Theehuis
vrijdag 16 oktober 2009 om 17:57
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 17:42:
En wat lijkt hij, ondanks heel anders, toch ook ontzettend op die van mij met dat soort dingen
Dat is een grappige zin... hetzelfde maar toch heel anders enzo
Speculaasjes nog niet uitgeprobeerd, maar bakker Xan heeft eraan gesnift en gemeld dat hij denkt dat ze goed zijn. Zal er straks even een foto van maken
Zou gaaf zijn Inad, van huis! Wanneer zouden jullie er dan in kunnen? (ik ben vergeten wat officiele datum is).
En wat lijkt hij, ondanks heel anders, toch ook ontzettend op die van mij met dat soort dingen
Speculaasjes nog niet uitgeprobeerd, maar bakker Xan heeft eraan gesnift en gemeld dat hij denkt dat ze goed zijn. Zal er straks even een foto van maken
Zou gaaf zijn Inad, van huis! Wanneer zouden jullie er dan in kunnen? (ik ben vergeten wat officiele datum is).
Peas on earth!
vrijdag 16 oktober 2009 om 18:01
quote:Kess schreef op 16 oktober 2009 @ 14:34:
Ik wil deze voor Vito!
[afbeelding]
Ohh, cute!
Ik heb de wrapper. Das een lodger toch?
Net als Erwt ben ik erg onwetend
Vish, om niet langs meisjes ondergoed Hema lopen.
Ik mag uberhaupt niet meer naar Hema, want net veel te duur maar goed doel en onwijs mooi handgebreid Equadoriaans ledikant deken van Return to Sender gekocht bij Hema. Echt erg, hij heeft al 5000 dekentjes
Ik wil deze voor Vito!
[afbeelding]
Ohh, cute!
Ik heb de wrapper. Das een lodger toch?
Net als Erwt ben ik erg onwetend
Vish, om niet langs meisjes ondergoed Hema lopen.
Ik mag uberhaupt niet meer naar Hema, want net veel te duur maar goed doel en onwijs mooi handgebreid Equadoriaans ledikant deken van Return to Sender gekocht bij Hema. Echt erg, hij heeft al 5000 dekentjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 16 oktober 2009 om 18:05
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 15:14:
http://www.hippest.nl/190 ... online-kinderkleding.html
Lekkere merknaam
Nou ja, altijd beter dan gewillig poesje Erg schattig
http://www.hippest.nl/190 ... online-kinderkleding.html
Lekkere merknaam
Nou ja, altijd beter dan gewillig poesje Erg schattig

vrijdag 16 oktober 2009 om 18:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 oktober 2009 @ 17:57:
[...]
Waarom denk je dat ik het schreef
Ja die bakkert van jou toch, doet maar bar weinig aan bakken
[...]
Waarom denk je dat ik het schreef
Ja die bakkert van jou toch, doet maar bar weinig aan bakken

vrijdag 16 oktober 2009 om 18:08
Dat Blutsmerk bij Hippest sowieso wel geinig, maar ga geen ruim 100 euro voor vest betalen, al is ie wel leuk
http://www.hippest.nl/175 ... merkleding-damesvest.html
http://www.hippest.nl/175 ... merkleding-damesvest.html

vrijdag 16 oktober 2009 om 18:21
Erwtjesgroen
Ik vind um niet zo leuk trouwens, maar soms hebben ze op Hippest wél leuke dingen van de Blutsgeschwister. Die naam is alleen een beetje eng
Ik hoop dat gehakt-witlof-aardappel-ovenschotel ook zonder ei smaakt, want ben ei vergeten dat er eigenlijk doorheen moest . Xan zegt: 'komt vast wel goed, issie misschien een beetje pruttiger'. Hmm... 'pruttiger' klinkt niet lekker
Ik vind um niet zo leuk trouwens, maar soms hebben ze op Hippest wél leuke dingen van de Blutsgeschwister. Die naam is alleen een beetje eng
Ik hoop dat gehakt-witlof-aardappel-ovenschotel ook zonder ei smaakt, want ben ei vergeten dat er eigenlijk doorheen moest . Xan zegt: 'komt vast wel goed, issie misschien een beetje pruttiger'. Hmm... 'pruttiger' klinkt niet lekker
Peas on earth!

vrijdag 16 oktober 2009 om 18:55
Whahaha, Erwt
Mijn eten is al weer op en ik heb afgewassen. Braaf he?
T stormt hier nog steeds. Dan is binnen zitten lekker. Chica mag nog even spelen en is fantasiespel aan t doen (speelt school na, ergg interessant, Ier en ik moesten hard lachen net want ze had het over dit en dat is vet cool Toen wilde ze weten waarom we moesten lachen. Ehhh ) en Ier speelt gitaar. Mier slaapt door de kakofonie heen.
Mijn eten is al weer op en ik heb afgewassen. Braaf he?
T stormt hier nog steeds. Dan is binnen zitten lekker. Chica mag nog even spelen en is fantasiespel aan t doen (speelt school na, ergg interessant, Ier en ik moesten hard lachen net want ze had het over dit en dat is vet cool Toen wilde ze weten waarom we moesten lachen. Ehhh ) en Ier speelt gitaar. Mier slaapt door de kakofonie heen.

vrijdag 16 oktober 2009 om 21:33