Het (r)emigrantentopic - still going strong!
zondag 20 september 2009 om 23:16
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine
FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine
FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
woensdag 14 oktober 2009 om 12:45
Specu, ik drink de hele dag groene thee tegenwoordig, lekker gezond maar ik word er ZO slaperig van..heb jij dat ook? zak echt helemaal weg op mijn werk, als ik een autistje op gang heb (Duurt vaak even) dan gaat-ie soms spontaan 10 min zelfst. door en dan dut ik letterlijk weg.....
Chica,probeer yoga, uurtje strekken en dan geleide meditatie, = dutje doen.. heerlijk! Hoe ik het doe??Ik slaap dus op mijn werk (tegenwoordig):o)
Chica,probeer yoga, uurtje strekken en dan geleide meditatie, = dutje doen.. heerlijk! Hoe ik het doe??Ik slaap dus op mijn werk (tegenwoordig):o)
woensdag 14 oktober 2009 om 13:02
woensdag 14 oktober 2009 om 14:20
@Chicha, heb je gezonde zooi gekocht? Ik wel Het voordeel van hangerig zijn is dat je bijna geen trek hebt. Net een vruchtenshake met bosbessen (diepvries ja) en omelet met halve bos peterselie en met moeite 1 boterham.
@biebel, alles klaar voor het feest????
@orbit, ik drink niet zoveel groene thee, meer rooibos en kruiden. Geen stinkthee hoor, kruidenthee klinkt zo smerig, maar lekkere mixen.
@biebel, alles klaar voor het feest????
@orbit, ik drink niet zoveel groene thee, meer rooibos en kruiden. Geen stinkthee hoor, kruidenthee klinkt zo smerig, maar lekkere mixen.
woensdag 14 oktober 2009 om 14:27
Ja, shit. Het sneeuwt dus gewoon hardop. Alsof het winter is, zeg maar. En zo koud is het ook. BRrrrrrrrr.
Dit is niet leuk, echt niet. Jakkes. En ik heb er echt HE-LE-MAAL nog geen zin in. Niet eens een beetje!
Appeltaart. Mijn moeder heeft eergisteren eentje gebakken (waar ik slechts een minidepini stukje van heb mogen eten van mezelf) met appels-uit-de-tuin. Geen idee wat voor soort, maar het was een heerlijke taart.
Als de appels maar zuur zijn, dan zijn ze perfect voor in de appeltaart. Zoete appels in appeltaart smaakt niet lekker.
Hier zijn ze ook scheutig met AB trouwens. Griepje of iets wat er op lijkt? Huppekee. Maar ik moet zeggen dat toen mijn buurvrouw in het ziekenhuis lag met haar knie, prima pijnmedicatie en slaapmedicatie kreeg. In NL zou ze nooit zoveel gehad hebben.
In NL was ik het allemaal wat 'strakker' en 'harder' gewend. Maar dat moest ook wel in de gevangenis, dus mijn beeld is wel gekleurd.
Griepprik mocht ik in NL ook altijd halen ivm mijn longen. Heb ik nooit gedaan en ik ben nooit echt ziek geweest. Een keer een longontsteking, maar dat is al lang geleden en ik ben toen te lang blijven lopen met een hoestje wat een Hoest werd en toen was het te laat.
Veel mensen worden juist zieker van een griepprik of krijgen juist daardoor ineens griep, omdat de stof die erin zit zo totaal lichaamsvreemd is. Mijn moeder heeft hem ook een keer gehaald, ze is drie weken zooooo ziek geweest en heeft echt heel lang in bed gelegen. Zo ziek was ze haar hele leven nog nooit geweest.
Chicha, is een WII niets voor jou dan? Hoef je niet voor naar buiten, kun je voor de tv doen en je kunt het ook nog samen met de heks doen. Die vindt het vast ook leuk.
Steppen vind ik ook niks. Ik val er ook om de haverklap vanaf en kan het niet lang volhouden. Ook voor de tv naar een film of serie kijkend - tip van iedereen die ik ken - vind ik er geen klap aan. Van dat hele tvprogramma krijg ik niets mee, omdat ik op moet letten dat ik er niet af val en ik ben bekaf na 10 minuten (die red ik inmiddels wel). En als je dan denkt dat je er al minstens 10 minuten op hebt gestaan, kijk je op het schermpje en zie je dat je net 2 minuten vol hebt gemaakt .
Gewoon lopen buiten vind ik echt nog steeds het fijnst, vooral nu ik alleen kon deze week, zonder zoon. Hier loopt een fijne route, ik hoef alleen naar beneden en kan dan een best stuk lopen, deels door bos. Er zitten wat vlakke stukken in die ik nu ren ipv wandel en dat gaat eigenlijk goed. Muziekje erbij, niks meer aan doen. Maar ja, nu ligt die stomme sneeuw overal en houdt het al weer op..
Maaaaaaaaaaaar, ik zit al wel bijna op -9!!
woensdag 14 oktober 2009 om 14:50
Chicha: als je privé-verzekerd bent, kun je toch gewoon een traumatoloog in je boekje uitzoeken (of misschien kan iemand je er 1 aanraden). Dan kun je al je klachten eens voorleggen. Hij/zij al zeker wat onderzoekjes doen en dan weet je misschien meer (wie weet is het gewoon gebrek aan 1 of andere vitamine of mineraal, ik roep maar wat hoor).
Heb je trouwens geen gewone huisarts via de SS? Ik ben zowel príve als in het ziekenfonds en ben best blij met de huisarts (ziekenfonds). Ik kan meestal dezelfde dag of de volgende al terecht en doorsturen gaat ook vrij makkelijk, misschien ligt het een beetje aan de regio.
O ja, en waarom ga je niet zwemmen, dat is echt goed voor je rug en als je het s'avonds doet, word je lekker rozig waardoor je weer beter slaapt...
Specu, zit er in groene thee eigenlijk theeïne? (schrijf je dat zo, vast niet?), mmm lekker al die mixjes, hier nu eindelijk ook te krijgen...
Raccoon: fijn dat er niets te zien was op de scan, al kan ik me voorstellen dat je het nog niet 100% vertrouwt. Nu lekker een paar maanden uitrusten van dat gedoe.
Hier is de griepprik ook gewoonte voor iedereen. Zou het voor je dochter wel doen, je weet inderdaad niet wat de consequenties zijn als ze een flinke griep oppikt (baat het niet, dan schaat het niet, toch?). Wordt er bij jullie ook ingeënt tegen de mexicaanse griep?
Heb je trouwens geen gewone huisarts via de SS? Ik ben zowel príve als in het ziekenfonds en ben best blij met de huisarts (ziekenfonds). Ik kan meestal dezelfde dag of de volgende al terecht en doorsturen gaat ook vrij makkelijk, misschien ligt het een beetje aan de regio.
O ja, en waarom ga je niet zwemmen, dat is echt goed voor je rug en als je het s'avonds doet, word je lekker rozig waardoor je weer beter slaapt...
Specu, zit er in groene thee eigenlijk theeïne? (schrijf je dat zo, vast niet?), mmm lekker al die mixjes, hier nu eindelijk ook te krijgen...
Raccoon: fijn dat er niets te zien was op de scan, al kan ik me voorstellen dat je het nog niet 100% vertrouwt. Nu lekker een paar maanden uitrusten van dat gedoe.
Hier is de griepprik ook gewoonte voor iedereen. Zou het voor je dochter wel doen, je weet inderdaad niet wat de consequenties zijn als ze een flinke griep oppikt (baat het niet, dan schaat het niet, toch?). Wordt er bij jullie ook ingeënt tegen de mexicaanse griep?
woensdag 14 oktober 2009 om 14:56
quote:Dyaa schreef op 14 oktober 2009 @ 14:40:
Klopt het dat hier ook iemand vanuit Aruba meeschrijft (of meeschreeft)? Ik vertrek in februari voor 5 maanden (stage) naar dit eiland en vind het tot nu toe erg spannend!
Duna en Fretra wonen op Aruba.
