Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Middag!

Lunch achter de kiezen met beker karnemelk, jawel, Bluesy doet es gezond!

Hela, hebbie wel eens gedacht om taxichauffeuse te worden?

Zat vanmorgen in de auto, zag wat vrachtwagens voorbij denderen en toen een taxi met een mevrouw achter het stuur. Dacht: Da's ook wel wat voor Hela!
Hoi Blues

Moet ik daar weer een diploma voor gaan halen.... Mijn chauffeursdiploma voor de vrachtauto geldt niet voor de taxi

Misschien op termijn. Eerst deze carriere maar eens beginnen
Joh, jij moet doen waar je je goed bij voelt, da's het allerbelangrijkste.

En ja, voor de taxi heb je een ander diploma nodig, maar dat schudt jij toch wel uit de mouw? Grijns.
Nâh, zo'n diploma halen is echt een makkie!

Maar de kosten...... die zijn dan weer wel het struikelblok

Ik kan je wel vertellen dat ik mij bij schoonmaken he-le-maal niet goed voel

Ach, niets te kiezen dus........
Rood!
Goedenavond.

Heb een dipje (understatement). Kon vanochtend het schilderen niet afmaken, want mijn lijf had er geen zin meer in. Benen, armen, hoofd, alles doet zeer en is moe, moe, moe. En in plaats van uitrusten op de bank, moest ik hals over kop jongste gaan ophalen, want die had een woede-uitbarsting, waardoor ze het niet verstandig vonden om hem in de taxi te zetten met twee andere kinderen.

Kortom: ik haat verhuizen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik hou van verhuizen. Echt. Heb nog nooit ergens zo lang gewoond als hier, dus heb het na 9 jaar helemaal gezien. Als Man zometeen vraagt of we naar Mokum, Sydney of Somewhere Else zullen, ben ik al in aan het pakken voor hij het vraagteken heeft uitgesproken.

Sorry Yette, kan niet, eerst moet dochter winnen met haar klas!

Heb gestemd hoor! Haske leuk!
Dank je! Leuk hè? Dat ze zoiets organiseren en het lied zelf natuurlijk ook. Die kinderen zijn zó enthousiast.

Heb je Dochter ook gezien in dat interviewtje? Het meisje met de korte haren. Altijd een grote mond en nu ineens heel verlegen
Het meisje met de korte haren lijkt sprekend op haar mams!!!

Wat een leuke dochter! Enne... dat doen de meesten he, zgn. verlegen zijn en reageren met een camera in de buurt.

Is trouwens superleuk initiatief, hoop echt dat ze gaan winnen!
Gelukkig gaan er best veel door naar de finale, geloof dat er nu eerst vijf afvallen. En als ik die anderen zo hoor, denk ik dat ze echt wle een goede kans maken.
Zou toch een hele ervaring zijn, metde hele klas je eigen videoclip maken! Wie weet worden ze wel gevraagd voor Kinderen Voor Kinderen!!
Haha, die Kinderen-voor-Kinderen-rrrrrr hebben ze in elk geval al Daar hadden we vroeger in het zuiden zo de pest over in. Dat je nooit iemand op tv hoorde die 'normaal' klonk.
Tja, je kunt nooit weten, Yette!

Maarre...... hun videoclip straks effies op YouTube plempen en Justin Timberlake biedt ze gelijk een contact aan he?
Tuurlijk. En dan word ik de manager
Doe ik de styling wel. Toeren we het hele land door. Met K3 als voorprogramma!
Gestemd!

.... en we willen gewoon winnen!

That's the spirit! Superrrrrrr
Oh help

Nu niet doordraven hoor, zo vlak voor het slapen, straks droom ik nog van K3!
Dank je Hela
K3 komt dit weekend in Enschede, dus kan ze zò vragen hoor!

Moet dit weekend werken en Go Planet zit vlakbij mijn werk, op loopafstand. Is totaal geen enkele moeite om even de manager uit te hangen hoor! Doe het met alle plezier!
Is de ijsbaan bij het stadion tegenwoordig?
Ik vind het prima Bloe. Als ze het voor een appeltaart doen Meer heb ik even niet te bieden. Zeg maar dat Marco Borsato het daar ook voor doet.

Ik ga slapen. Morgen op tournee naar het zuiden. Truste
Truste Yette! Doe ze daar de groeten!

Enne... Voor appeltaart ben ik ook wel te porren hoor!

Hela, de ijsbaan is bijna spiksplinternieuw gebouwd en vorig jaar voor het eerst open gegaan. Ja, we zitten vlak bij de Grolsch Veste.

En aangezien Yette de aftrap heeft gegeven om te gaan maffen, denk ik ook maar dat ik op tijd mijn nestje induik. Morgen weer vroeg dag!

truste meissies!
Hallo halloooo. eindelijk weer eens even hier een voordenachtportje drinken, dag allemaal en iedereen......

sorry, dat ik lang afwezig was.......
Verr..... ik wist helegaar niet, dat het al zo laat was......

Dacht, dat het een uur vroeger was......

Nou, dan wordt het voor mij ook tijd om m'n bed op te zoeken.

Wat ben ik toch een stom wijf.........

Gelukkig hou ik nog wel van mezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven