3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 01:14
quote:iris1969 schreef op 14 oktober 2009 @ 01:11:
Sorry, ik was even afgeleid door een ander topic waar Mamalief op de pik van de buurman was gevallen, hahaha.
Ik niet!!!!
Ik viel daar\wel eens per ongeluk op (met zin heul expres) maar 't is mijn buurman nu iet meer en dan valt het toch wat lastiger....
Ben uit gewoonte laatst wel eens over een andere buurman gestruikeld maar dat beviel niet zo goed
Sorry, ik was even afgeleid door een ander topic waar Mamalief op de pik van de buurman was gevallen, hahaha.
Ik niet!!!!
Ik viel daar\wel eens per ongeluk op (met zin heul expres) maar 't is mijn buurman nu iet meer en dan valt het toch wat lastiger....
Ben uit gewoonte laatst wel eens over een andere buurman gestruikeld maar dat beviel niet zo goed

woensdag 14 oktober 2009 om 02:33
Och sh... ik heb ook een tied in die provincie G gewoond. Huulbessemen gaat niet goed als je de slang d'r krang op heb zitten. Toch? Of niet dàn? Nou, en dan weten jullie ook wel wat een schort'nslet is, zeker?
En kan iemand mien nog ff vertelle wat 'n regenwurm vret, dan ken ik zodoalijk ook te bedde.
En kan iemand mien nog ff vertelle wat 'n regenwurm vret, dan ken ik zodoalijk ook te bedde.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 14 oktober 2009 om 07:11
Ik schrijf mee op het 100+ topic, dus een 3000+ topic leek me een logische volgende stap. Leek me al sterk dat jullie het over gewicht hadden, maar je weet maar nooit.
Alleen als het onderwerp dialect wordt, dan haak ik weer af. Ik woon in de stad waar het meest ABN wordt gesproken geloof ik.
Er zijn trouwens regelmatig topics met een deel 2 en 3 enzo. Dus hebben jullie ook nog een tijdpad voor ogen? 3000+ binnen een week ofzo?
Ik zit midden in een verhuizing, dus ben momenteel wat minder aanwezig, maar ik zal mijn best gaan doen.
Kan deze post natuurlijk ook in 3en delen.
Alleen als het onderwerp dialect wordt, dan haak ik weer af. Ik woon in de stad waar het meest ABN wordt gesproken geloof ik.
Er zijn trouwens regelmatig topics met een deel 2 en 3 enzo. Dus hebben jullie ook nog een tijdpad voor ogen? 3000+ binnen een week ofzo?
Ik zit midden in een verhuizing, dus ben momenteel wat minder aanwezig, maar ik zal mijn best gaan doen.
Kan deze post natuurlijk ook in 3en delen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning