3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 16:54
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 16:53:
Het is nog PRIL dames. Ik heb geen idéé wat zijn vader doet. We zijn druk bezig überhaupt een éérste date op poten te zetten. Begint wel een beetje urgent te worden, want nog een paar nachten doorhalen aan de telefoon en ik moet tot februari bijslapen.Heeerlijk Sprank.. dus je hebt eigenlijk helemaal geen blaasontsteking? Maar gewoon last van een plaatselijk lek?
Het is nog PRIL dames. Ik heb geen idéé wat zijn vader doet. We zijn druk bezig überhaupt een éérste date op poten te zetten. Begint wel een beetje urgent te worden, want nog een paar nachten doorhalen aan de telefoon en ik moet tot februari bijslapen.Heeerlijk Sprank.. dus je hebt eigenlijk helemaal geen blaasontsteking? Maar gewoon last van een plaatselijk lek?
woensdag 14 oktober 2009 om 16:59
woensdag 14 oktober 2009 om 17:00
Maar twee jaar geleden heb ik ook eens een dating poging gewaagd, en daarbij een leuke meneer getroffen. Maar daar bleek na een paar maanden toch opeens wel een mevrouw bij te horen. En nu ben ik natuurlijk wel twee jaar minder naïef, maar toch, dat is er wel best ingekleund merk ik aan mijn overdosis achterdocht .