Wat ga je doen voor stage? Leuk! En ik kan me voorstellen dat het heel spannend is.
Klopt het dat hier ook iemand vanuit Aruba meeschrijft (of meeschreeft)? Ik vertrek in februari voor 5 maanden (stage) naar dit eiland en vind het tot nu toe erg spannend!
Wat ga je doen voor stage? Leuk! En ik kan me voorstellen dat het heel spannend is.
woensdag 14 oktober 2009 om 15:05
quote:Ine schreef op 14 oktober 2009 @ 14:56:
[...]
Wat ga je doen voor stage? Leuk! En ik kan me voorstellen dat het heel spannend is.Ik ga stage lopen bij een resort. Hier zal ik diverse werkzaamheden verrichten, veelal administratief en mbt tot de gasten. Ik ga samen met een vriendin dus het moet vol te houden zijn.
[...]
Wat ga je doen voor stage? Leuk! En ik kan me voorstellen dat het heel spannend is.Ik ga stage lopen bij een resort. Hier zal ik diverse werkzaamheden verrichten, veelal administratief en mbt tot de gasten. Ik ga samen met een vriendin dus het moet vol te houden zijn.
woensdag 14 oktober 2009 om 15:11
Wat leuk, Orbit, buitenkeukens met een goeie bbq maar geen gas, gewoon lekker natuurlijke houtblokken en kooltjes. Ik wil ook heel graag een steenoven buiten t.z.t en een hele grote bbq, dat lijkt me wel wat als we zelf gaan bouwen. Ik zal het aan de architect van Ine doorgeven:-).
Op de bbq hadden we deze week gemarineerde biefstuk, gemarineerde kipfilet, lamsvlees, kofte, gepofte aardappelen, groene pepers en tomaten in folie.
Wow, Biebeltje, je vertrek schiet nu al op.
- Hoelang blijf je weg?
- Koffer al gepakt met je nieuwe jurk of gaat die mee in de
handbagage voor het geval je koffer kwijtraakt?
- Hoeveel gasten komen er op je feest?
Op de bbq hadden we deze week gemarineerde biefstuk, gemarineerde kipfilet, lamsvlees, kofte, gepofte aardappelen, groene pepers en tomaten in folie.
Wow, Biebeltje, je vertrek schiet nu al op.
- Hoelang blijf je weg?
- Koffer al gepakt met je nieuwe jurk of gaat die mee in de
handbagage voor het geval je koffer kwijtraakt?
- Hoeveel gasten komen er op je feest?
woensdag 14 oktober 2009 om 15:15
Oh, ja, dat is helemaal gezellig. Kun je samen op stap, leuke dingen doen en af en toe even je hart luchten als het wat tegen zit of je heimwee hebt. Het scheelt vast een hoop dat je niet in je eentje hoeft.
Snjo, ik kan het nog steeds niet geloven dat ik echt al bijna op -9 zit. Als ik in de spiegel kijk zie ik ergens wel een verschil, maar ik geloof het alleen maar omdat ik het zie in de cm's en op de weegschaal. Heel vreemd wel.
Wil nog graag 11 kilo extra kwijt, dan is het eerst prima. Helemaal perfect zou zijn als ik dan nog 6 kwijt raak, dan zit mijn BMI op 25, maar dat is wel heeeeeeeeeel ambitieus. Als ik nu nog twee kilo kwijtraak ben ik in ieder geval niet meer boven de 30..
Mijn zusje houdt erg van de kledingsstijl van de bruid, zij maakt zelfs wel eens zelf een jurk of rok in die stijl. Heel knap.
Maar ik vind het leuk, het is een keer wat anders dan een witte jurk en het past haar perfect!
Snjo, ik kan het nog steeds niet geloven dat ik echt al bijna op -9 zit. Als ik in de spiegel kijk zie ik ergens wel een verschil, maar ik geloof het alleen maar omdat ik het zie in de cm's en op de weegschaal. Heel vreemd wel.
