3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 18:00
Ga dus niet teruglezen. Ik zie dat het over vlooien gaat. Die hebben we hier ook, ik vinnut wel gezellig. Voor de kat is het minder leuk, dus die krijgt 1x per maand zo'n pipet in zijn nek. Maar ik ben nergens vies van geloof ik, wat ook duidelijk aan mijn huis te zien is.
Ik zit in afwachting van gaar eten ff snel hier en daar wat bij te lezen, ben verder haske druk met verhuisstress.
Ik zit in afwachting van gaar eten ff snel hier en daar wat bij te lezen, ben verder haske druk met verhuisstress.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 14 oktober 2009 om 18:02
woensdag 14 oktober 2009 om 18:04
woensdag 14 oktober 2009 om 18:06
Ik blijf binnen de stadsgrenzen, ga een wijk verderop wonen. Bij mijn vorige verhuizing (ruim 10 jaar geleden) bleef ik zelfs in dezelfde wijk, dus dit is echt een mega-verandering (ben niet echt voor wereldreiziger in de wieg gelegd). De gezamenlijke tuin grenst dan nog wel aan mijn huidige wijk, dus tis maar net aan dat ik de wijk uitga.
Hulp, ja, heb ik nodig, alleen geen idee waarvoor. Ik heb totaal geen overzicht meer, ga morgen nog wat schilderen, weekend inpakken, maandag nieuwe huis schoonmaken, dinsdag inpakken, woensdag op mijn gat zitten kijken hoe de verhuizers de boel verhuizen.
Hulp, ja, heb ik nodig, alleen geen idee waarvoor. Ik heb totaal geen overzicht meer, ga morgen nog wat schilderen, weekend inpakken, maandag nieuwe huis schoonmaken, dinsdag inpakken, woensdag op mijn gat zitten kijken hoe de verhuizers de boel verhuizen.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
woensdag 14 oktober 2009 om 18:07
Hun specialiteit is overigens koffie om op te kauwen. De oudste weet hoe je koffie moet zetten, maar op de een of andere manier krijgt ie t niet voor elkaar om de koffie IN het filterzakje te scheppen.
Ze zijn gelukkig wel lief.
Ze zijn gelukkig wel lief.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!