Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 16 oktober 2009 om 16:44
Mijn huis lijkt wel een slagveld. Steeds meer lege kasten (dat zie je dus niet aan de buitenkant, dat die leeg zijn) en steeds meer volle dozen. Kont keren wordt steeds lastiger.
Vanochtend had ik geen internet, was bang dat ik al afgesloten was (heb 15 oktober opgegeven als verhuisdatum), maar ik ben er weer. Geen idee hoe lang ik nog aangesloten blij, dus als ik ff een paar dagen niet reageer, dan ben ik internetloos.
En dan maar hopen dat het in het nieuwe huis allemaal snel werkt.
Vanochtend had ik geen internet, was bang dat ik al afgesloten was (heb 15 oktober opgegeven als verhuisdatum), maar ik ben er weer. Geen idee hoe lang ik nog aangesloten blij, dus als ik ff een paar dagen niet reageer, dan ben ik internetloos.
En dan maar hopen dat het in het nieuwe huis allemaal snel werkt.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
vrijdag 16 oktober 2009 om 16:54
Het is toch al de 15e geweest? Hopen dat het allemaal goed gaat. Straks betaal je nog dubbel
Ik ga iets huishoudelijks doen. Heb vandaag hoofdzakelijk gewacht. In de file heen. En in de file terug. En vervolgens nog bijna 1,5 uur voor school staan wachten omdat de meiden met de bus ook in een file stonden.
Ik ga iets huishoudelijks doen. Heb vandaag hoofdzakelijk gewacht. In de file heen. En in de file terug. En vervolgens nog bijna 1,5 uur voor school staan wachten omdat de meiden met de bus ook in een file stonden.
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:06
Naaf!
Nah Solomio, aftellen geblazen he?
Yette, ik ken dat, wachten in de file, ja wat moet je anders he?
Ik moet echt 3 kwartier eerder van huis dan dat zoontje op school moet zijn en dan zijn we vaak nog te laat.
Wies, jij bent een lekkere stomme doos....
Much, lekkere doos, hoe is het?
Jooppie, fijn dat fwatuur gerepareerd is, de mijne gaat maandag. Rij al weken met een scheurende uitlaat en kapotte schokbrekers.
Ik ga strakkies lekker even swingen, op uitnodiging van een aantal kennisen, ff wat anders dan kopzorgen. Sjonnge, 2 keer in èèn week, moet niet gekker worden!
En verkering van oudste dochter kwam met een krat vol met brood en een boodschappendoos van de Plusmarkt, de lieverd. heb de vriezer voor 6 weken vol met brood!
Nah Solomio, aftellen geblazen he?
Yette, ik ken dat, wachten in de file, ja wat moet je anders he?
Ik moet echt 3 kwartier eerder van huis dan dat zoontje op school moet zijn en dan zijn we vaak nog te laat.
Wies, jij bent een lekkere stomme doos....
Much, lekkere doos, hoe is het?
Jooppie, fijn dat fwatuur gerepareerd is, de mijne gaat maandag. Rij al weken met een scheurende uitlaat en kapotte schokbrekers.
Ik ga strakkies lekker even swingen, op uitnodiging van een aantal kennisen, ff wat anders dan kopzorgen. Sjonnge, 2 keer in èèn week, moet niet gekker worden!
En verkering van oudste dochter kwam met een krat vol met brood en een boodschappendoos van de Plusmarkt, de lieverd. heb de vriezer voor 6 weken vol met brood!
zaterdag 17 oktober 2009 om 09:16