3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
De deal was dat, als we elkaar afgelopen vrijdag nog leuk vonden, ik dan mocht zeggen wanneer.
En ik ben een schijterd.
Superleuke leeftijd ook!! En het wordt eigenlijk nog steeds alleen maar leuker. Ik heb nog een stiefzoon van 15 en een stiefdochter van 19, ook superleuk!
Dus nu heeft hij me uitgenodigd voor een heel weekend .
Eikel.
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:10:

En ik ben een schijterd.Een schijterd met blaasontsteking... dat zal een lekker zooitje worden.
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:10:

Dus nu heeft hij me uitgenodigd voor een heel weekend .

Das wel heftig ja! Maar dan weet je wel gelijk of het een vervolg gaat hebben of niet.

Ik heb ook ooit eens een (internet)date voor een weekend laten komen.. maar op zaterdagochtend 06.00 uur heb ik hem toch vriendelijk verzocht om allebei asjeblieft ons eigen gang te gaan.
Ik ben gewoon een beetje huiverig dat het deze meneer alleen om de legendarische bonbonella's te doen is. En de onpeilbare diepten van mijn meisjesachtig strakke vagijn.
Misschien ben ik geen schijterd maar een zure wantrouwige pessimist.
Pubers lijken mij eigenlijk ook super. Al begint de oudste bij mij hier af en toe gedrag te vertonen die richting op en dan is het behang niet áán te slepen.

Jullie zijn zo'n tien jaar bij elkaar toch? Gaaf dat je warm over ze schrijft
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:12:

Ik ben gewoon een beetje huiverig dat het deze meneer alleen om de legendarische bonbonella's te doen is. En de onpeilbare diepten van mijn meisjesachtig strakke vagijn.

Met de bonbonellas heeft ie pech, daar hangt de dokter nog ergens

En het vagijn-verhaal... ach ja... als je zorgt dat jij er ook een beetje plezier in hebt dan zie ik een win-win-situatie, zolang je je hoofd niet op hol laat brengen.

Misschien ben ik geen schijterd maar een zure wantrouwige pessimist.

Zoals ik je hier meemaak ben absoluut niet zuur of een pessimist!!

Wantrouwig weet ik niet, kan ik echt geen oordeel over geven op basis van het forum.
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:14:

Pubers lijken mij eigenlijk ook super. Al begint de oudste bij mij hier af en toe gedrag te vertonen die richting op en dan is het behang niet áán te slepen.

Jullie zijn zo'n tien jaar bij elkaar toch? Gaaf dat je warm over ze schrijft

Ja, ik vind het met pubers omgaan ook echt super. Maar ik moet zeggen dat ik die van mij ook altijd best volwassen heb behandeld en al jaaaaaren zeg dat ie alles kan zeggen en bespreken, zolang het maar op een normale manier is.

Het probleem bij pubers is dat je dan even haarfijn verteld wordt wat je zelf niet goed doet in hun ogen... en dat is soms best verrassend en waar!
Ja we zijn 5 jaar getrouwd, kennen elkaar al veel langer en neuken sinds een jaar of 9.

Maar zijn kids zijn ook echt super, heeeel positief ingesteld en ik heb me altijd heel welkom gevoeld, mede door hen!

Ik ben gewoon een beetje huiverig dat het deze meneer alleen om de legendarische bonbonella's te doen is. En de onpeilbare diepten van mijn meisjesachtig strakke vagijn.Als je daar echt bang voor bent dan moet je dus niet voor een heel weekend afspreken. Dan moet je gewoon samen een avondje uit eten gaan en heel duidelijk stellen: verder niets!
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 11:15:

Met de bonbonellas heeft ie pech, daar hangt de dokter nog ergens

Whahahahahaha, mijn fantasie gaat meteen op hol. Ik zie ons al voor de haard helemaal klef en romantisch. Dan streelt hij mijn linkerborst die ik wellustig doch subtiel zijn kant op heb gepositioneerd. En als bij toverslag springt daar de dokter tevoorschijn Hallllllloohooo, zijn er nog nootjes? Waar staat de wijn? Nee, blijf maar liggen, ik schenk het zelf wel even even in. Brrrrr fris zo hier buiten de bonbonella's .
Nee joh, ik ga sowieso niet een heel weekend. Daar lijkt hij me veel te leuk voor.
Als hij me niet veel te leuk leek zou ik het trouwens ook niet doen.
Ik wil eigenlijk gewoon niemand langer dan 24 uur in mijn aura .
Hoe leuk is ie? En komt ie een beetje bij je uit de regio?
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:19:

[...]

Whahahahahaha, mijn fantasie gaat meteen op hol. Ik zie ons al voor de haard helemaal klef en romantisch. Dan streelt hij mijn linkerborst die ik wellustig doch subtiel zijn kant op heb gepositioneerd. En als bij toverslag springt daar de dokter tevoorschijn Hallllllloohooo, zijn er nog nootjes? Waar staat de wijn? Nee, blijf maar liggen, ik schenk het zelf wel even even in. Brrrrr fris zo hier buiten de bonbonella's . gek wijf!
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:21:

Ik wil eigenlijk gewoon niemand langer dan 24 uur in mijn aura .Maak je er een ploegendienst van... 12 uur op, 12 uur af
Bij de volgende afspraak bij de dokter is de lol er denk ik wel vanaf. Denk niet dat ik hem nu nog kan bekijken met die roze wat ben jij leuk bril.
Haha ik ben dr ook bang voor Sprank.. die arme man moest eens weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven