Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 oktober 2009 om 07:14
Goedemorgen. Zoon en ik spelen omgekeerde wereld vandaag. Ik zit al een half uurtje beneden, hij slaapt nog. Hopen dat ik niet nu mijn muren zwart moet verven.
Ik ga es douchen en zoon wekken, de volgorde bedenk ik onderweg naar boven.
Ik ga es douchen en zoon wekken, de volgorde bedenk ik onderweg naar boven.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 oktober 2009 om 07:56
De volgorde loste zich vanzelf op: toen ik boven kwam ging de slaapkamerdeur van zoon open en verscheen er een slaperig boos hoofd om de hoek. Want zijn wekker was niet gegaan. Ik wist niet eens dat hij zijn wekker zette. Geen wonder dat ie steeds zo vroeg op is. TV-verslaafd.
Ben al helemaal klaar, hoef pas om half 9 de deur uit.
Ben al helemaal klaar, hoef pas om half 9 de deur uit.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:25
Goede morgen.
Koffie, ben nog niet helemaal wakker.
Ga de klerebende afmaken, formulieren invullen en posten, afspraakje op mijn werk, afspraakje op school van jongste.
En vanaaf ga ik uit eten en daarna naar theater, cabaretvoorstelling van Max Douw. Geen flauw idee of dat een grappige gozer is, ik laat me verrassen .
( O, en voor degenen die nu denken waar doet ze het van? Is cadeautje van collega's van Cafe te B. )
Koffie, ben nog niet helemaal wakker.
Ga de klerebende afmaken, formulieren invullen en posten, afspraakje op mijn werk, afspraakje op school van jongste.
En vanaaf ga ik uit eten en daarna naar theater, cabaretvoorstelling van Max Douw. Geen flauw idee of dat een grappige gozer is, ik laat me verrassen .
( O, en voor degenen die nu denken waar doet ze het van? Is cadeautje van collega's van Cafe te B. )
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:57
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:20

dinsdag 13 oktober 2009 om 15:14
Goedemiddag. Ik heb pauze. Vanochtend 'maar' 1 muur gewit, meer tijd was er niet. Daarna overgebleven, gesprek over jongste en nu koffie, dat had ik nog niet gehad vandaag.
Hel, viel het een beetje mee?
Pun, fijn dat je weekend leuk was, en idd zware dag gisteren.
Blues, ik sluit me bij de anderen aan: je hoeft je hier nooit te verantwoorden. Ik doe ook dingen die financieel eigenlijk niet kunnen, maar hé, in de kroeg zijn we altijd positief tegen elkaar.
Hel, viel het een beetje mee?
Pun, fijn dat je weekend leuk was, en idd zware dag gisteren.
Blues, ik sluit me bij de anderen aan: je hoeft je hier nooit te verantwoorden. Ik doe ook dingen die financieel eigenlijk niet kunnen, maar hé, in de kroeg zijn we altijd positief tegen elkaar.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:08
Ik ga hier ook niet vertellen dat ik laarzen heb gekocht terwijl dat niet kon, omdat ik rood sta doordat ik zoveel benzine verbruik naar het Zuiden, maar dat ik eigenlijk nooit laarzen koop en er nu tegenaanliep en dacht ik doe eens gek maar dat ik nu zit te denken zal ik ze dan toch maar weer terugbrengen, terwijl ik ze wel nodig heb..............dus.............
Maar ik ga hier wel vertellen dat ik een rooie neem, ook al zit de 5 nog niet in de klok, ik doe het toch, lekker puh
Maar ik ga hier wel vertellen dat ik een rooie neem, ook al zit de 5 nog niet in de klok, ik doe het toch, lekker puh
woensdag 14 oktober 2009 om 00:05
Nacht! Ben net thuis en heb een heerlijke ouderwetse avond gehad met vriendin. Lekker gegeten, leuke voorstelling en heerlijk lekker nageborreld! Veel bekenden gezien, was een mooie avond al met al!
Zag ik Bate voor bij huppelen? Mijn beste Bate, er was veel gebeurd, ik niet weet nie?
Hela, het viel dus allemaal mee, yes? Fijn joh!
Solomio, wanneer ga je over?
Zag ik Bate voor bij huppelen? Mijn beste Bate, er was veel gebeurd, ik niet weet nie?
Hela, het viel dus allemaal mee, yes? Fijn joh!
Solomio, wanneer ga je over?
woensdag 14 oktober 2009 om 07:14
Goedemorgen.
Blues, vandaag over een week gaan we over. Midden in de herfstvakantie, zodat jongste kan helpen. Die gaat de verhuizers helpen sjouwen.
Iedereen een fijne dag, ik ga weer een muurtje schilderen.
Blues, vandaag over een week gaan we over. Midden in de herfstvakantie, zodat jongste kan helpen. Die gaat de verhuizers helpen sjouwen.
Iedereen een fijne dag, ik ga weer een muurtje schilderen.
David Dunning
David Dunning
woensdag 14 oktober 2009 om 07:55
Goeie morgen.
Effe geen koffie meer, voel me beetje beroerd.
Buiten is het kouhoud, het heeft gevroren.
Iemand nog iets meegekregen over een meteoor gisteravond?
Ik weet van niks maar op Q-music praten ze erover als ware het wereld nieuws....
Goed plan Solomio, in de herfstvakantie verhuizen! Schilder ze!
Ik ga mijn bedrijfskleding strijken en dan naar de ijsbaan.
Toedels, fiijne dag allemaal!
Effe geen koffie meer, voel me beetje beroerd.
Buiten is het kouhoud, het heeft gevroren.
Iemand nog iets meegekregen over een meteoor gisteravond?
Ik weet van niks maar op Q-music praten ze erover als ware het wereld nieuws....
Goed plan Solomio, in de herfstvakantie verhuizen! Schilder ze!
Ik ga mijn bedrijfskleding strijken en dan naar de ijsbaan.
Toedels, fiijne dag allemaal!