Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
donderdag 15 oktober 2009 om 15:35
Haha Fanatic, dan is het maar goed dat er geen geurpc bestaat want vanmorgen rook t hier denk best wel naar boter...en dat deeg voor de gevulde speculaas is echt heel veel boter! Maar t is wel heel lekker
Nu ruikt t naar oma, want ik heb weer sudderlapjes op t vuur staan...mjam! Straks nog even lekker een kaassausje maken, en de broccoli en aardappeltjes koken en dan zijn we weer klaar...
Nu mn huis nog....heb geen zin!
Wel lekker wezen zwemmen vandaag
Beck ik ben benieuwd, zou lekker zijn!
Oh over die kleertjes....ik ben zo aan t twijfelen wat ik allemaal mee moet nemen naar t ziekenhuis! Lois was onwijs groot met 38 weken en pastte het kleine pakje niet eens....denk dat ik maar gewoon de hele kast in de koffer doe en in t zh wat uitzoek
Nu ruikt t naar oma, want ik heb weer sudderlapjes op t vuur staan...mjam! Straks nog even lekker een kaassausje maken, en de broccoli en aardappeltjes koken en dan zijn we weer klaar...
Nu mn huis nog....heb geen zin!
Wel lekker wezen zwemmen vandaag
Beck ik ben benieuwd, zou lekker zijn!
Oh over die kleertjes....ik ben zo aan t twijfelen wat ik allemaal mee moet nemen naar t ziekenhuis! Lois was onwijs groot met 38 weken en pastte het kleine pakje niet eens....denk dat ik maar gewoon de hele kast in de koffer doe en in t zh wat uitzoek
donderdag 15 oktober 2009 om 16:02
Jij bent echt een keukenprinses Riz zo te lezen!! Heerlijk... vind het ook superleuk maar niet zoveel tijd voor helaas.
Ik wil in december een weekendje Duitsland doen, (half) dagje naar de kerstmarkt in Dusseldorf (nog nooit naar zoiets geweest, hou helemaal niet van freubeltjes, maar zo'n markt lijkt me wel sfeervol) en dacht verder aan de skihal in Bottrop... maar ben niet zo'n held op ski's dus vroeg me af of dat moviepark leuk is om samen heen te gaan.
Ik wil in december een weekendje Duitsland doen, (half) dagje naar de kerstmarkt in Dusseldorf (nog nooit naar zoiets geweest, hou helemaal niet van freubeltjes, maar zo'n markt lijkt me wel sfeervol) en dacht verder aan de skihal in Bottrop... maar ben niet zo'n held op ski's dus vroeg me af of dat moviepark leuk is om samen heen te gaan.
donderdag 15 oktober 2009 om 16:27
Haha Marriss, ook niet altijd hoor....soms heb ik ook geen zin om te koken en dan wordt het gewoon een pastaatje ( zelfs met saus uit een zakje) of chili con carne ofzo. En ook vaak gewoon hollandse pot, aardappeltje vleesje en groenten. wel altijd alles vers en eigenlijk bijna nooit iets uit potjes pakjes of zakjes. Maar nu zit ik toch hele dagen thuis en vind ik het heerlijk om lekker lang in de keuken te staan en mn vent te verwennen
Hij zei gister dat ik maar niet meer moest gaan werken, maar elke dag zulk lekker eten maken. Vond ik wel een compliment!
Ik denk dat dat best leuk is, maar misschien wel heel koud? Goed aankleden dan maar!
Wil ook ooit nog s naar zo'n markt...lekker kneuterig!
Hij zei gister dat ik maar niet meer moest gaan werken, maar elke dag zulk lekker eten maken. Vond ik wel een compliment!
Ik denk dat dat best leuk is, maar misschien wel heel koud? Goed aankleden dan maar!
Wil ook ooit nog s naar zo'n markt...lekker kneuterig!
donderdag 15 oktober 2009 om 16:39
Ja precies, lekker kneuterig, hou ik wel van op z'n tijd
Heb een knus huisje gevonden vlakbij, leek me wel gezellig om nog even een weekendje er tussenuit te gaan. Maar twijfel dus nog even of moviepark de 62 euro (2x31) waard is... nog meer mensen die er geweest zijn?
Zeker een compliment Riz, lief!
Heb een knus huisje gevonden vlakbij, leek me wel gezellig om nog even een weekendje er tussenuit te gaan. Maar twijfel dus nog even of moviepark de 62 euro (2x31) waard is... nog meer mensen die er geweest zijn?
Zeker een compliment Riz, lief!
donderdag 15 oktober 2009 om 17:26
mariss, moviepark is bij mij om de hoek (kom je gezellig even langs?) Maar ik ben er nog nooit geweest, het is nu halloween, met extra lange opening tot 10 uur geloof ik, daar waren een aantal collega's wel enthousiast over! Ik wilde er nog heen, maar nog niet van gekomen en vind het zwanger niet leuk omdat ik dan toch in alle leuke dingen niet in mag.
En kerstmarkt is wel erg leuk! Ik hou er wel van, alhoewel zonder glühwein....... vind dat dat er wel echt bij hoort of chocomelk met een lekkere scheut baileys... hmmmmmmmm
Die in Düsseldorf is niet mijn persoonlijke favoriet, als je iets verder doorrijdt kun je ook naar Keulen, vond ik heel mooi, je hebt daar een aantal kleinere markten, daardoor niet zo massaal en je hebt een hele leuke "middeleeuwse" kerstmarkt, die vond ik toen heel sfeervol en gezellig (houtvuurtje waarboven vleesspiesen gebraden werden etc.). Oh, kan bijna niet wachten totdat de eerste kraampjes hier weer voor de deur staan!
En becky, 2 serieuse kijkers dus! Hopelijk zit er een bij waarmee het gaat lukken! Een nieuw huis hadden jullie toch al op het oog?
Enne, leuke kinderwagen party, we hebben dezelfde, alleen in andere kleuren en ben blij te horen dat je zegt dat hij makkelijk in elkaar te zetten is!
En kerstmarkt is wel erg leuk! Ik hou er wel van, alhoewel zonder glühwein....... vind dat dat er wel echt bij hoort of chocomelk met een lekkere scheut baileys... hmmmmmmmm
Die in Düsseldorf is niet mijn persoonlijke favoriet, als je iets verder doorrijdt kun je ook naar Keulen, vond ik heel mooi, je hebt daar een aantal kleinere markten, daardoor niet zo massaal en je hebt een hele leuke "middeleeuwse" kerstmarkt, die vond ik toen heel sfeervol en gezellig (houtvuurtje waarboven vleesspiesen gebraden werden etc.). Oh, kan bijna niet wachten totdat de eerste kraampjes hier weer voor de deur staan!
En becky, 2 serieuse kijkers dus! Hopelijk zit er een bij waarmee het gaat lukken! Een nieuw huis hadden jullie toch al op het oog?
Enne, leuke kinderwagen party, we hebben dezelfde, alleen in andere kleuren en ben blij te horen dat je zegt dat hij makkelijk in elkaar te zetten is!
donderdag 15 oktober 2009 om 17:46
Wat leuk weer al die kerstmarkten. Ben er ook nog nooit geweest, maar ieder jaar weer neem ik me voor om te gaan en misschien moet het er dit jaar maar eens van komen. Ik hou soms ook wel van die oerdegelijke gezelligheid. En zeker als ik wat gluhweintjes op heb....
Ben ook ooit in een grijs verleden naar Moviepark geweest. Toe het park net geopend was zo'n beetje. Vond er toen niet zo heel veel aan, maar inmiddels heb je daar heeeeeeel veel nieuwe attracties dus misschien is het nu wel leuk? Ik ben wel een jaar of 2 geleden naar Heidepark geweest, vlakbij Hamburg en dat vond ik wel een leuk park. Is wat meer op de "grotere mensen" gericht zeg maar. Is dat niet leuk om een weekendje te doen?
Oh ja, ik hier zojuist mijn positieve ovutest. Wel vervelend eigenlijk want heb het gisteren al gedaan en bij zo'n test denk ik altijd; misschien nog maar een keer. Maar ja dat komt het zaad natuurlijk ook niet ten goede en zal vast ook wel niet meer werken. Om gek van te worden toch.....
Ben ook ooit in een grijs verleden naar Moviepark geweest. Toe het park net geopend was zo'n beetje. Vond er toen niet zo heel veel aan, maar inmiddels heb je daar heeeeeeel veel nieuwe attracties dus misschien is het nu wel leuk? Ik ben wel een jaar of 2 geleden naar Heidepark geweest, vlakbij Hamburg en dat vond ik wel een leuk park. Is wat meer op de "grotere mensen" gericht zeg maar. Is dat niet leuk om een weekendje te doen?
Oh ja, ik hier zojuist mijn positieve ovutest. Wel vervelend eigenlijk want heb het gisteren al gedaan en bij zo'n test denk ik altijd; misschien nog maar een keer. Maar ja dat komt het zaad natuurlijk ook niet ten goede en zal vast ook wel niet meer werken. Om gek van te worden toch.....
donderdag 15 oktober 2009 om 18:03
donderdag 15 oktober 2009 om 18:05
Gw, we hebben al een aantal huizen op het oog, alleen zit er nogal wat verschil tussen de prijzen (nog steeds niet te betalen hoor, 290.000 en 312.500 euro kk vraagprijs) en wat er nog aan gedaan moet worden. Maar de ene heeft een grooooote tuin en is hoekhuis, daar moet alleen een andere keuken, badkamer en andere vloer in. De andere is vrij ver af maar geen open keuken maar met mindere tuin en een tussenwoning. Moeilijk hoor. Maar eerst maar eens afwachten nu. Is wel spannend!
donderdag 15 oktober 2009 om 18:22
Zou zeker heel fijn zijn! Nog even afwachten hoor, maar het is wel spannend.
Vind het ook veel geld hoor! Als je 10 jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik op mijn 30e een huis zou kopen (of kunnen kopen) van 660.000 gulden had ik je echt uitgelachen. Maar ook als je zou zeggen dat ik een huis zou verkopen op mijn 30e van bijna 4 ton in guldens.
Maar een huis met drie verdiepingen en een tuin in een leuke wijk kost echt een berg geld.
Vind het ook veel geld hoor! Als je 10 jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik op mijn 30e een huis zou kopen (of kunnen kopen) van 660.000 gulden had ik je echt uitgelachen. Maar ook als je zou zeggen dat ik een huis zou verkopen op mijn 30e van bijna 4 ton in guldens.
Maar een huis met drie verdiepingen en een tuin in een leuke wijk kost echt een berg geld.
donderdag 15 oktober 2009 om 18:43
Hahahh nou Mariss dat kan ook de zwangerschapdementie van mij zijn hoor. Ik zet hier de koffiepot aan zonder kopjes eronder. Als ik drinken in schenk neem ik de fles mee en zet ik het glas in de koelkast dus ik vergeet ook van alles.
Becks dat zou super zijn als je je huis verkocht hebt. Maar jeetje wat een bedragen he voor die huizen. Pff ik ben blij dat wij 6,5 jaar geleden dit huis gekocht hebben. Anders zouden we het ook niet kunnen betalen.
En Rain wat Becks al zei, Geeft niets vandaag gewoon nog een keer je best doen!
Al is het alleen voor het lekkere en de fun!
GW bij de stokke van mij zit er ook gewoon een dekentje, maar ik koop nog wel een zomerslaapzakje erbij voor de winter. Klinkt gek, maar de winterslaapzak is wel erg dik. Het zijn hier ten slotte ook geen Zweedse winters.
Becks dat zou super zijn als je je huis verkocht hebt. Maar jeetje wat een bedragen he voor die huizen. Pff ik ben blij dat wij 6,5 jaar geleden dit huis gekocht hebben. Anders zouden we het ook niet kunnen betalen.
En Rain wat Becks al zei, Geeft niets vandaag gewoon nog een keer je best doen!
Al is het alleen voor het lekkere en de fun!
GW bij de stokke van mij zit er ook gewoon een dekentje, maar ik koop nog wel een zomerslaapzakje erbij voor de winter. Klinkt gek, maar de winterslaapzak is wel erg dik. Het zijn hier ten slotte ook geen Zweedse winters.
donderdag 15 oktober 2009 om 18:45
Gw,het was idd een een makkie...altijd fijn om te horen he.
Er zat zelfs een dvd bij met instructie's!!
Er zit een matrasje bij en daar zit een soort van flanellen bekleding om heen die je kunt uitwassen.Daar over heen leg ik aan de bovenkant een hydrofile luier(spuug opvanger).
Verder geen dekentje.Ik heb van vriendin tip gekregen om dekentje en een lakentje te kopen maar dan in een wiegsize.Die zijn wat kleiner en makkelijk in te stoppen.En da's dan genoeg want dan heb je dus nog de topper (die bij mij donkerbruin is)en die is wind en waterdicht.
Idd Husk,ik was aan de timmer gegaan(de box moest inelkaar)
Er zat zelfs een dvd bij met instructie's!!
Er zit een matrasje bij en daar zit een soort van flanellen bekleding om heen die je kunt uitwassen.Daar over heen leg ik aan de bovenkant een hydrofile luier(spuug opvanger).
Verder geen dekentje.Ik heb van vriendin tip gekregen om dekentje en een lakentje te kopen maar dan in een wiegsize.Die zijn wat kleiner en makkelijk in te stoppen.En da's dan genoeg want dan heb je dus nog de topper (die bij mij donkerbruin is)en die is wind en waterdicht.
Idd Husk,ik was aan de timmer gegaan(de box moest inelkaar)
donderdag 15 oktober 2009 om 19:01