Hijger aan de (mobiele) lijn!!

16-10-2009 14:12 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wat nu?

Hoe komt iemand aan mijn mobiele nummer?

Dat kan toch alleen via mij, ik sta nergens in een telefoonboek ofzo..

Hij belt met een afgeschermd nummer..

Ik kan niet standaard alle afgeschermde nummers weigeren, want o.a. mijn werk heeft geen nummervermelding bij het bellen..

nogmaals:

Wat nu??

mijn dank ik groot!
Voor als ie terugbelt voordat je een fluitje hebt gekocht:

Radio op vol volume ervoor of gewoon heel hard gillen werkt ook.

Maar een fluitje is leuker, als je het goed doet heeft hij direct voor de rest van de maand een tuterend oor
Ik ben jaloers...ik wil ook een hijgert...
Niemand belt mij op om te zeggen dat ie geil van me wordt... Niemand!

Mij ook niet hoor, behalve Moordwijf.

(en hoe opwekkend en opbeurend ze ook hijgde, het was niet echt spontaan natuurlijk )
quote:minny schreef op 16 oktober 2009 @ 14:45:

Je bent kei geil! En nou niet meer zeuren
Ach Minny..

Wat is je nummer?
(dag hijgert, mij komt het momenteel niet zo goed uit, maar bel minny even, moment, ik pak even haar nummer erbij, heb je een pen..)
quote:minny schreef op 16 oktober 2009 @ 14:45:

Geef je nummer maar hoor, dan hijg ik wel even in je oor dat ik je ontzettend geil vind.
het ís dat ik je nummer niet heb Min, maar anders.. ;-D
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Een hele tijd terug belde er iemand die vroeg of ik geil was. Toen ik vroeg of hij mijn man wilde spreken omdat die wel in was voor een geil gesprek hing hij op....

Jammer zeg!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

Ach, op mijn werk krijg ik nog wel eens oneerbare voorstellen als ik voor een bepaald bedrijf de telefoon opneem. Dus met een beetje mazzel...
Geef mij anders het nummer van die hijgert maar, dan zal ik m eens de oren wassen...mij een beetje niet bellen....
quote:minny schreef op 16 oktober 2009 @ 14:54:

Ach, op mijn werk krijg ik nog wel eens oneerbare voorstellen als ik voor een bepaald bedrijf de telefoon opneem. Dus met een beetje mazzel...

Ach zie je, je bent al voorzien.

Moet alleen nog iemand Aletta bellen...
Gloeiende gloeiende.... De enige oneerbare voorstellen die ik aan de telefoon krijg is of ik tijd heb om boodschappen te doen!

Mijn man belde net, om te vragen of ik al bevallen was - hoe geil... Ja, he definitely knows how to make a girl feel sexy.
Mijn moeder had altijd een hijger aan de lijn. Waarschijnlijk iemand uit te buurt, hij belde altijd midden in de nacht als mijn vader niet thuis was.

Onverwachts was mijn vader eens thuis, en toen heeft hij opgenomen: nooit weer wat van gehoord.

Dat doe ik nu altijd: ik laat altijd een man opnemen, hoor ik nooit weer wat. Die met fluitje ga ik ook nog eens doen.
quote:kaatje_85 schreef op 16 oktober 2009 @ 14:17:

Gewoon ophangen.

Of een fluitje kopen en als hij nog een keer belt, keihard in de telefoon fluiten. Werkt zeer effectief.
quote:ram83 schreef op 16 oktober 2009 @ 14:36:

beetje een tegenvaller

Hij zei wel dat hij erg geil van me werd... gewoon een grove leugen dus..

Nou niks geen onkuise voorstellen vanavond. Ga ik maar weer naar huis, met mijn ongebruikte fluit...
Ram: "Goedemorgen........"

hijger: "hijg hijg hijg etc"

Ram: .."dit telefoonnummer kost 1 euro per minuut. U krijgt nu een keuzemenu: Wilt u hijgen? Toets 1..."
Ik vind hier dingen van.
Kennis van me heeft een hijger eens t advies gegeven om aan zijn vader te vragen hoe het beter moest, want zijn gehijg leek nergens naar.

Hij heeft nooit meer gebeld om de verbeterde versie te laten horen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Houd het fluitje niet te dicht bij je telefoon, je kunt je eigen telefoon opblazen, hoorde ik van Moppeman.

20 centimeter van je telefoon af is ook nog killing voor de hijger.

Sorry Ram maar na deze reacties gelezen te hebben vind ik het helemaal niet zielig meer voor je..

Schrijf alle reacties op en probeer ze achter elkaar uit! Als hij dán nog niet ophoudt...
Ik kreeg een brief van mn provider

Ik hoef maar drie momenten uit te kiezen

en hups... gedaan met de hijger!

Nu nog even wachten op de brief!

Bedankt voor alle goede tips!

(toch ook wel weer moeilijk, je hijger loslaten.. na verloop van tijd krijg je toch een band he?)
Heb lang last gehad van tja wat was het... een nephijger, hij zat via een slangetje vast aan een zuurstoftank.X-D En hij wilde me midden in de nacht beffen, en een grote lul dat ie had.

Hij kwam hier uit de buurt en was ervan overtuigd dat ik eens erachter zou komen dat hij de ware voor me was, tis wel een volhouder hoor.

Hij toetert regelmatig voor mijn deur, ik reageer al zeker 2 jaar niet, echt een blok beton voor z'n kop

Ik vond het wel vermakelijk, als je hijgt moet je het goed doen, maar ja, een Belg he?

Bij het befgebeuren gewoon overtreffen, dan vertelde ik dat ik het nu te druk had met neuken en hijgde dan een beetje na.

Gaf tuuk de verkeerde indruk, in zijn optiek was ik een sexbeest, smmeesteres, ik leek wel zo'n 06meisje.

Maar het was wel een vrek, was ik lekker op dreef moest ie aan z'n beltegoed denken.

Ik ben zelf kwartBelg dus dat schiep wel een band, jammer dat hij er de humor niet van inzag, soms mis ik die telefoontjes wel.

Hij geloofde het echt dus zijn fantasietjes over mij heb ik nog effe lekker bevestigd.

Dom dom dom maar ach, ongevaarlijk en dat toeteren hoor ik niet eens meer.

Bij de volgende hijger ga ik het heel anders aanpakken, opgebeld worden en er wordt niks gezegd, dat vind ik veel enger dan een beetje gehijg.
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven