3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Tja, hoe leuk hij is... We hebben ondertussen uren en uren met elkaar gepraat. Dat is heel erg leuk. Hij is slim en snel wat het bij mij altijd reuze goed doet. Hij kan me met mijn mond vol tanden doen staan en dat raakt in zijn geval ook nog een hele (prettig) gevoelige snaar. Aangezien het bij mij erg mind over matter is ben ik daardoor genegen te denken dat hij erg leuk is.

Het stomme is natuurlijk dat fysiek toch een dimensie geeft die de boel in 0,8 seconden om zeep kan helpen. Ik heb wel foto's van hem gezien hoor. Dus ik weet wel dat ik hem niet lelijk vind. Maar misschien ruikt hij (voor mijn neus) wel raar of iets dergelijks. Of ik voor hem natuurlijk.
Ja dat zou kunnen Sprank... maar zelfs al heeft ie een rare haar uit zn neus groeien, of compleet verkeerde sokken aan, je gaat zowiezo die avond lekker zitten babbelen en de klik bij het babbelen is er, die hebben jullie alvast!

Hebben jullie wel afgesproken om eerlijk tegen elkaar te zeggen als de klik er bij het zien in levende lijve niet is?
Bovendien is hij pas 39. Dat scheelt dus niet zoveel met mij. Ik ben na mijn scheiding drie jaar geleden nog niet echt gaan daten vanuit het oogpunt dat ik het weer leuk zou vinden om samen te zijn met iemand. Ik heb een lange termijn minnaar gehad de afgelopen jaren waarmee ik ook graag ging eten en oeverloos kon lullen. En een korte fling met iemand die ik 18 jaar kende en daardoor zo vertrouwd als mijn broekzak voelde. Maar ik heb me nog nooit opnieuw opengesteld voor emotioneel commitment.

Als je niet echt 'samen' wilt zijn, dan is, in mijn geval, een veel oudere man heel interessant. Maar om samen echt iets op te bouwen is een man meer in de buurt van mijn eigen leeftijd beter.

Alleen, mannen van dezelfde leeftijd hebben dezelfde onzekerheden als ik. En ik moet wel even wennen aan de mate waarin hij feedback vraagt over wat ik van hem vind .
quote:[message=4165852,noline]Bianca40 schreef op 15 Hebben jullie wel afgesproken om eerlijk tegen elkaar te zeggen als de klik er bij het zien in levende lijve niet is?Dat is nou één van de weinige dingen waar ik me geen zorgen over maak. Stelletje botte horken zijn we. Alletwee .
Ik denk dat je teveel denkt...

want waarom zou een man van jouw leeftijd dezelfde onzekerheden hebben als jij? Je weet niet eens of jou eigen onzekerheden wel terecht zijn.

Een man van 39 is nog wel lekker fit
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:36:

[...]

Dat is nou één van de weinige dingen waar ik me geen zorgen over maak. Stelletje botte horken zijn we. Alletwee .

Ja... door de telefoon allebei een grote bek... maar in het echt is het wel ff anders. Ik kan er namelijk al finaal op afknappen als iemand vraagt: En? Wat vind je van me?

Dat vraag je namelijk niet... vind ik
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 11:37:

Ik denk dat je teveel denkt...

Ik weet het wel zeker
7 posten terug 1400
Oh, vind jij dat ook een suffe vraag?!

Ik ook dus.

Terwijl ik hem zelf altijd heeeeeeel graag zou willen stellen.

Lekker schijnheilig .
We hebben nog 20 minuten om voor de middag op de helft te komen.
En nog 91 posts te gaan.
ja met zn tweetjes, we worden ook wel weer lekker in de steek gelaten
ik weet wel wat: we openen een nieuw topic in psyche:

we voelen ons eenzaam

En dan kijken hoeveel ons komen versterken?

Of toch maar aan de spontaniteit van de overige forummers EN ALLEBEI DE TO'S overlaten
We moeten ff een goed onderwerp verzinnen... niet die duffe date van je want daar zijn we ook zo over uitgepraat
Ahhhhhhhhhhh neehoor.. is geen duffe date
is gewoon waarschijnlijk een hele lieve psychopaat man
ik zal s vertellen over een internet date die ik ooit had... echt lachen!
hadden elkaar op een of andere chatbox leren kennen
hij kwam helemaal uit het uiterste oosten van het land

ik uit het uiterste westen
heel veel gebeld en gemaild met elkaar en klikte echt
op zn foto zag ie er niet zo super uit, maar ik dacht dat ik mijn kieskeurigheid wel opzij kon zetten omdat het aan de telefoon zo goed klikte
dus op een doordeweekse avond zou hij naar mn woonplaats komen en zouden we elkaar in een kroegje zien op de avond dat ik altijd met mn schoonzus ging stappen
dus mn schoonzus ging ook mee, maar die zou zich afzijdig houden
psychopaat....

aan jou heb ik wat ook niks
die arme jongen was om een uur of 15.00 al in mn woonplaats, ik zou pas om 19.30 uur in de kroeg zijn en kon ook echt niet eerder komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven