hoeveel bedraagt jullie jaarlijkse waterrekening
donderdag 15 oktober 2009 om 20:58
150 euro voor 2 personen waarvan er 1 heel lang onder de douche staat. Bovendien hebben we een bad.
Dus ja het is erg veel wat jij betaald.
Dus ja het is erg veel wat jij betaald.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 15 oktober 2009 om 21:08
Mhh, wij zitten toch al gauw op 20 per maand, dus 240 per jaar, ik vind dat eigenlijk best veel. We zijn maar met zijn tweeen tenslotte. We hebben er dan wel een tuin bij die af en toe water nodig heeft, vooral omdat we veel planten in potten hebben staan. Regenwater vangen we zoveel mogelijk op maar afgelopen zomer hebben we af en toe wel de tuinslang moeten gebruiken.
Misschien woon je in een gemeente waar je EN je waterrekening betaald EN de waterschapsbelasting? Want dan zou dit bedrag best kunnen kloppen.
Misschien woon je in een gemeente waar je EN je waterrekening betaald EN de waterschapsbelasting? Want dan zou dit bedrag best kunnen kloppen.
donderdag 15 oktober 2009 om 21:46
600 euro per jaar? Dat is wel heel erg veel. wij betalen 19 euro per maand en meestal moeten we 15 a 20 euro bijbetalen bij de jaarafrekening. Wij zijn met 2 volwassenen, waarvan er 1 heel lang onder de douche staat en 2 kleine kinderen, dus de wasmachine draait hier dagelijks. De waterschapslasten zijn ongeveer 240 euro per jaar maar die betalen we apart.
donderdag 15 oktober 2009 om 21:49

donderdag 15 oktober 2009 om 22:05
vrijdag 16 oktober 2009 om 13:02
ja, wij zijn met twee volwassen en 1 dochter van 13 jaar die heel lang onder de douche staat, maar ik begrijp er niets van hoor .We nemen ieder van ons twee maal een douche per week ( dat zijn er dus 6)en voor de rest is het opfrissen aan de lavobo, we hebben zelfs geen bad.Ik ga dit toch eens laten nakijken hoor, ik heb hier dus nooit bij stilgestaan he,blijkbaar zaten we daar vorig jaar ook al aan.