Wil nog graag 11 kilo extra kwijt, dan is het eerst prima. Helemaal perfect zou zijn als ik dan nog 6 kwijt raak, dan zit mijn BMI op 25, maar dat is wel heeeeeeeeeel ambitieus. Als ik nu nog twee kilo kwijtraak ben ik in ieder geval niet meer boven de 30..
Mijn zusje houdt erg van de kledingsstijl van de bruid, zij maakt zelfs wel eens zelf een jurk of rok in die stijl. Heel knap.
Maar ik vind het leuk, het is een keer wat anders dan een witte jurk en het past haar perfect!
woensdag 14 oktober 2009 om 15:18
Whahaha, koffer gepakt? Die staat nog half ingepakt van de vorige keer in de woonkamer!!!
Ik ga voor 2 weekjes (wel 2 hele drukke weekjes). En m'n jurk gaat als handbaggage mee (vooral omdat hij veels te veel ruimte inneemt in de koffer en ik niet denk dat de hoepel er in past).
Aantal gasten: laatste bericht was 32 bevestigd *sip* Maar ik denk wel dat er meer mensen gaan komen (hoop ik heel hard!!!)
Ik ga voor 2 weekjes (wel 2 hele drukke weekjes). En m'n jurk gaat als handbaggage mee (vooral omdat hij veels te veel ruimte inneemt in de koffer en ik niet denk dat de hoepel er in past).
Aantal gasten: laatste bericht was 32 bevestigd *sip* Maar ik denk wel dat er meer mensen gaan komen (hoop ik heel hard!!!)
woensdag 14 oktober 2009 om 15:24
Ine, ik moest erg lachen bij het lezen van de tekst:
`In NL was ik het allemaal wat 'strakker' en 'harder' gewend. Maar dat moest ook wel in de gevangenis, dus mijn beeld is wel gekleurd`.
Voor buitenstaanders (meelezers)is het nu net alsof je in de gevangenis hebt gezeten in plaats van dat je er werkte.
Mooie foto´s heb je geplaatst zeg, en leuk voor je zoon dat speelgedeeltje in de tuin! Je woont ook wel heel mooi hoor. Raar idee die sneeuw, ik kom net gekleed in een zomers topje van mijn fiets. Wel een regenbuitje op mijn hoofd gekregen maar dat was wel verfrissend na de Raki party van gisteravond.
`In NL was ik het allemaal wat 'strakker' en 'harder' gewend. Maar dat moest ook wel in de gevangenis, dus mijn beeld is wel gekleurd`.
Voor buitenstaanders (meelezers)is het nu net alsof je in de gevangenis hebt gezeten in plaats van dat je er werkte.
Mooie foto´s heb je geplaatst zeg, en leuk voor je zoon dat speelgedeeltje in de tuin! Je woont ook wel heel mooi hoor. Raar idee die sneeuw, ik kom net gekleed in een zomers topje van mijn fiets. Wel een regenbuitje op mijn hoofd gekregen maar dat was wel verfrissend na de Raki party van gisteravond.
woensdag 14 oktober 2009 om 15:25
Ine, prachtige plaatjes maar kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent! Jeetje wat ontzettend goed ga jij joh, met je afvallen!! Hier zit ik op -3,5, na drie weken op -3 te hebben gezeten. Schiet niet echt op dus.
Gauw weer verder, ben weer druk. Vanmorgen alweer met een hysterisch wijf aan de telefoon gezeten, dit maal nota bene een collega van een depot in de UK. Zij doet er ook de claims maar snapt er de ballen niet van. Waarom snappen mensen toch niet dat ze meer vliegen vangen met stroop?
