pek en veren
Ach iris, ik vond het wel meevallen allemaal. Wanneer je overspel pleegt, kun je verwachten dat een aantal reacties niet mals zal zijn of dat je adviezen krijgt die je liever niet had willen horen. Ik vond het goed dat TO dit topic opende (kan persoonlijk wel wat met het onderwerp ), en ik wilde haar ook graag mijn ervaringen en tips meegeven maar ze wilde alleen maar horen hoe zielig ze is en moeilijk ze het heeft. Ze had het geen enkele keer over haar vriend, dat ging me steeds meer tegenstaan. En als je dan vervolgens mensen die met goede opmerkingen komen, zoals Summerdance, gaat zitten afzeiken, snap ik niet zo goed wat je op een forum komt doen. Maar gezien alle verwijderde berichten heeft TO dat zelf ook verkeerd ingeschat... Wel jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven