3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 07:23
woensdag 14 oktober 2009 om 07:23
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 07:16:
Kan deze post natuurlijk ook in 3en delen.
Ja maar Solomio, waarom doe je dat dan niet?Het voelt niet helemaal eerlijk hè. Dus ik wil graag weten of de dames met hele posts de 3000 willen halen, of dat de regels niet zo scherp zijn.
Kan deze post natuurlijk ook in 3en delen.
Ja maar Solomio, waarom doe je dat dan niet?Het voelt niet helemaal eerlijk hè. Dus ik wil graag weten of de dames met hele posts de 3000 willen halen, of dat de regels niet zo scherp zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 14 oktober 2009 om 07:27
Geloof dat ik hard op weg ben een recordpoging om zeep te helpen.
Ik ga me zo maar es aankleden en daarna een muurtje witten (nou ja, eerst kind ff naar school brengen).
Denk niet dat ik vanavond alles ga bijlezen hier.
Ik ga me zo maar es aankleden en daarna een muurtje witten (nou ja, eerst kind ff naar school brengen).
Denk niet dat ik vanavond alles ga bijlezen hier.
David Dunning
David Dunning
woensdag 14 oktober 2009 om 07:28
woensdag 14 oktober 2009 om 07:32
woensdag 14 oktober 2009 om 07:34
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 07:29:
Jammer hoor Solomio, kennis is macht. En binnen twee posts geef je hier al aan niet open te staan voor intellectuele intwikkeling . En ik had je al die jaren nog wel xo hoog staan aks forummer...Ben deze maand mezelf niet, die verhuizing hakt erin hoor. Sta nergens voor open momenteel. November, dan wordt het allemaal beter, maar ja, dan is dit topic tuuk allang aan deel 6 ofzo.
Jammer hoor Solomio, kennis is macht. En binnen twee posts geef je hier al aan niet open te staan voor intellectuele intwikkeling . En ik had je al die jaren nog wel xo hoog staan aks forummer...Ben deze maand mezelf niet, die verhuizing hakt erin hoor. Sta nergens voor open momenteel. November, dan wordt het allemaal beter, maar ja, dan is dit topic tuuk allang aan deel 6 ofzo.
David Dunning
David Dunning