Gauw weer verder, ben weer druk. Vanmorgen alweer met een hysterisch wijf aan de telefoon gezeten, dit maal nota bene een collega van een depot in de UK. Zij doet er ook de claims maar snapt er de ballen niet van. Waarom snappen mensen toch niet dat ze meer vliegen vangen met stroop?
woensdag 14 oktober 2009 om 15:26
quote:Anais01 schreef op 14 oktober 2009 @ 15:24:
inderdaad, ik stond er nog niet eens bij stil!
inderdaad, ik stond er nog niet eens bij stil!
woensdag 14 oktober 2009 om 15:30
32 gasten valt wel mee, Biebeltje. Hoeveel had je er uitgenodigd? Tb vertelde deze week over bruiloften zijn land. Daar nemen de genodigden ongevraagd hun vrienden, buren en kennissen nog mee. Kom je uit een dorp, dan is de hele gemeenschap welkom. Soms heb je feesten met 3000 tot 5000 mensen en er wordt gefeest tot alle drank en het eten op is. Er wordt voor minstens 3 dagen eten en drank ingeslagen maar het feest kan rustig uitlopen tot een dag of 5.
woensdag 14 oktober 2009 om 15:55
Een nadeel van in een andere tijdzone wonen is wel dat ik alle europese discussies mis..... nouja, hierbij dan mijn poging tot updaten
@ Raccoon: ik heb dat ook hoor, dat je het niet vertrouwd. Komt vooral omdat ik me altijd had voorgesteld dat als je zo ernstig ziek bent je ergens pijn hebt of op zijn minst symptomen opmerkt. Nou, dat bleek dus niet waar te zijn, want mijn lichaam gaf pas signalen toen het eigenlijk al te laat was. Ik vertrouw mijn lichaam dus nog steeds voor geen meter, maar probeer gewoon zoveel mogelijk bevestiging te zoeken bij artsen en vaak op controle te gaan. Dat stelt me wel gerust.
@ Chicha: geen milt, lever is ook groot gedeelte weggesneden maar die groeit weer aan. En wat de anderen al zeggen, yoga of zwemmen, wandelen, deel uit laten maken van de dagelijkse routine, is het vanzelf minder zwaar.
@ Anais: brrr, eng verhaal van je dochter. Hoe gaat het nu me thaar hart?
@ Biebel: spannend, bijna bijna bijna. Ach, het worden er vast meer dan 32, tenminste, ik kan me voorstellen dat het in Libanon ook minder gepland gaat als hier, en dan komen er op het laatste moment nog 50 gasten mee.
@ Disco: grrrrrrrrr is een andere apotheek dan geen optie?
@ Ine: ik snap dat je er nog geen zin in hebt, maar het ziet er wel mooi uit. Ik hou niet van kou, maar eventjes twee weekjes in de sneeuw met kerst en de hele familie lijkt me toch wel erg gezelli, zeker als ik die fotos van jou zie.
@ Ainne: tsja dat schiet niet op zo van die dames.
Alhoewel ik wel moet bekennen dat ik af en toe ook wel eens boos word hier (niet hysterisch maar gecontroleerd boos), want anders gebeurd er hier af en toe helemaal niks.
Wat zeg jij dan tegen zo´n collega, ´bel maar weer terug als je uitgegild bent?´
@ Raccoon: ik heb dat ook hoor, dat je het niet vertrouwd. Komt vooral omdat ik me altijd had voorgesteld dat als je zo ernstig ziek bent je ergens pijn hebt of op zijn minst symptomen opmerkt. Nou, dat bleek dus niet waar te zijn, want mijn lichaam gaf pas signalen toen het eigenlijk al te laat was. Ik vertrouw mijn lichaam dus nog steeds voor geen meter, maar probeer gewoon zoveel mogelijk bevestiging te zoeken bij artsen en vaak op controle te gaan. Dat stelt me wel gerust.
@ Chicha: geen milt, lever is ook groot gedeelte weggesneden maar die groeit weer aan. En wat de anderen al zeggen, yoga of zwemmen, wandelen, deel uit laten maken van de dagelijkse routine, is het vanzelf minder zwaar.
@ Anais: brrr, eng verhaal van je dochter. Hoe gaat het nu me thaar hart?
@ Biebel: spannend, bijna bijna bijna. Ach, het worden er vast meer dan 32, tenminste, ik kan me voorstellen dat het in Libanon ook minder gepland gaat als hier, en dan komen er op het laatste moment nog 50 gasten mee.
@ Disco: grrrrrrrrr is een andere apotheek dan geen optie?
