3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Jullie zijn goed op weg dames!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
En ik zit gewoon lettertechnisch lekker leeg te lopen.
Even niet nadenken hoe ik wèl een oprecht aardig advies/hart onder de riem kan schrijven zonder te bot/scherp te worden.
Hallo zeg, da's een blije smiley!
Hoe regel je dat ikbenik?
En was jij vroeger IamI?
Nog even en we zijn op pagina 100!
Op de desktop dan
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 12:08:

We hebben wat gedronken. Dat was heel gezellig, niks mis mee. Ik heb hem thuisgebracht, wat ik een méga afknapper vind, zo'n reddeloze man zonder vervoer in het centrum van Rotterdam die dan niet weet hoe hij (los van een taxi) nog zelfstandig thuis kan gaan komen. Maar goed, niet dat dat er verder toe deed, ik wilde hem soweiso niet. En dat was dat.

Inderdaad een afknapper... en wat dan nog het ergste is, is dat ze dan via internet vaak zeggen dat ze "atletisch" gebouwd zijn!

hahaha... gebouwd wel ja... maar atletisch??

of zouden ze bedoelen dat ze een atletisch gebouw zijn?
Op mijn telefoon heb ik ook die indeling waarbij je na een miljoen posts pas op pagina 23 bent.
Sprankelend, hoe lang ben jij al sprankelend?
o oke.. sprank.. je hebt weer je momentje van in de ruimte lullen.... ik wacht wel even tot de bui weer overgetrokken is
Ow... atletisch gebouwd. Dat vind ik zo'n jeukterm dat ik er zelfs iets over in mijn advertentie had gezet. Even zoeken, dan plak ik het even hier.
Ja is goed
Ben je zoals de meeste mannen die zichzelf op internet profileren atletisch gebouwd? Geweldig voor je! Zelf ben ik echter niet zo dol op atletisch gebouwde mannen. Ik zie graag een boom van een vent; forse benen, brede schouders, grote handen, en dat de buik enigszins gevormd is doordat de hedonistische kijk op ‘kwaliteit van leven” heeft gezorgd voor iets anders dan überverantwoord, levensverlengend, moeilijk verteerbaar, linksdraaidend konijnenvoer, tja, dat is alleen maar een feest der herkenning.
Ja leuk is die he? Via deze site gevonden: deze dus

En ik ben alleen bekend met deze nick hier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 12:14:

o oke.. sprank.. je hebt weer je momentje van in de ruimte lullen.... ik wacht wel even tot de bui weer overgetrokken is

Scherp.

Pil is uitgewerkt!
jedem... heb je dat echt zo neergezet??? IK vind het gaaf, en je treft gelijk die iets hoger genivelleerde mannen die wel tegen een geintje kunnen.
Al járen Helaholalala
Yep, gewoon copy/paste gedaan uit mijn worddoc hier
Rest van de advertentie is niet veel lieflijker hoor
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 12:17:

[...]

Scherp.

Pil is uitgewerkt!Hoelang werkt ie? Een uurtje of 4?
Ik heb ook meer reacties gehad op mijn tekst dan van heren die zich aangesproken voelde (of als je het pessimistisch wil zien, die mij leuk vonden )
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 12:19:

Rest van de advertentie is niet veel lieflijker hoor Hoeft toch ook niet? Ze weten nu gelijk waar ze aan toe zijn en een beetje wat ze kunnen verwachten. Je maakt gelijk een goeie schifting, want wie het niet begrijpt, die reageert niet.
3 tot 3,5 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven