3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 11:57
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:54:
Ja, soms is de bitch zijn errug fijn.
Maar ik vind het alleen maar leuk als iemand echt stom heeft gedaan tegen mij, niet als ik gewoon afknap op iemand om weet ik veel watvoor reden waar hij ook niks aan kan doen.
Of kon hij dat wel?
Nee kon hij niet, was echt niets meer aan te doen...
maar ik vond het ook wel zielig hoor. Ik kon het gewoon niet opbrengen om nog 2,5 minuut gespreksstof te gaan zitten bedenken.
Ja, soms is de bitch zijn errug fijn.
Maar ik vind het alleen maar leuk als iemand echt stom heeft gedaan tegen mij, niet als ik gewoon afknap op iemand om weet ik veel watvoor reden waar hij ook niks aan kan doen.
Of kon hij dat wel?
Nee kon hij niet, was echt niets meer aan te doen...
maar ik vond het ook wel zielig hoor. Ik kon het gewoon niet opbrengen om nog 2,5 minuut gespreksstof te gaan zitten bedenken.
donderdag 15 oktober 2009 om 12:00
Ik heb een tijdje gehad dat ik wanhopig was. Niet zozeer over het feit dat ik vrijgezel was. Maar wel over het feit dat ik dusdanig weinig snap van de interactie tussen mensen dat het eigenlijk geen zak uitmaakte of ik kieskeurig was in wie ik zou ontmoeten of niet.
Zo kwam het dat ik nadat ik online aan de praat was geraakt met een meneer en hij me vroeg een borrel te gaan doen ik dat wel best vond. Café lag op de (lange) route naar familie en terug, van een tussenstop zou ik niet doodgaan en wie weet werd het wel reuze gezellig.
more after the jump
Zo kwam het dat ik nadat ik online aan de praat was geraakt met een meneer en hij me vroeg een borrel te gaan doen ik dat wel best vond. Café lag op de (lange) route naar familie en terug, van een tussenstop zou ik niet doodgaan en wie weet werd het wel reuze gezellig.
more after the jump
donderdag 15 oktober 2009 om 12:06
donderdag 15 oktober 2009 om 12:08
We hebben wat gedronken. Dat was heel gezellig, niks mis mee. Ik heb hem thuisgebracht, wat ik een méga afknapper vind, zo'n reddeloze man zonder vervoer in het centrum van Rotterdam die dan niet weet hoe hij (los van een taxi) nog zelfstandig thuis kan gaan komen. Maar goed, niet dat dat er verder toe deed, ik wilde hem soweiso niet. En dat was dat.