Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Tot morgen!
Trusten Yette
Goedemorgen. Zoon en ik spelen omgekeerde wereld vandaag. Ik zit al een half uurtje beneden, hij slaapt nog. Hopen dat ik niet nu mijn muren zwart moet verven.

Ik ga es douchen en zoon wekken, de volgorde bedenk ik onderweg naar boven.

David Dunning
De volgorde loste zich vanzelf op: toen ik boven kwam ging de slaapkamerdeur van zoon open en verscheen er een slaperig boos hoofd om de hoek. Want zijn wekker was niet gegaan. Ik wist niet eens dat hij zijn wekker zette. Geen wonder dat ie steeds zo vroeg op is. TV-verslaafd.

Ben al helemaal klaar, hoef pas om half 9 de deur uit.

David Dunning
Goede morgen.

Koffie, ben nog niet helemaal wakker.

Ga de klerebende afmaken, formulieren invullen en posten, afspraakje op mijn werk, afspraakje op school van jongste.

En vanaaf ga ik uit eten en daarna naar theater, cabaretvoorstelling van Max Douw. Geen flauw idee of dat een grappige gozer is, ik laat me verrassen .

( O, en voor degenen die nu denken waar doet ze het van? Is cadeautje van collega's van Cafe te B. )
Moggûh :-)

Nah, Bloesie, het maakt me helemaal niet uit waar jij dat van doet whore. Geen verantwoording afleggen, t is haske leuk dat je leuke dingen doet, denk ik dan...

Koffie

Ben benieuwd hoe t bevalt Hela!

Mir, goed dat ie tv verslaafd is en niet aan de WII anders kon jij daar niet mee spelen ^^
Ha die Pun!

Lekker weekend gehad?

O ja, Hela, succes met je baan! Ben ook neugierig hoe je het hebt gehad!

Ga eens wat doen, stoeien met de klerenbende en zo....
Jaah, t weekend was heerlijk. Veel buiten geweest met eigen hond en die van vriendin. Gister was minder leuke dag, begrafenis van t babytje...mooie dienst maar wat een verdriet zeg... Zet je weer even aan t relativeren...

Ik ga ook even wat doen hoero, kan zo makkelijk uren verdwalen op internet...
Hoi Barrers

Nâh, was na 2,5 uur al klaar terwijl ik er 3,5 uur over mag doen..... Volgende week maar een beetje langzamer werken dan?

Koffie
Succes vandaag weer, Mir

Blues, wat een leuk uitje

En nee, nooit maar dan ook nooit ga je je hier verantwoorden. Ben je gek?

Pun, wat een verdrietige dag zal dat gisteren geweest zijn. Bah!
Goedemiddag. Ik heb pauze. Vanochtend 'maar' 1 muur gewit, meer tijd was er niet. Daarna overgebleven, gesprek over jongste en nu koffie, dat had ik nog niet gehad vandaag.

Hel, viel het een beetje mee?

Pun, fijn dat je weekend leuk was, en idd zware dag gisteren.

Blues, ik sluit me bij de anderen aan: je hoeft je hier nooit te verantwoorden. Ik doe ook dingen die financieel eigenlijk niet kunnen, maar hé, in de kroeg zijn we altijd positief tegen elkaar.

David Dunning
Ik ga hier ook niet vertellen dat ik laarzen heb gekocht terwijl dat niet kon, omdat ik rood sta doordat ik zoveel benzine verbruik naar het Zuiden, maar dat ik eigenlijk nooit laarzen koop en er nu tegenaanliep en dacht ik doe eens gek maar dat ik nu zit te denken zal ik ze dan toch maar weer terugbrengen, terwijl ik ze wel nodig heb..............dus.............

Maar ik ga hier wel vertellen dat ik een rooie neem, ook al zit de 5 nog niet in de klok, ik doe het toch, lekker puh
Yep, maar t relativeringsvermogen maakt tijdelijk weer overuren en dat is ook wel eens goed.

Heb nog nooit zo'n Mojito gedronken, wie doet er mee?
In dat geval zal ik maar niet reageren met dat ik het zo jammer vind dat je niet ongecompliceerd kan genieten van je nieuwe laarzen.
Zooooooooonde om ze terug te brengen toch..krijg je spijt van!

Na 1 wijntje laarzen aan, stukje mee lopen, dan kúnnen ze al niet meer teruggebracht worden :-)
Ik heb zelfs extra munt gezaaid voor mojito's Ben er gek op.

Maar nu ga ik nog even niet drinken. Ik moest eigenlijk wat anders doen op de pc, maar m'n spastische muisvinger klikte zomaar ineens door naar het forum
Doe maar een droge witte.

Hoop gebeurt hier, maar dat hadden jullie misschien al vernomen. Woon weer in een echte stad!

Tot laters weer!
Het is wat, een wijntje bestellen en dan meteen vertrekken *slok*

Jeetje de grote stad...hoe kan dat nou?!
Ik ga iets doen met een rooie en een bank.
Nacht! Ben net thuis en heb een heerlijke ouderwetse avond gehad met vriendin. Lekker gegeten, leuke voorstelling en heerlijk lekker nageborreld! Veel bekenden gezien, was een mooie avond al met al!

Zag ik Bate voor bij huppelen? Mijn beste Bate, er was veel gebeurd, ik niet weet nie?

Hela, het viel dus allemaal mee, yes? Fijn joh!

Solomio, wanneer ga je over?
Owkee, sluit wel af, very quietly then...

Truste everybody!
Goedemorgen.

Blues, vandaag over een week gaan we over. Midden in de herfstvakantie, zodat jongste kan helpen. Die gaat de verhuizers helpen sjouwen.

Iedereen een fijne dag, ik ga weer een muurtje schilderen.

David Dunning
Goeie morgen.

Effe geen koffie meer, voel me beetje beroerd.

Buiten is het kouhoud, het heeft gevroren.

Iemand nog iets meegekregen over een meteoor gisteravond?

Ik weet van niks maar op Q-music praten ze erover als ware het wereld nieuws....

Goed plan Solomio, in de herfstvakantie verhuizen! Schilder ze!

Ik ga mijn bedrijfskleding strijken en dan naar de ijsbaan.

Toedels, fiijne dag allemaal!
Goehoedemorgen

Iedereen een fijne dag gewenst

Koffie
Oh, was het een meteoor. Ik dacht vreemd vuurwwerk

Heeft iedereen de ruitenkrabbers alweer gevonden? Het is heel koud! Ik moest al om 7.15 de deur uit. Brrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven