Het kasteel
donderdag 15 oktober 2009 om 11:34
donderdag 15 oktober 2009 om 11:42
Lil, mijn moedermonsterrrr is een verbouwde damesfiets en dus kiepkantelgevaarlijk, kennelijk. Weten we dat ook weer/. Ik heb een zere enkel, maar verder niks. En kindjes mankeren ook niks.
Behalve MK dan, die ik net van school heb mogen ophalen vanwege misselijke buikpijn en pijn in haar keel. Heel fijn. Misschien moet ik het idee van een carriere maar opgeven tot kinderen daadwerkelijk bewezen met certificaat een afweersysteem hebben. of oud genoeg zijn om zelf naar huis te gaan want dit schiet niet op...
Veel plezier, feestgangers!
Suup alleen in schoenen. Wellicht dat je daarmee wel heel snel een vent aan de haak slaat
Iemand koffie? Of een soepje?
Behalve MK dan, die ik net van school heb mogen ophalen vanwege misselijke buikpijn en pijn in haar keel. Heel fijn. Misschien moet ik het idee van een carriere maar opgeven tot kinderen daadwerkelijk bewezen met certificaat een afweersysteem hebben. of oud genoeg zijn om zelf naar huis te gaan want dit schiet niet op...
Veel plezier, feestgangers!
Suup alleen in schoenen. Wellicht dat je daarmee wel heel snel een vent aan de haak slaat
Iemand koffie? Of een soepje?
donderdag 15 oktober 2009 om 11:56
donderdag 15 oktober 2009 om 12:28
Ik wil toch nog naar de fietsenmaker om na te vragen hoe ik het monsterrrr veilig kan neerzetten. Extra standaard ofzo, want het is nu een onhandig gevaarte
MK ziet helemaal bleek, het arme grietje. Ze is zowat doorzichtig!
**geeft soepie aan Suup en bedekt haar met een theedoek**
Tegen het knoeien op je outfit!
MK ziet helemaal bleek, het arme grietje. Ze is zowat doorzichtig!
**geeft soepie aan Suup en bedekt haar met een theedoek**
Tegen het knoeien op je outfit!
donderdag 15 oktober 2009 om 21:42
Autopapieren in fietstassen is heeeeeeeeeeeeeeel logisch, Mims. Fiets en auto zijn namelijk op deen of dandere wijze zeer met elkaar verbonden, karma-technisch gezien. Enniewee, fijn dat ze terug zijn!
Mooi boeket, Darly.
*roept de butler voor nog maar eens een rondje champagne, het regent vielzietaties vandaag en ik zit nog steeds on top of the world down on creation te looken*
Mooi boeket, Darly.
*roept de butler voor nog maar eens een rondje champagne, het regent vielzietaties vandaag en ik zit nog steeds on top of the world down on creation te looken*
.
vrijdag 16 oktober 2009 om 13:38
Onverwacht overlijden ook. Sneu.
Ben weer thuis van bruiloft en slapen bij mijn papa. Stiefmam had lekker ontbijt gemaakt.
Bruiloft was leuk, Mooie stralende bruid en mooie stralende bruidegom.
En mijn voeten hielden het wonderbaarlijk goed in de nieuwe schoenen, eind van de avond pas echt pijn, maar geen blaren. Goede aankoop dus .
Bloes was jammer dat je er niet bij was. Hoe is het met spreekbeurt van Oudste bloesje gegaan?
Lil ik heb nog even naar de dvd gekeken. DVD I vesrpri Siciliani en dvd 2 I due Foscari.
Ook Verdi, ook heel mooi, maar gen Traviata dus .
Mims, in de fietstas, geniaal gewoon. Nee zonder dollen, fijn dat je ze weer gevonden hebt. Maakt overdracht stuk handiger.
Tila ging het goed MK op het werk?
Moet een keer kunnen toch.
Marie, nog steeds blij?
Nu zit ik te wachten op een cv monteur. deja vu gevoel . Dan even naar de stad voor nieuwe koffie en een biebboek terugbrengen dan mijn moeder boek 2 en 3 van Stieg brengen, ze is verslaafd. En dan en dan een rustig avondje voor de boeg.
Ben weer thuis van bruiloft en slapen bij mijn papa. Stiefmam had lekker ontbijt gemaakt.
Bruiloft was leuk, Mooie stralende bruid en mooie stralende bruidegom.
En mijn voeten hielden het wonderbaarlijk goed in de nieuwe schoenen, eind van de avond pas echt pijn, maar geen blaren. Goede aankoop dus .
Bloes was jammer dat je er niet bij was. Hoe is het met spreekbeurt van Oudste bloesje gegaan?
Lil ik heb nog even naar de dvd gekeken. DVD I vesrpri Siciliani en dvd 2 I due Foscari.
Ook Verdi, ook heel mooi, maar gen Traviata dus .
Mims, in de fietstas, geniaal gewoon. Nee zonder dollen, fijn dat je ze weer gevonden hebt. Maakt overdracht stuk handiger.
Tila ging het goed MK op het werk?
Moet een keer kunnen toch.
Marie, nog steeds blij?
Nu zit ik te wachten op een cv monteur. deja vu gevoel . Dan even naar de stad voor nieuwe koffie en een biebboek terugbrengen dan mijn moeder boek 2 en 3 van Stieg brengen, ze is verslaafd. En dan en dan een rustig avondje voor de boeg.
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:36
Iedereen een leven naast het kasteel?
Ik zit lekker met een kat, een wijntje en een knabbeltje naar Elton John in concert te luisteren.
Ik had natuurlijk ook naar Rotterdam kunnen gaan maar zo via de radio klinkt het ook best ok.
Het huis is schoon, er staat een verse bos boemen. Het leven is best mooi.
Ik zit lekker met een kat, een wijntje en een knabbeltje naar Elton John in concert te luisteren.
Ik had natuurlijk ook naar Rotterdam kunnen gaan maar zo via de radio klinkt het ook best ok.
Het huis is schoon, er staat een verse bos boemen. Het leven is best mooi.