Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Meisjes (en dan bedoel ik in dit geval Riz en Party). Jullie gaan gewoon mee hoor!! En zoals Party al zegt bestellen we gewoon een taxi en anders de optie van GW!!
Nou, stond ik daar met mijn sporttastje bij het zwangeren zwemmen hing er een briefje dat het deze week niet door ging..... heb ik weer

Afijn, bij thuiskomst was wel mijn bestelling al aangekomen en mijn nieuwe bh's passen, zelfs nog iets ruimte over! Dus ben er super blij mee, moet alleen nog even kijken of ik het jurkje hou.... is een beetje een soepmodel (maar mss moet ik er nog ingroeien?).
He GW, wat balen zeg! Volgende week dan maar weer in de herkansing.

Zo, heb even een kant en klare lasagne naar binnen gewerkt en ga zo even bodypumpen....Heb er zoooooo'n zin in (not)

Fijne avond allemaal
Hihihi, GW de meeste zwangerschapsjurkjes vallen heel erg wijd... ik had er 1 aangehad bij de Miss Etam, was echt heel leuk, en zelfs in de maat 42 verzoop ik nog ...

Ik vond het er op het plaatje niet eens zo wijd uitzien....
whe........ nu kan ik niet eens een plaatje plakken....

dan maar de link
Leuke Jurk gw !!!
me laaikie, GW
ik vond hem ook zo leuk.... maar als ik hem aan heb lijkt het heel anders, zal dit weekend man nog eens laten keuren en eens kijken wat ik met die linten evt. nog kan doen.
Justdeb, gefeliciteerd!!!!!! Joehoe, de wereld is nog niet verloren, er is weer een meisje geboren!! (en dat rijmt helegaar per ongeluk, of zou ik al in Sintstemming zijn..?)

En dan hier verder ff geen reageerpuf.. Ben nog steeds stressy over het werk en zie eind nog niet in zicht. Nou ja, 1 januari is het eind, maar dat duurt nog best een poos.. Ben nogal een brainstormer (lees:binnenvetter) en dan met name 's nachts, dus maak nu nachten van 3 a 4 uur.. Beetje vermoeiend..

Maar goed, tussen de bedrijven door toch even bezig met de marathon en dat valt me nog niet tegen, hoe ik mezelf daartoe kan zetten, dus da's best mooi! Weet niet precies wanneer nieuwe p-day is, maar t zal in de buurt zijn van 3 november.

Kus voor jullie allemaal!
Haha meiden, ik denk dat het ook wel goed komt hoor!

Heb ik alleen wel 2 meetings achter elkaar met high tea....eerst met jullie en de week daarna met een clubje ook van Viva, maar daar schrijf ik al 2 jaar mee...t is wel een gek idee dat ik jullie dan als eerste zal zien, haha! ben gewoon allemaal uitwegen aan t verzinnen, merken jullie het?

Gw ik woon juist westelijk, maar met de trein is geen probleem hoor denk...weet niet of er misschien nog meer mensen uit regio rotterdam komen?
Riz ik kom langs Rotterdam hoor. Ik wil je wel oppikken!
Sinterklaasstemming... da's best vroeg, alhoewel ik al best in ben voor pepernoten en speculaas...

Ik kan het ook nog niet 100% zeker zeggen voor volgende week zaterdag, vind het nu met bijna 36 weken (niet de K vergeten Hus!) best wat zwaarder worden. Zo lang in de auto zitten vind ik niet meer echt fijn, dus dan gaat het in elk geval de trein worden.

Oh da's ook handig GW dat het zwemmen dan niet door gaat, kon je wel zelf nog gewoon zwemmen of was het helemaal gesloten? Vind baantjes zwemmen wel lekker nu!

GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DEB!!!!
quote:husky schreef op 14 oktober 2009 @ 19:43:

Sinterklaasstemming... da's best vroeg, alhoewel ik al best in ben voor pepernoten en speculaas...Werd ik geroepen? Hier ben ik!
ik dacht eraan toen ik op verzenden klikte..
Kath, niet teveel stressen he? Isniegoed voor je!

GW, leuk jurkje! Je moet vast eerst een grotere pens creeren...

Zwangeren, ik kan me voorstellen dat jullie geen zin hebben in een zware dag, maar een (half) dagje hangen met een kopje thee en lekkere dingen moet toch nog kunnen. Toch? Ik vind meeting ook best eng hoor , maar ik heb er ook echt zin in!
je was er wel snel trouwens!
Ik heb trouwens al gevulde speculaas op dit jaar. Jummie!
Haha, ik hou inderdaad nauwlettend in de gaten of ik ergens nodig ben!
Nou dat is het ook wel een beetje Speec...t is ook gewoon eng! Haha!
husk doet het wel een stuk subtieler dan marriss!!

ik ga mijn bed in, weer een vreselijk drukke dag gehad. lekker boekje lezen (dostojevski's misdaad en straf). morgen is vriendlief jarig. gaan we 's avonds uit eten + bios denk ik.
husky, zwemmen was in ZH in bad daar (lekker warm hoop ik op), maar kon dus ook niet gewoon zwemmen, nou ja, dan de volgende week maar.

Jurkje wil ik zo nog eens passen, maar hij is vooral ook aan de zijkant er wijd (kwam er pas na het aantrekken achter dat er aan de zijkant een ritsje zit.... die had ik dus niet eens nodig). Baal wel, want ik zocht nog iets leuks voor familiefeest binnenkort, moet dan maar weer verder zoeken.

Zo en nu even desperate houswives kijken (met bakje pepernoten, hier nog geen specu op) (wel een pot vloeibare specu voor op brood!)
Speculoospasta, mjam!!!!
quote:speculaas78 schreef op 14 oktober 2009 @ 20:07:

Ik heb trouwens al gevulde speculaas op dit jaar. Jummie!ik zou hier heel graag een boel flauwe grappen over maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven