Wie is er ook verliefd?

17-10-2009 17:58 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ikke dus...

Volgens mij begin ik nu iedereen te vervelen met mijn verhalen dus ik dacht misschien maar wat lotgenoten treffen in een apart topic..

Wie is er nog meer IN LOVE????

Ik ben sinds 5 weken flieft en laat het allemaal heerlijk over me heen komen...

Vanavond komt ie gelukkig weer. Zucht...

Ben jij verliefd?

Totaal aantal stemmen: 42

Ja! Voor de 10.000ste keer (14%)
Nee, ik leef in een sleur (19%)
Ja, eindelijk de ware gevonden. (67%)
ik weet niet of ik het nog verliefdheid mag noemen, maar ook mijn gedachten dwalen regelmatig af, en ik vind het stom als hij niet naast me ligt, ik verveel ook de hele wereld met mijn verhalen over hem en mis hem iedere seconde dat hij niet bij me is. Wel kan ik gewoon doorleven als hij er niet is, maar toch ontbreekt er wat. En kriebels ken ik ook nog steeds, zoals nu (hij komt zo thuis) En nee het is niet zoals het vuurwerk in het begin, maar toen kon ik ook niets meer doen van verliefdheid
Hmmz, ik ben? was? ook een beetje verliefd eigenlijk. Leuk praten, beetje flirten, allemaal behoorlijk onschuldig. Blijkt ie een vriendin te hebben . Jammer, jammer. Het gaat dus onschuldig blijven, dat snappen jullie. En ik? Ik hoop dat ik een ander tegen kom waar ik verliefd op kan worden...
Dat is de keerzijde van verliefdheid..
quote:Zamirah schreef op 17 oktober 2009 @ 21:54:

Niet leuk!Ik baal best wel, expres geen plannen gemaakt omdat ik er van uit ging dat we vanavond naar de bios zouden gaan. Weer wat geleerd dus... altijd plannen maken op zaterdagavond en dat niet af laten hangen van je date.
En als jij hem nu smst of belt?
Ik blijf hier meelezen. Eindelijk een positief en luchtig topic over de liefde. Gelukkig bestaat het nog, verliefd zijn, vlinders in je buik en niet kunnen wachten om hem weer te zien.

Alleen vraag ik mij (serieus) af waarom het lijkt dat er (vooral in het begin) alleen maar via SMS wordt gecommuniceerd. Als je een principe date hebt staan voor vanavond of morgenavond, dan bel je toch gewoon even? Waarom moeilijk doen om op een SMS te moeten wachten? Een SMS is voor mij een mogelijkheid om iemand iets te laten weten wanneer ik niet in de gelegenheid ben om te bellen of wanneer ik weet dat de andere persoon in een bespreking zit o.i.d.
Ik heb zijn nummer niet, hij heeft het mijne. Lekker handig weer... Hij is ook niet op msn.

Dat word morgen dus.
Ik ben verliefd op mijn kittens, mag dat ook?
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 22:47:

Ik heb zijn nummer niet, hij heeft het mijne. Lekker handig weer... Hij is ook niet op msn.

Dat word morgen dus.Waarom heeft hij wel jouw nummer en jij niet die van hem? Heeft hij je niet eerder een SMS gestuurd of gebeld?
Ikke!

Sinds een aantal maanden en verliefdheid wordt liefde inmiddels. Wie had dat gedacht, Poez aan de man. Ik niet in ieder geval

En het is heeeeerlijk. Ik ben zo vreselijk gek op deze man, hij is zo lief en leuk en lekker. Hij maakt me zielsgelukkig.

Alle weekenden samen, afwisselend met of zonder kroost. Kinderen kunnen uitstekend met elkaar overweg, zijn ongeveer even oud.

We spelen dit weekend Dixan-gezinnetje; met onze kinderen passen we op een huis mét bijbehorende hond. Morgen huppelen we in die hoedanigheid over de hei
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 21:52:

Meh... geen sms gekregen, denk dat de film morgen word! Maar ik vind het wel stom dat ie niks van zich laat horen.
quote:paloma schreef op 17 oktober 2009 @ 23:07:

[...]

Waarom heeft hij wel jouw nummer en jij niet die van hem? Heeft hij je niet eerder een SMS gestuurd of gebeld?Hij heeft me inderdaad nog niet gesmst. Volgens mij pak ik dit verkeerd aan, volgende keer zijn telefoonnummer vragen!
Ik ben niet verliefd...en heeeeeeeeel lang niet geweest dus grappig topic
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 23:31:

[...]

Hij heeft me inderdaad nog niet gesmst. Volgens mij pak ik dit verkeerd aan, volgende keer zijn telefoonnummer vragen!En de volgende keer niet meer thuis gaan zitten wachten maar het heft in eigen handen nemen .
Hey Poez! Wat leuk van je te horen, je bent bijna niet meer op dit forum te vinden, dus dat zegt ook wel wat..

Wat fijn dat het nu zo goed gaat! heb je een foto van hem op Hyves, dan kan ik ff spieken hoe ie er uit ziet..

Mijn lover is nu net weg ( na een fijne nacht) want ik heb andere afspraken met vrienden en ik heb mezelf beloofd dat ik die dit keer niet ga verwaarlozen..

Maar morgen of zo zijn we weer samen. We kennen elkaar nu pas een week of 5, dus nog in de "gevarenzone"eigenlijk....
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 23:31:

[...]

Hij heeft me inderdaad nog niet gesmst. Volgens mij pak ik dit verkeerd aan, volgende keer zijn telefoonnummer vragen!

Hoe lang ken je hem? Ik vind namelijk eigenlijk, dat de man in eerste instantie moeite moet doen. Of beter gezegd: hij moet laten zien dat ie je leuk vindt. Dus bellen.

En ja, ik ben het wel met Paloma eens, bellen is veel efficienter dan sms.
quote:chocolover schreef op 17 oktober 2009 @ 23:03:

Ik ben verliefd op mijn kittens, mag dat ook?Nou vooruit.
Ik ben ook nog steeds verliefd. Vriend ook. Net een jaar samen, het grootste deel onofficieel gehokt en nu een ruime maand officieel. En de vlinders worden er niet minder om.

Dat prille vermoeiende (wat ook weer ontzettend leuk is) is wel weg, maar zoals ik al zei de vlinders niet.
Dat geeft de burger moed!
Daar ben ik altijd voor in.

Geniet ervan in ieder geval. En fijn te horen dat je gewoon je afspraken blijft houden. Dat maakt de slagingskans een stuk groter.
Donny en ik slapen na bijna 4,5 jaar nog altijd hand in hand
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ja, ik!

Ik ken deze man nu een week of zes en het lijkt wel of we elkaar al een heel leven kennen. Het is goed. Het klopt. Het is vanzelfsprekend. Het is gelijkwaardig. Het is fijn. Het is lief. Het is lekker. Het is verwarrend. Het is eng. Het is..... de Liefde

En dat voor een verstokte vrijgezel (ik dus) die tegen de 40 loopt...
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Wel vlinders, klamme handjes, hartkloppingen en zwaar onzeker zijn of ik wel leuk genoeg ben. Maar verliefd niet. Ik denk dat ik er achter zal komen wat verliefdheid is, wanneer ik het ben. Eerst maar mezelf toestaan om geen controle meer te hebben over mezelf. Ben nog niet zover maar ga wel de goeie kant op. Een laatbloeier pur sang maar ik dans op het ritme van mijn eigen muziek .

Maar geniet wel van dit topic en alle verliefde mensen hier.
quote:paloma schreef op 18 oktober 2009 @ 14:45:

Ik ben nog nooit verliefd geweest. Wel vlinders, klamme handjes, hartkloppingen en zwaar onzeker zijn of ik wel leuk genoeg ben. Maar verliefd niet. Volgens mij omschrijf je hier precies wat het is om verliefd te zijn. Waarom denk je dat nog nooit verliefd geweest bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven