Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Ja wij stoppen om 20.30 u ook even voor GV
mariss, rond je anus heb je slijmvliezen (dus net als in je neus) dat is ook de reden dat zetpillen zo snel werken, wordt mega goed geresobeerd daar... Dus het staat weliswaar niet in de bijsluiter, maar ik ga het niet proberen.
Ooooh ok. Ik zal me ook niet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb
GV, ik dacht al goh die mariss is echt goed in haar duits....

(GV staat hier voor Geslächstverkehr, vond het al zo raar dat dat zo precies getimed word...)
het was lief bedoeld van je mariss, maar ik zit nog wel even op de blaren.... (is vast net zo pijnlijk)
nee, dat staat op de planning van 23.00 - 23.06
nou, dat plan je er nog best veel tijd voor in Mariss....
Ja, het is VRIJ-dag, dan maken we er echt iets bijzonders van...
Dames toch, jullie zijn weer lekker bezig. Maar goed, dat heb ik net ook gedaan. Ietsje langer dan 6 minuten hahaha.

Ik ga ook lekker op de bank nu. En ook ik kijk om half 9 lekker naar Gooische Vrouwen.

Oh, en wat betreft die ban. Dat mag van mij ook wel. Ik "zei" het natuurlijk niet voor niets....
Zo, ik ga om half 9 lekker voor de tv hangen met sjerrel en vriendinnen. Bijna de laatste aflevering ! Ben benieuwd

Hebben jullie al gehoord wat de Schaamnaam 2009 is?
wat is de schaamnaam 2009? En wat is een schaamnaam dan fanatic?
Ik praat jullie morgen ff bij over mijn gesprek van vandaag. Ik heb het iig als prettig ervaren.

En als minder prettig dat ik meteen moest werken. Vandaar dat ik nu even ga eten en hangen i.p.v. forummen.
poll! Ga lekker bankhangen, wij horen het morgen wel, maar fijn dat je er wat aan gehad hebt!
Schaamnamen zijn vreemde combinaties tussen voor en achternaam.

Winnaar van dit jaar : Fokje Modder (spreek het maar eens uit)
heej poll, heb aan je gedacht hoor vandaag. doe lekker rustig geniet van je eten en bank!

willen jullie echt dat ik op de delete knop druk??? is wel heel definitief hoor!
ik had al even gegoogled fanatic..... je moet als ouders ook overal aan denken he bij het bedenken van een naam....
Hahhhaaha, ja je moet echt overal aan denken... maar kom op zeg conny plassen???? hahahahaha
Geweldig! Vriend en ik liggen hier compleet in een deuk!

Poll fijn dat het 'fijn' was, geniet van je tjill-avondje!
zo, heb seizoen vijf maar vast gereserveerd bij bol (had nog 2 bonnen). krijg ik een mooie bewaarbox er bij!
haaaaai ladies, ik ben dood! De details zet ik wel effe op hyves maar men wat een dag. Lees niet echt bij vandaag, en we gaan morgen ook lekker op tijd weg voor ons weekendje dus ik weet niet wanneer ik hier weer ben.
http://www.3fm.nl/page/3fm09_schaamnaam

echt hilarisch!

Of domme ouders of met de verkeerde getrouwd.
oh en we hebben morgen weer een bezichtiging en mijn allerliefste vriendje heeft het hele huis schoongemaakt, vinnut zo lief

GW, je kunt beter een dekentje met lakentje kopen voor in de wandelwagen. Bij onze wandelwagen zat een dekbedje en de kraamhulp vroeg direct of ik niet een dekentje had omdat dekbedjes ivm wiegendood worden afgeraden en de meeste baby’s de 1e maanden meer in hun wandelwagen bak slapen dan in hun eigen bedje.

Ik heb geen aambeien gehad, volgens de verloskundige maar goed ook wat het middel wat er goed tegen hielp was tijdelijk niet te verkrijgen, ben alleen vergeten hoe het heet. Maar er is dus wel iets goeds tegen te verkrijgen, dus zou de gyn gewoon er even naar vragen

Vandaag gesprek gehad op mn werk, nieuwe leidinggevende ook ontmoet. Mijn huidige functieschaal vervalt en ik ga een functieschaal omhoog en vanaf januari ook meer verdienen (wel 50 euro bruto per maand jeeh…). Het is alleen nog niet duidelijk waar ik aan het werk ga. Iedereen waarvan de functieschaal vervalt moet zijn/haar voorkeur aangeven voor bepaalde groepen en dan wordt er adhv formatieplannen bekeken of je geplaatst kunt worden op groep van voorkeur. En degene die langst in dienst is heeft voorrang. Nou ben ik zo’n beetje als laatste in dienst gekomen dus heb nergens zekerheid in, maar gok dat ik wel op mn oude groep blijf omdat onze locatie bepaald niet populair is (vacatures staan lang open, flexwerkers rennen weg etc.). En anders wordt t omrijden naar mn werk ivm oppas.
EBP!! Goedemorgen, ga even gauw boodschappen halen, ben nu toch wakker. Lees en reageer straks even..

...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven