Zaterdagavond

17-10-2009 22:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jouw zaterdagavond op deze wonderschone 17e oktober?

Ik lig uitgeput op de bank na van 8 u tot 20 u bijna NONSTOP gestudeerd te hebben... Waarom deed ik ook alweer deze studie?

Iemand zin in een kletsje?
Heb GV al gezien. Was wel weer leuk

Heb net zomer voor bij met Jan smit en z'n vriendjes en Wie is direct van vorige week. Was ook wel leuk.
@Banba: Het geld is op...
@Riz, ja ik weet het het. Het wordt voor jullie echt wel tijd nu!

Ik moet officieel nog 6 1/2 week.

Maar ik heb met haar afgesproken dat als ze eerder komt ze heul veul kadootjes van mama krijgt!
Ik lig heerlijk in bed tv te kijken met de laptop op schoot. Vriend kijkt beneden een film. Kan ik mooi even rustig het viva forum doorspitten.
quote:schuddebuikje schreef op 17 oktober 2009 @ 22:40:

@ Riz, wat een rollercoaster voor jullie...veel succes&genieten!

@Banba, meisje-klein te vroeg geboren? Hoeveel weken, is alles goed verder?Nee, niet te vroeg. Ze zag geel en dronk slecht waardoor ze teveel is afgevallen. Verder niets naars hoor, maar ze moet blijven om goed te leren drinken en aan te sterken.
The time is now
Ik ben net terug van een feestje zo'n 100 km hier vandaan. Eenmaal thuis bleken mijn dochters nog niet naar bed, die mochten van hun vader opblijven om Harry Potter and the Half-Blood Prince te zien. Ze rekken het op dit moment nog wat langer door de dood van Perkamentus te betreuren.
@Yette.... morgen zondag toch.... en het is vakantie

Laat de sleur maar ff los ;)
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:42:

@Banba: Het geld is op...Vervelend... Ik heb de mijne gratis gekregen toen ik een nieuw telefoonabonnement afsloot, misschien een idee
The time is now
Goede tactiek van ze Yette, je moet ze toch helpen he in die rouwverwerking

Ik ben klaar met de zaterdagavond, moet zeggen dat Traffic erg goed is tot nu toe, maar om nou nog 2 uur voor de buis te hangen, neuh

Dus ik ga lekker naar bed! Fijne avond nog even allemaal
Haha MIscha, ik hoop t ook voor je dan! Lopen we aardig gelijk op :-)

Jij ook een meid dus...leuk hoor! Hier ook weer een meid!

Alleen nog geen naam

Die laptops weten wat he? Hier hetzelfde probleem hoor...gelukkig boven nog een pc staan en daar gaat mn vriend vaak zitten...op zolder, deur dicht...kan ie ook nog een peukie roken nu dat niet meer in huis mag (hij rekent de zolder daar niet bij dus )
quote:Banba schreef op 17 oktober 2009 @ 22:43:

[...]

Nee, niet te vroeg. Ze zag geel en dronk slecht waardoor ze teveel is afgevallen. Verder niets naars hoor, maar ze moet blijven om goed te leren drinken en aan te sterken. sterkte met je meisje!!!
@yette: Hoe oud zijn ze?
De dood van Perkamentus was ook wel heel dramatisch hoor Yette, daar moest ik zelfs even van bijkomen! En had ik het boek al gelezen en wist ik ervan.
Riz

Heftig zeg!

Banba ook

GV was wel de moeite waard trouwens!

Baal al dat dit het laatste seizoen is.

Weet iemand hoeveel afl er (nog) zijn?
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 17-10-2009 22:56
Reden: even alles gelezen,banba ook huggen..
% gewijzigd
@Riz, heb je het meisjesnamentopic nog niet doorgespit dan?

@Banba, ik had al gelezen over je meisje.

Gaat het al wat beter?
quote:Riz schreef op 17 oktober 2009 @ 22:48:

De dood van Perkamentus was ook wel heel dramatisch hoor Yette, daar moest ik zelfs even van bijkomen! En had ik het boek al gelezen en wist ik ervan.

Das inderdaad ook heftig

Vond de dood van Sirius Black trouwens echt dramatisch..janken tijdens het lezen en in de bios weer
Ik behoor tot de weinigen die alleen deel 1 van Harry Potter gezien en gelezen hebben en het toen wel best vonden...

Ik hoor altijd dat je het óf geweldig vindt, óf niks... Ik zat ertussenin. Na 1 boek vond ik het wel welletjes...
Ben geen harry p fan..... eerste 2 film gezien maar niet de drang gehad om rest te zien
Ik ben ook geen Potter fan hoor!

Nog nooit een Potter boek gelezen of film gezien!
Lekker met mijn laptopje en een kop thee en koekjes op mijn kamer. Had andere plannen maar date liet niks van zich horen :(.
@ArtemisDCS: Das raar......was het jullie 1e date??? of al vaker gedate?
ArtemisDCS: Wat een ei! Hoeveelste date was het?

(Wat) Studeer je? (dat je op kamers zit?) Heerlijk, koekies hier zijn al op... begint de weegschaal morgen zeker weer een nieuw tiental :P
Artemis had je een afspraak of hoopte je alleen dattie zou bellen?

In het eerste geval hoop ik dat je zijn telefoonnr vast gewist hebt....?
ff wat foto's bij de sterretjes gepleurd, verder lekker ff niets.
2Italy2: Studi Italiano? O sei italiana?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven