Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
naast je bed helpt beter dan eronder

Leeedies, ik heb weeeeeekend!!

Het weekend ingeluid met drie boterhammen veuls te dik belegd met beenhamsalade en een balisto.

En nu stofzuigen en dweilen
Mariss, ik las dat je een boterham belegt had met balisto, vroeg me al af of dat lekker was/is.

Momo, niet te lang sparen he.... is ook niet goed!

Annika, wil je niet teleurstellen, maar ik weet niet of je met 8 weken al het hartje kunt horen met doptone, is volgens mij iets te vroeg. Kun je niet alvast de afspraak voor de echo maken? Of kan dat echt pas als je bij de Vk geweest bent? En ik herken het wel hoor, was hier natuurlijk wel verwend, heb met 6 en met 7 weken een echo bij de gyn gehad, daarna met 10 weken geloof ik weer..... en tussendoor zelf nog eens gespiekt.... is ook gewoon bizar dat je bijna niets merkt en er maar vertrouwen in moet hebben dat het allemaal goed zit.

Nog even volhouden!
Ik moest trouwens vandaag heel hard lachen om de opmerking van een patient, ik zou hem onderzoeken en trok even mijn witte jas uit om een andere aan te trekken. Zeg thij, nou Frau dokter, men kan ja nog helemaal niet zien dat u zwanger bent. Ik vroeg hem nog wie hem dat dan verteld had, wist hij niet meer precies, maar iemand bij hem thuis..... er wordt hier in het 'dorp' dus al aardig over me geroddeld. Vond het wel schattig.
Ist Ihnen jetzt zu oren gekommen dat Frau dokter GW ein beeb in der pansen hat?
Zo heerlijk, alles wat ik in gedachten had om te doen is gedaan! Zelfs gordijnen zijn besteld. Echt Hema he.....

Nu nog beetje rommelen in huis en beetje was doen en dan vind ik het weer mooi geweest. Dan ga ik zo maar eens een paar afleveringen SATC kijken. Het is er in ieder geval echt weer voor. Jezus wat een wind vandaag zeg.

Oh Mariss, dan dweil je die balisto er toch weer van af?

GW, dus mensen zien het nog niet? Nou wij wel hoor! Mmmm, misschien omdat we het weten natuurlijk.

Hahahaha Moom, afzwemmen.....Wanneer was dat ei van jou dan? Ik heb hem dus namelijk altijd best wel laat in mijn cyclus. Zit nu op dag 18. Ik denk inderdaad dat wij het goede zaad (als er al goeie tussenzitten natuurlijk) al hebben verspild. Ik vind het ook echt stom van mezelf dat ik me voorneem om het om de dag te gaan doen. En dan als die test positief is ik dan nog maar een keer wil. Voor de zekerheid zeg maar. Terwijl ik heus wel weet dat het niet zo gek veel uitmaakt allemaal. Alles voor een baby zullen we maar zeggen.
Rain, recent onderzoek heeft aangetoond dat het bij mannen met zwak zaad juist beter is om elke dag een zaadlozing te hebben dan om de dag. Hoe meer tijd er tussen zat, hoe meer DNA veranderingen er werden gemeten. Als je elke dag sekst zijn er wel minder zaadcellen per keer, maar de kwaliteit neemt toe. Ik zocht net nog even of ik het artikel kon vinden, maar dat is niet gelukt.

Maargoed, wij "mikken altijd op 1 dag voor de positieve ovutest, de dag van de positieve test en de dag erna, maar dat heeft ook nog geen resultaat gehad, dus bij ons werkt de theorie niet...

Ik heb trouwens ook altijd positieve ovutesten op dag 18 ofzo. Heel irritant. Rond dag 14 begin ik altijd al heel erg ongeduldig te worden! (vandaag dag 12)

De papieren van het ziekenhuis zijn binnen, dus ik kan dit weekend gaan invullen hoe vaak we "samenleving hebben" (zouden die artsen dat thuis ook zo noemen? Kom schat, laten we samenleving hebben!") en of ik rare afwijkingen heb enzo.

Annika, kan me voorstellen dat je nog steeds in de wolken bent en dat je het ook nog niet helemaal kunt geloven!!
rainnie, onze lange afstandszwemmarathon is afgelopen maandag beeindigd. over tien dagen weten we of er een winnaar tussen zat. gewone mensen taal: maandag eisprong gehad, aldus fertility friend.

marriss, du bist ja sehr grappig!
Benieuwd wanneer ik nou eens een eisprong heb Ik heb nog nooit van mn leven een positieve test in handen gehad, zélfs geen positieve ovutest! Mn cyclus is raar, mn menstruatie is raar, mn temp. is raar... marriss is raar! Boehoe!
Agossie, M'riss... Niet depressief worden! Die temp is vaak echt duidelijk. Hopelijk bij jou ook! Het duurt gewoon even voor je het ziet. Het stijgt pas 1 a 2 dagen na de eisprong en als die al laat in je cyclus valt, wacht je dus heel lang op die stijging....

Momo, die verbeteringen zijn wel nodig hoor, want het begon al aardig richting "beeb", "hubbie" en "babydancen" taalgebruik te gaan!
Kijk Specu, daar heeft een mens wat aan. Voor de zekerheid vanavond nog maar een keer dan. Gelukkig heb ik er geen hekel aan zullen we maar zeggen.

