Helegaar betoeterd!
zaterdag 17 oktober 2009 om 16:26
Het is mij ter ore gekomen dat ik te zacht ben voor jullie, te lief, te genuanceerd, teveel empathie toon...dat ik volledig over me heen laat lopen op dit forum. Mij is verteld dat ik met mij laat sollen, in het ootje laten nemen, als een voetveeg laat gebruiken.
Nou dat is dan vanaf nu afgelopen
Zijn jullie helegaar betoeterd....
Vanaf nu zal ik niet langer genuanceerd zijn, niet langer die grenzeloze empathie tonen. Neen, ik zal in discussie gaan, in discussie zei ik. Ik zal mijn mening onder die stoelen en banken vandaan plukken en nu eens een keer gaan uiten ipv me in te houden en steeds maar weer politiek correct te gedragen. Jullie zullen merken dat ik niet langer dat lieve vrouwtje ben waar je wel een beetje mee kan dollen. Afgelopen is het!
Voor klachten verwijs ik gaarne door naar HPL, daar mag ik alles van.
Nou dat is dan vanaf nu afgelopen
Zijn jullie helegaar betoeterd....
Vanaf nu zal ik niet langer genuanceerd zijn, niet langer die grenzeloze empathie tonen. Neen, ik zal in discussie gaan, in discussie zei ik. Ik zal mijn mening onder die stoelen en banken vandaan plukken en nu eens een keer gaan uiten ipv me in te houden en steeds maar weer politiek correct te gedragen. Jullie zullen merken dat ik niet langer dat lieve vrouwtje ben waar je wel een beetje mee kan dollen. Afgelopen is het!
Voor klachten verwijs ik gaarne door naar HPL, daar mag ik alles van.
zaterdag 17 oktober 2009 om 16:31

zaterdag 17 oktober 2009 om 16:44
zaterdag 17 oktober 2009 om 16:48