Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Lekker lijstje Pezuls...........

Alleen Ghost kan mij niet zo bekoren!
Ik ken Ghost eigenlijk niet, gewoon proberen dacht ik. Anders verkoop ik hem maar weer door ofzo.
quote:kaatje_85 schreef op 08 oktober 2009 @ 17:54:

DEN BOSCH! Is de leukste winkel in de leukste stad. Niet dat ik bevooroordeeld ben hoor, ik ben gewoon nog nergens anders in een Lush winkel geweest Nou kaatje, we gaan naar Den Bosch hoor, is de meest ideale afstand voor ons, dus misschien zien we je nog bij Lush
En maar wachten op mijn forumspulletjes.............
Heb je die nu nog niet dan?

Die had je al eerder besteld dan de kerstspulletjes!
bestellen jullie eigenlijk ook wel eens iets van Be never, het zusje van Lush? Ik heb via het lushforum een keer de be cocktail zeep gekocht en die vind ik superlekker.
Iemand hier geïnteresseerd in een splinternieuwe, ongebruikte, verse, houdbaar tot nov. 2010 lippenbalsem

Let Them Eat Cake?!

Het is niet mijn geur helaas, maar misschien kan ik iemand er blij mee maken?
quote:pezuls schreef op 14 oktober 2009 @ 10:58:

bestellen jullie eigenlijk ook wel eens iets van Be never, het zusje van Lush? Ik heb via het lushforum een keer de be cocktail zeep gekocht en die vind ik superlekker.

Als je nog wat wilt moet je snel zijn,

ze houden er mee op!
O nee, ik was net aan t bedenken dat ik die love bodylotion en die cocktai bodylotion wel wil.
quote:pezuls schreef op 14 oktober 2009 @ 11:04:

O nee, ik was net aan t bedenken dat ik die love bodylotion en die cocktai bodylotion wel wil.Helaas, ik vind het ook jammer hoor. Op de site van b-never en het lush forum staat wel ergens hoe en wat.
quote:lola68 schreef op 13 oktober 2009 @ 18:20:

Heb je die nu nog niet dan?

Die had je al eerder besteld dan de kerstspulletjes!

Nee, de forumspulletjes zijn 10 september besteld, maar ik wist dat het zo'n beetje eind oktober zou worden dat het afgestuurd zou worden.

Ze zijn vorige week begonnen met verzenden, en het zou op volgorde van order afgestuurd worden.

Maar ik was vrij vroeg met bestellen, dus had verwacht dat ik het al zou hebben.

De meesten hebben hun pakketje al.

Nou ja, deze week nog maar even afwachten!
Hey elleinspe hoe was het shoppen in Den Bosch?

OT:

YEAH volgende week woensdag de Kerst-VIP avond!!!!!
quote:kaatje_85 schreef op 15 oktober 2009 @ 08:53:

Hey elleinspe hoe was het shoppen in Den Bosch?

OT:

YEAH volgende week woensdag de Kerst-VIP avond!!!!!

We gaan zaterdag naar Den Bosch

Nog kans dat we je tegenkomen bij Lush kaatje?

Alvast veel plezier gewenst bij de Kerst-VIP volgende week!!!
Hmm nee, helaas, zaterdag moet ik uitslapen vanwege een kater (ga morgenavond stappen in den bosch) en vervolgens naar een verjaardagsfeestje, yeah...

Heel veel plezier zaterdag!! je weet hoe je er moet komen vanuit het station?
quote:kaatje_85 schreef op 15 oktober 2009 @ 09:09:

Hmm nee, helaas, zaterdag moet ik uitslapen vanwege een kater (ga morgenavond stappen in den bosch) en vervolgens naar een verjaardagsfeestje, yeah...

Heel veel plezier zaterdag!! je weet hoe je er moet komen vanuit het station?

Nee weet ik niet, maar ik denk Lola wel, die is er al geweest volgens mij.

