Wie is er ook verliefd?

17-10-2009 17:58 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ikke dus...

Volgens mij begin ik nu iedereen te vervelen met mijn verhalen dus ik dacht misschien maar wat lotgenoten treffen in een apart topic..

Wie is er nog meer IN LOVE????

Ik ben sinds 5 weken flieft en laat het allemaal heerlijk over me heen komen...

Vanavond komt ie gelukkig weer. Zucht...

Ben jij verliefd?

Totaal aantal stemmen: 42

Ja! Voor de 10.000ste keer (14%)
Nee, ik leef in een sleur (19%)
Ja, eindelijk de ware gevonden. (67%)
Heeeeeeeeeeee zamirah,

ikkkkkke ooook en het is een schatje lang niet meegemaakt ECHT weer liefde te voelen, i love it
Ik ben nog niet verliefd maar er hangt wel een potentiele verliefdheid in de lucht! Ik hoop dat ik binnenkort dus een van je lotgenoten ben want hij is echt leuk, lief, slim, grappig, aantrekkelijk, wow! Vanavond of morgenavond (word nog over gesmst) gaan we naar de bios... wish me luck!
Ik ben nog steeds verliefd...

Zam, veel plezier!
Me too, heb het gevoel dat ik in een sprookje leef zo leuk dat het is.
nog twee dagen dan zie ik mijn lief weer

kan niet wachten!
pfffff ben blij dat er toch nog veel mensen verliefd zijn, want zoveel relaties gaan vandaag de dag stuk of stellen niks voor.

meiden geniet ervan doe ik ook
Ik sluit me aan bij Artemis... Heb twee weken geleden een leuke man leren kennen. Ik voel i.i.g. wel wat kriebelen ... maar verliefdheid durf ik nog niet hardop uit te spreken...

Eerst even afwachten want ik zie hem pas over twee weken weer, aangezien hij in het buitenland zit.

Er zijn momenteel goede signalen ... veel contact maar afspreken is hier en daar wat problematisch omdat hij voor werk wel vaker in het buitenland zit. Maar anderzijds houdt dat het misschien wel spannend en komt er niet zo snel een sleur in :D
Ja...ik geniet..! Vind ineens alles leuk en zo..

Artemis, veel geluk!
Ohh wat heerlijk voor je. Verliefdheid is zo'n lekker gevoel. Je wenst dat het nooit overgaat. Aan de andere kant ook vermoeiend: hoe zie ik eruit? Vindt ie me knap? Zijn mn benen geschoren (en de rest)...... ?
ik ook (een klein beetje verliefd) , maar wel op een Engelsman, met echte Engelse "manieren". hahaha.

ik zie hem dus niet vaak én echt romantisch is 'ie niet

maar wel heel lief en 'n lekker ding. nog zeker 6 weken totdat ik 'm weer zie, dus die verliefde gevoelens houd ik nog maar even bij me.
quote:Tia Dalma schreef op 17 oktober 2009 @ 18:15:

Ik ben nog steeds verliefd...

Zam, veel plezier! Na hoeveel jaar??
quote:tuffers schreef op 17 oktober 2009 @ 18:22:

ik ook (een klein beetje verliefd) , maar wel op een Engelsman, met echte Engelse "manieren". hahaha.

ik zie hem dus niet vaak én echt romantisch is 'ie niet

maar wel heel lief en 'n lekker ding. nog zeker 6 weken totdat ik 'm weer zie, dus die verliefde gevoelens houd ik nog maar even bij me.De "mijne" is ook een Engelsman, maar wel uit het Noorden dus niet zo'n "nette" Engelsman. Maar ik woon ook in Engeland dus dat is niet zo erg!
Wat een heerlijk topic
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 18:27:

[...]

De "mijne" is ook een Engelsman, maar wel uit het Noorden dus niet zo'n "nette" Engelsman. Maar ik woon ook in Engeland dus dat is niet zo erg!De "mijne" is Amerikaan, maar woont gelukkig hier.
Pak 'm beet ruim 3 en een half jaar nu

En echt, zo stabiel en 'rustig' als de relatie is (samenwonend, kind onderweg) krijg ik ook nog steeds vlinders van die man en hij van mij.

Al is het natuurlijk anders dan de vonken van het begin, waar jullie nu heerlijk mee bezig zijn, maar zo'n verandering hoeft niet erg te zijn. Integendeel.
Ohhh! Ik ben zo vreselijk ontzettend verliefd! Ik heb kriebels in mn buik en vlinders in mn hoofd. Mijn gedachten dwalen regelmatig af, ik vind het stom als hij niet naast me ligt, ik verveel de hele wereld met mijn verhalen over hem en ik mis hem iedere minuut dat hij niet bij me is...

En dat al anderhalf jaar
De ware? Geloof je ook in Sinterklaas?
Ik ben eigenlijk altijd verliefd... (Niet op steeds dezelfde trouwens.)
quote:misspoez schreef op 17 oktober 2009 @ 20:39:

De ware? Geloof je ook in Sinterklaas?Zeker.
quote:Zamirah schreef op 17 oktober 2009 @ 21:31:

[...]

Zeker.Cool.
Meh... geen sms gekregen, denk dat de film morgen word! Maar ik vind het wel stom dat ie niks van zich laat horen.
Niet leuk!
Ik ook!!!

Hij is alleen vanmorgen vroeg richting Azie vertrokken voor 3 weken... Ik mis 'm nu al!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven