Wie is er ook verliefd?
zaterdag 17 oktober 2009 om 17:58
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:08
ik weet niet of ik het nog verliefdheid mag noemen, maar ook mijn gedachten dwalen regelmatig af, en ik vind het stom als hij niet naast me ligt, ik verveel ook de hele wereld met mijn verhalen over hem en mis hem iedere seconde dat hij niet bij me is. Wel kan ik gewoon doorleven als hij er niet is, maar toch ontbreekt er wat. En kriebels ken ik ook nog steeds, zoals nu (hij komt zo thuis) En nee het is niet zoals het vuurwerk in het begin, maar toen kon ik ook niets meer doen van verliefdheid

zaterdag 17 oktober 2009 om 22:13
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:35

zaterdag 17 oktober 2009 om 22:46
Ik blijf hier meelezen. Eindelijk een positief en luchtig topic over de liefde. Gelukkig bestaat het nog, verliefd zijn, vlinders in je buik en niet kunnen wachten om hem weer te zien.
Alleen vraag ik mij (serieus) af waarom het lijkt dat er (vooral in het begin) alleen maar via SMS wordt gecommuniceerd. Als je een principe date hebt staan voor vanavond of morgenavond, dan bel je toch gewoon even? Waarom moeilijk doen om op een SMS te moeten wachten? Een SMS is voor mij een mogelijkheid om iemand iets te laten weten wanneer ik niet in de gelegenheid ben om te bellen of wanneer ik weet dat de andere persoon in een bespreking zit o.i.d.
Alleen vraag ik mij (serieus) af waarom het lijkt dat er (vooral in het begin) alleen maar via SMS wordt gecommuniceerd. Als je een principe date hebt staan voor vanavond of morgenavond, dan bel je toch gewoon even? Waarom moeilijk doen om op een SMS te moeten wachten? Een SMS is voor mij een mogelijkheid om iemand iets te laten weten wanneer ik niet in de gelegenheid ben om te bellen of wanneer ik weet dat de andere persoon in een bespreking zit o.i.d.

zaterdag 17 oktober 2009 om 23:07
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:12
Ikke!
Sinds een aantal maanden en verliefdheid wordt liefde inmiddels. Wie had dat gedacht, Poez aan de man. Ik niet in ieder geval
En het is heeeeerlijk. Ik ben zo vreselijk gek op deze man, hij is zo lief en leuk en lekker. Hij maakt me zielsgelukkig.
Alle weekenden samen, afwisselend met of zonder kroost. Kinderen kunnen uitstekend met elkaar overweg, zijn ongeveer even oud.
We spelen dit weekend Dixan-gezinnetje; met onze kinderen passen we op een huis mét bijbehorende hond. Morgen huppelen we in die hoedanigheid over de hei
Sinds een aantal maanden en verliefdheid wordt liefde inmiddels. Wie had dat gedacht, Poez aan de man. Ik niet in ieder geval
En het is heeeeerlijk. Ik ben zo vreselijk gek op deze man, hij is zo lief en leuk en lekker. Hij maakt me zielsgelukkig.
Alle weekenden samen, afwisselend met of zonder kroost. Kinderen kunnen uitstekend met elkaar overweg, zijn ongeveer even oud.
We spelen dit weekend Dixan-gezinnetje; met onze kinderen passen we op een huis mét bijbehorende hond. Morgen huppelen we in die hoedanigheid over de hei
oh that purrrrrrrrrfect feeling

zaterdag 17 oktober 2009 om 23:31

zaterdag 17 oktober 2009 om 23:34
zondag 18 oktober 2009 om 13:15
Hey Poez! Wat leuk van je te horen, je bent bijna niet meer op dit forum te vinden, dus dat zegt ook wel wat..
Wat fijn dat het nu zo goed gaat! heb je een foto van hem op Hyves, dan kan ik ff spieken hoe ie er uit ziet..
Mijn lover is nu net weg ( na een fijne nacht) want ik heb andere afspraken met vrienden en ik heb mezelf beloofd dat ik die dit keer niet ga verwaarlozen..
Maar morgen of zo zijn we weer samen. We kennen elkaar nu pas een week of 5, dus nog in de "gevarenzone"eigenlijk....
Wat fijn dat het nu zo goed gaat! heb je een foto van hem op Hyves, dan kan ik ff spieken hoe ie er uit ziet..
Mijn lover is nu net weg ( na een fijne nacht) want ik heb andere afspraken met vrienden en ik heb mezelf beloofd dat ik die dit keer niet ga verwaarlozen..
Maar morgen of zo zijn we weer samen. We kennen elkaar nu pas een week of 5, dus nog in de "gevarenzone"eigenlijk....
zondag 18 oktober 2009 om 13:17
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 23:31:
[...]
Hij heeft me inderdaad nog niet gesmst. Volgens mij pak ik dit verkeerd aan, volgende keer zijn telefoonnummer vragen!
Hoe lang ken je hem? Ik vind namelijk eigenlijk, dat de man in eerste instantie moeite moet doen. Of beter gezegd: hij moet laten zien dat ie je leuk vindt. Dus bellen.
En ja, ik ben het wel met Paloma eens, bellen is veel efficienter dan sms.
[...]
Hij heeft me inderdaad nog niet gesmst. Volgens mij pak ik dit verkeerd aan, volgende keer zijn telefoonnummer vragen!
Hoe lang ken je hem? Ik vind namelijk eigenlijk, dat de man in eerste instantie moeite moet doen. Of beter gezegd: hij moet laten zien dat ie je leuk vindt. Dus bellen.
En ja, ik ben het wel met Paloma eens, bellen is veel efficienter dan sms.
zondag 18 oktober 2009 om 14:22
zondag 18 oktober 2009 om 14:33
Ja, ik!
Ik ken deze man nu een week of zes en het lijkt wel of we elkaar al een heel leven kennen. Het is goed. Het klopt. Het is vanzelfsprekend. Het is gelijkwaardig. Het is fijn. Het is lief. Het is lekker. Het is verwarrend. Het is eng. Het is..... de Liefde
En dat voor een verstokte vrijgezel (ik dus) die tegen de 40 loopt...
Ik ken deze man nu een week of zes en het lijkt wel of we elkaar al een heel leven kennen. Het is goed. Het klopt. Het is vanzelfsprekend. Het is gelijkwaardig. Het is fijn. Het is lief. Het is lekker. Het is verwarrend. Het is eng. Het is..... de Liefde
En dat voor een verstokte vrijgezel (ik dus) die tegen de 40 loopt...

zondag 18 oktober 2009 om 14:45
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Wel vlinders, klamme handjes, hartkloppingen en zwaar onzeker zijn of ik wel leuk genoeg ben. Maar verliefd niet. Ik denk dat ik er achter zal komen wat verliefdheid is, wanneer ik het ben. Eerst maar mezelf toestaan om geen controle meer te hebben over mezelf. Ben nog niet zover maar ga wel de goeie kant op. Een laatbloeier pur sang maar ik dans op het ritme van mijn eigen muziek .
Maar geniet wel van dit topic en alle verliefde mensen hier.
Maar geniet wel van dit topic en alle verliefde mensen hier.
zondag 18 oktober 2009 om 14:49
quote:paloma schreef op 18 oktober 2009 @ 14:45:
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Wel vlinders, klamme handjes, hartkloppingen en zwaar onzeker zijn of ik wel leuk genoeg ben. Maar verliefd niet. Volgens mij omschrijf je hier precies wat het is om verliefd te zijn. Waarom denk je dat nog nooit verliefd geweest bent?
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Wel vlinders, klamme handjes, hartkloppingen en zwaar onzeker zijn of ik wel leuk genoeg ben. Maar verliefd niet. Volgens mij omschrijf je hier precies wat het is om verliefd te zijn. Waarom denk je dat nog nooit verliefd geweest bent?