Ach Mariss toch. Je bent heus niet raar hoor. Misschien alleen een beetje vreemd (maar wel lekker dan dus). Nee hoor, ook bij jou komt het vast en zeker goed.

Momo, maandag dus al. Netjes hoor. Maar dan hoef je nu toch niet meer af te zwemmen? Ja, voor de lekker maar niet voor een baby toch?
marriss is

speec, hihi. ik vroeg me al af wanneer IEMAND me nou eens EINDELIJK tot de orde ging roepen. foei, rain, dus ook niet in doorgaan. ja, maandag al. wat dat betreft ben ik erg tevreden over mijn huidige cyclus. *geeft cyclus schouderklopje* alleen levert het (dus) nog weinig op. enne, niets MOET natuurlijk he
ohja, ik zit te zoeken naar vliegtickets NZ... zijn nu nog betaalbaar (1300 euro ongeveer) zucht. heb van de week planning 2010 uitgedraaid, en hoop (dit weekend????) mijn zin te kunnen doorzetten, en vent naar NZ mee te nemen!! duimen jullie mee????????
Ik duim zeker mee voor je!!!!

Maar ik maak me wel zorgen om die ene uitschieter naar 36,8, kan dat niet duiden op een eisprong? Rest is allemaal tussen 36,1 en 36,4....

Uh Moom, geef me één reden waarom iemand níet naar NZ zou willen
"is zo ver vliegen". "trekt me niet".

oh, dat zijn er al 2.
Tweede poging, net heel verhaal getypt, alles weg....

Mariss, du sprichst ja gut Deutsch!

En die ene uitschieter duidt niet op je eisprong volgens mij, dan moet je temp hoog blijven (tot je ongesteld word).

Dus nog even stug doortempen!

Moom, NZ wilde ik ook altijd nog eens heen! Nu gaat het denk ik pas over een flink aantal jaren worden, zie me niet met een heel klein kind zo lang in het vliegtuig zitten.... Waar wil manlief dan heen?

Specu, succes met het invullen (krijg je daarna je afspraak?)

Hier even klagen, heb sinds vanochtend weer een dikke a-bei erbij, de andere was net weg.... en ik snap er niets van wat stoelgang is de laatste erg soepel. Gelukkig blijven andere kwaaltjes me tot nu toe bespaard.
Ik meld me.... heb heel de dag hard gearbeitet. Ben ook een beetje moe...

Ik vind trouwens ook dat mexx een topicban mag krijgen.. had toch wel verwacht dat ze zich ooit weer eens kwam melden
Oh auw GW! Had Riz daar niet goeie middeltjes voor tegen?

moom, je hebt een raaare vent. Dus dat wordt 'm niet? Wat wil ie dan, kreta?
Jeeeuujj ik heb een medestander van mijn harde topic-ban-uitspraak
mariss, ik zou er neusspray op kunnen doen, maar op de bijsluiter staat dat je dat het liefst niet tijdens een zwangerschap moet gebruiken, dus dat durf ik niet. Ik ga wel bij volgende gyn bezoek (nog dikke week) vragen of ze er evt. iets voor heeft.

Tja voor wat betreft die ban, bijna 3 maanden (!) niet reageren, moeten we d'r niet gewoon uit de lijst gooien?
GW, zit er nog wat tussen mn laatste namenlijstje van gister (23.13u)?

Hier gewijzigde vrijdagavondplanning.

Kip met wokgroenten en daarna sporten is pizza met wijn en friendsmarathon geworden
vent wil: vanuit 1 vaste plaats heel veel in de omgeving bekijken, maar niet elke dag hetzelfde stuk rijden :shock: snappen jullie hem nog. beetje a la road trip in frankrijk dus. dat was echt perfect. en hij meent dat dat in NZ niet te doen is. volgens mij praat ie poep, dus ik ben van plan hem nu aan het handje door een reisplan heen te nemen. heb iets op het oog in een rustig reistempo (dus ook niet helemaal uit koffer leven, want dat wil ie ook niet). op zich zijn de vakanties die hij bedoelt (denk ik) goed in te vullen rond de middellandse zee. maar dat bewaar ik dan liever voor later zeg maar. ik denk dat ik het argument "nu kan het nog" ook maar op tafel gooi deze keer. (had die kaart nog niet getrokken, vind hem nl nogal flauw). ohja, hij is ook nog niet van overtuigd dat NZ leuk is dus. hij heeft 1 keer zelf een reisgids doorgebladerd, en gekeken wat er in 1 stad te doen was. sja, maar daar kom je niet voor in NZ...

marriss, die had je toch al
oh, heb ik dan overheen gelezen mariss, ga meteen even kijken!
marriss, friendsmarathon, bijna zelfde als sporten ik ga weer gooische vrouwtjes kijken! 1e keer live voor mij!
Maar lieverd, neusspray mag je niet in je neus doen als je zwanger bent, waarschijnlijk omdat je het opsnuift en ín je lichaam terechtkomt, maar óp een aambei spuiten... dan komt het niet ín je lichaam, dat kan toch wel?!

Of staat er in de bijsluiter: bij zwangerschap niet in de buurt van uw anus spuiten? Want dan zou ik het niet doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven