DR. Martens
zondag 18 oktober 2009 om 17:49
Treurig, triest en tragisch ; te bleek, te vaal , te veganistisch en .... té dr. Martens.
http://www.nitrolicious.c ... martens-x-comptoir-01.jpg
http://www.nitrolicious.c ... martens-x-comptoir-01.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 18 oktober 2009 om 17:50
vreselijk zijn ze, en al helemaal als je ze niet draagt met een bepaald doel. Ik kan me met veel pijn en moeite voorstellen dat je ze draagt als je 4 dagen op een festival terrein bivakeert, voor het gemak dus, maar verder...ze zouden verboden moeten worden in het normale straatbeeld.
Just my 2 cents...
Just my 2 cents...
zondag 18 oktober 2009 om 17:54
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 oktober 2009 @ 17:47:
Hier pastte het bij.......en daar had het bij moeten blijven.
[afbeelding]
Maar nee hoor;p je Miss Etam broek aan, je M&S mantel, je dr. Martens eronder en gáán.......Inderdaad. Dr. Martens werden door skinheads gedragen die rechter dan recht in de (rechtsradicale) leer waren én door Hollandse vrouwen. Een onbegrijpelijke combinatie van polder-stoerheid en working class lowlife.
Hier pastte het bij.......en daar had het bij moeten blijven.
[afbeelding]
Maar nee hoor;p je Miss Etam broek aan, je M&S mantel, je dr. Martens eronder en gáán.......Inderdaad. Dr. Martens werden door skinheads gedragen die rechter dan recht in de (rechtsradicale) leer waren én door Hollandse vrouwen. Een onbegrijpelijke combinatie van polder-stoerheid en working class lowlife.
zondag 18 oktober 2009 om 17:59
quote:wuiles schreef op 18 oktober 2009 @ 17:54:
[...]
Inderdaad. Dr. Martens werden door skinheads gedragen die rechter dan recht in de (rechtsradicale) leer waren én door Hollandse vrouwen. Een onbegrijpelijke combinatie van polder-stoerheid en working class lowlife.
Mooi gezegd. Ik heb een mooi voorbeeld :
Kijk mij eens leuk Punk zijn ... stond in de Libelle dat het weer heel modern is;
[...]
Inderdaad. Dr. Martens werden door skinheads gedragen die rechter dan recht in de (rechtsradicale) leer waren én door Hollandse vrouwen. Een onbegrijpelijke combinatie van polder-stoerheid en working class lowlife.
Mooi gezegd. Ik heb een mooi voorbeeld :
Kijk mij eens leuk Punk zijn ... stond in de Libelle dat het weer heel modern is;
zondag 18 oktober 2009 om 18:00
quote:Cornflower schreef op 18 oktober 2009 @ 17:57:
De originele dr Martens vind ik bij anderen vaak wel leuk, voor mezelf niet zo.
Maar veel andere ontwerpen van dr Martens zijn helemaal mijn ding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vind ze net zoals de " echte " ; plomp en lomp en totaal sexloos .
De originele dr Martens vind ik bij anderen vaak wel leuk, voor mezelf niet zo.
Maar veel andere ontwerpen van dr Martens zijn helemaal mijn ding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vind ze net zoals de " echte " ; plomp en lomp en totaal sexloos .
zondag 18 oktober 2009 om 18:02
zondag 18 oktober 2009 om 18:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 oktober 2009 @ 18:02:
[...]
Da's raar dat ik deze plaatjes krijg als ik dr. M als zoekwoord gebruik dan.
Yep, da's raar. Legerkistjes zijn aanmerkelijk goedkoper en steviger dan Dr Martens en je kunt er beter op wegrennen.
* graaft nog eens verder in eigen herinneringen*
[...]
Da's raar dat ik deze plaatjes krijg als ik dr. M als zoekwoord gebruik dan.
Yep, da's raar. Legerkistjes zijn aanmerkelijk goedkoper en steviger dan Dr Martens en je kunt er beter op wegrennen.
* graaft nog eens verder in eigen herinneringen*