Maar je mag het nog wel even opschrijven als je wilt, voor het geval Lola er niet is geweest!

Plezier vrijdagavond, uitslapen na een kater is heul belangrijk!!
Ok, je loopt vanuit het station naar de centrumkant uiteraard. Rechtdoor. Over de brug. Langs de bank af, men loopt nog steeds rechtdoor. En verder. Rechtdoor. Niet links of rechts af slaan. Dan kom je op een gegeven moment op een T-splitsing, recht voor je ligt aan groot gebouw. Maar bij die T-splitsing ga je dus rechtsaf, en om de hoek ligt Lush. Naast de Bagels&Beans (of zoiets), die ligt op de hoek.

wat ben ik toch goed in routebeschrijvingen maken
We komen er wel uit.......thanks Kaatje.
Ik weet hoe we er moeten komen

Thanx Kaatje, en jammer dat je zaterdag niet even komt Lushen!
Lush experts! Help mij een nieuwe shampoo te kiezen... ik ben op zoek naar een Lush shampoo (zo'n shampoo bar) waarmee ik met een minimaal aantal wasbeurten (haar wassen kost altijd zoveel tijd en water, dus graag was ik mijn haar zo min mogelijk) een optimaal resultaat (schoon haar!) behaal. Haar moet zeker twee dagen mooi blijven.

Verder ben ik ook op zoek naar een conditioner voor een beetje extra verzorging.

Oja, mijn haar neigt meer naar droog dan vet.

Iemand tips?

PS: wat zijn de verzendkosten in geval ik online bestel? Ik kan deze info niet vinden op de website van Lush (maar ben nog niet ingelogd, misschien ligt het daaraan?)
quote:Nomad schreef op 19 oktober 2009 @ 20:16:

Lush experts! Help mij een nieuwe shampoo te kiezen... ik ben op zoek naar een Lush shampoo (zo'n shampoo bar) waarmee ik met een minimaal aantal wasbeurten (haar wassen kost altijd zoveel tijd en water, dus graag was ik mijn haar zo min mogelijk) een optimaal resultaat (schoon haar!) behaal. Haar moet zeker twee dagen mooi blijven.

Verder ben ik ook op zoek naar een conditioner voor een beetje extra verzorging.

Oja, mijn haar neigt meer naar droog dan vet.

Iemand tips?

PS: wat zijn de verzendkosten in geval ik online bestel? Ik kan deze info niet vinden op de website van Lush (maar ben nog niet ingelogd, misschien ligt het daaraan?)

Hm....ik gebruik alle soorten shampoobars, maar volgens mij kun je dan het beste Sqeeuky Green, Karma Komba of Ultimate Shine nemen.

Ik heb ook I Love Juicy, maakt heel erg schoon maar die zit in een flesje!

Conditioner is ook makkelijk in een blok, Jungle!

Verzendkosten vanuit NL zijn 6,75 euro en volgens mij uit de UK voor kleine pakketjes ook zo rond de 6 pond, boven de 2 kilo is het 9.95 pond.
Morgenavond de KerstVIP!!!! Heb er zo'n zin in, allemaal nieuwe kerstproducten snuffelen!

Eigenlijk hoop ik dat het nieuwe kerst-gezichtsmasker er ook al is, want volgens mij heb ik 5 lege zwarte potjes (dus gratis gezichtsmasker!)

Heb mijn lijstje al bijna helemaal klaar...
Hallo Lushies!

Ik ben een groot fan van Lush. Ik ga nu eens voor het eerst een bestelling plaatsen op de UK website (ook al is er een winkel, meer dan 1, in mijn stad, is het zo toch goedkoper!).