@ Ine: ik snap dat je er nog geen zin in hebt, maar het ziet er wel mooi uit. Ik hou niet van kou, maar eventjes twee weekjes in de sneeuw met kerst en de hele familie lijkt me toch wel erg gezelli, zeker als ik die fotos van jou zie.
@ Ainne: tsja dat schiet niet op zo van die dames.
Alhoewel ik wel moet bekennen dat ik af en toe ook wel eens boos word hier (niet hysterisch maar gecontroleerd boos), want anders gebeurd er hier af en toe helemaal niks.
Wat zeg jij dan tegen zo´n collega, ´bel maar weer terug als je uitgegild bent?´
woensdag 14 oktober 2009 om 16:07
Raccoon, heb helemaal nog niets gezegd.. ik dacht dat ik al iets geschreven had, maar dat is niet zo!
In ieder geval kun je nu even adem halen, maar ik kan me heel goed voorstellen (voor zover dat kan) dat je je lichaam nog niet helemaal kunt vertrouwen. Dat heeft ook wel weer tijd nodig.
Maar ondanks dat, heb je goed nieuws gehad! Dat is tenminste een goed bericht, gelukkig!!!!!
In ieder geval kun je nu even adem halen, maar ik kan me heel goed voorstellen (voor zover dat kan) dat je je lichaam nog niet helemaal kunt vertrouwen. Dat heeft ook wel weer tijd nodig.
Maar ondanks dat, heb je goed nieuws gehad! Dat is tenminste een goed bericht, gelukkig!!!!!
woensdag 14 oktober 2009 om 16:12
Gaat nu best goed, Keranet. Alleen als ze erge astma-aanvallen had als kind kon haar hart het niet meer goed aan en moest ze aan de hartbewaking. Ze heeft in die tijd vaak kantje boord gelegen, dat was erg eng. Tegenwoordig zijn de medicijnen zo goed dat de astma-aanvallen prima kunnen worden behandeld. Ze slikt wel elke dag medicijnen hiervoor.
woensdag 14 oktober 2009 om 16:18
Anais, in LB gaat het inderdaad ook allemaal wat losser. Vandaar dat manlief op de uitnodigingen heeft gezet hoeveel mensen er precies welkom zijn uit een familie. Behalve bij directe ooms en tantes, daar mag de hele familie komen. Hij wilde niet dat mensen hun kinderen mee gingen sjouwen in de hoop dat er een geschikte huwelijkspartner op ons feestje rondloopt. Want volgens manlief waren we geen dating agency.
Maar hij had een man of 150 uitgenodigd geloof ik, waarvan er toch wel 70 zouden moeten komen. De pest is dat de meeste mensen in het buitenland wonen en dus niet eventjes zomaar op en neer komen vliegen.
Daarnaast zijn ze vaak ook te laks om even van zich te laten horen om uiteindelijk wel op te komen draven.
Of van die mensen die heel netjes naar het telefoonnummer op de kaart bellen om te melden dat ze graag willen komen, om dan de vraag te horen te krijgen of ze van de muziek of verlichting zijn. Whahaha, mijn zwager schrikt ze zo wel af zeg!
Verder zijn de bruiloften heel strak geregisseerd en is echt alles tot op de minuut gepland. Hoewel, wij hebben geen weddingplanner dus het zal wat meevallen...
Maar hij had een man of 150 uitgenodigd geloof ik, waarvan er toch wel 70 zouden moeten komen. De pest is dat de meeste mensen in het buitenland wonen en dus niet eventjes zomaar op en neer komen vliegen.
Daarnaast zijn ze vaak ook te laks om even van zich te laten horen om uiteindelijk wel op te komen draven.
Of van die mensen die heel netjes naar het telefoonnummer op de kaart bellen om te melden dat ze graag willen komen, om dan de vraag te horen te krijgen of ze van de muziek of verlichting zijn. Whahaha, mijn zwager schrikt ze zo wel af zeg!
Verder zijn de bruiloften heel strak geregisseerd en is echt alles tot op de minuut gepland. Hoewel, wij hebben geen weddingplanner dus het zal wat meevallen...