Ik wil ook een paar nieuwe dingen bestellen, die ik nog niet eerder heb geprobeerd. Ik had in gedachten de Snowcake zeep, de retro zeep 'huppeldepup of nineveh', en ik zou ook graag eens een shampoo bar proberen. Ik houd van zachte (vanille-achtige) luchtjes, welke shampoo bar ruikt een beetje zo? En waarnaar ruikt jungle? Verder heb ik nog nooit iets van de Karma geuren geprobeerd (hoe is het mogelijk!). Kan iemand proberen deze geur te omschrijven?

En wie heeft de de sugarscrubs al geprobeerd? Welke is het lekkerst, de groene of de witte?

Ben benieuwd!
Als je in een stad woont met meer Lush winkels (goh waar zou dat toch zijn )

Dan ga je toch even in de winkel snuffelen! Dat lijkt me een stuk betrouwbaarder dan hier vragen hoe het ruikt. Want wat ik lekker vind kun jij wel smerig vinden.

Ik persoonlijk vind geen van beide sugar scrubs wat. Maar kijk eens op het lush forum, en daar kan je met andere lushies dingen ruilen. Kan je het uitproberen.
quote:Igoneh schreef op 21 oktober 2009 @ 00:14:

Ik wil ook een paar nieuwe dingen bestellen, die ik nog niet eerder heb geprobeerd. Ik had in gedachten de Snowcake zeep, de retro zeep 'huppeldepup of nineveh', en ik zou ook graag eens een shampoo bar proberen. Ik houd van zachte (vanille-achtige) luchtjes, welke shampoo bar ruikt een beetje zo? En waarnaar ruikt jungle? Verder heb ik nog nooit iets van de Karma geuren geprobeerd (hoe is het mogelijk!). Kan iemand proberen deze geur te omschrijven?

En wie heeft de de sugarscrubs al geprobeerd? Welke is het lekkerst, de groene of de witte?

Ben benieuwd!

- Gentle Lentil ruikt lekker vanille achtig. Die kun je vinden onder ''Retro'' -> Haircare. Het is een shampooblok.

- Jungle ruikt eigenlijk naar ''buiten'' zeg maar, fris en groenig. Ik word er altijd heel blij van.

- Karma is een heel warme geur, met patchoeli. Heerlijk. karmakream is goddelijk.

- Ikzelf vind de witte suikerscrubs het fijnst, omdat ik nu al een paar keer groene suikerscrubs heb gehad die zo hard waren dat ik ze met een hamer nog niet kapot kreeg....

Maar eigenlijk kunnen die suikerscrubs tot nog niet tippen aan Buffy. I love, love, love Buffy!

Vanavond wil ik kopen (waarschijnlijk):

- UltraBland

- Sexyboy massagebar (kerstspecial)

- die roze suikerscrub (kerstpecial)

- VEEEEELLLL Snowshowers jelly (kerstspecial)

- Snowcake zeep (kerstspecial)

- Father Frost (als die lekker ruikt, ook kerstspecial)

- Chox away zeep (Blijkt een discon te zijn! Help!)

- megagroot stuk Trichomania shampoo

- misschien nog een andere shampoobar

- hopelijk kan ik mijn 5 lege zwarte potjes inruilen voor een lekker gezichtsmasker, het liefst dat nieuwe kerstmasker
quote:elleinspe schreef op 19 oktober 2009 @ 20:41:

[...]

Hm....ik gebruik alle soorten shampoobars, maar volgens mij kun je dan het beste Sqeeuky Green, Karma Komba of Ultimate Shine nemen.

Ik heb ook I Love Juicy, maakt heel erg schoon maar die zit in een flesje!

Conditioner is ook makkelijk in een blok, Jungle!

Verzendkosten vanuit NL zijn 6,75 euro en volgens mij uit de UK voor kleine pakketjes ook zo rond de 6 pond, boven de 2 kilo is het 9.95 pond.

Dankjewel! Tips staan genoteerd.

Hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheid van de shampoos en andere Lush producten? Is er een tht datum ofzoiets of kun je de producten zo lang gebruiken als je wilt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven