NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Thanks, ga proberen niet te stressen meer.

Roos is weg maar vroeg of ik haar foto's van gister wilde plaatsen. Oja handig als ik het dan onder de kopieerknop heb.

Momentje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vanochtend heb ik Roos gesproken. Ze moest weg dus ze heeft even gevraagd of ik de foto's hier wilde plaatsen.

Door een beetje tijdgebrek is de foto van de soesjes nog niet goed. Ik heb Paint Shop Pro maar weet niet hoe het werkt. Dus kon net niet even de foto's goed krijgen.

Maar ik vind het er heerlijk uitzien.

Dus hierbij Roos haar creaties;

Gevuld speculaas;

Manderijntjes-speculaastaart;

Slagroomsoesjes;

Ik wil speculaaaaas!

Komt Roos via hier naar huis?

Balen Yam.... Hopelijk gaat het wel weer vanzelf en vooral, snel weer over

Succes MVeetje...
wat een lekkere plaatjes hier! krijg gelijk lekkere trek

en ik heb al de hele dag gesnoept en maar een heel klein rondje hardgelopen...

ik heb wel veel snelle lopers bekeken en aangemoedigd (eloman onder andere)
is Engie nog ergens???

Engie ik lees een stom artikel over het invoeren van een nieuw internationaal systeem van het meten en beschrijven van verzakkingen.

dan zeggen ze: this descriptive system is a tandem profile in that it contains a series of measurements grouped together in

combination

wat betekend dan tandem?

twee/een paar van twee net als op de fiets?

nou misschien lees je dit en anders bedenk ik zelf wel wat en ik moet bovendien NU gezellig doen met de nieuwe vriendin van mijn broer, ben benieuwd
Elo, ik heet niet Engie maar denk dat je wel goed zit als je denkt in de richting van twee, samen effectief, alleen op zichzelf staand niet.

*daarom heet die fiets een tandem*

Uit de zin die je hier half opschrijft lijkt een combinatie van meer dan twee ook nog wel een optie.
Zo ik ben er weer. Spannende momenten meegemaakt toen Bo 2 keer kon ontsnappen en 1 keer de boom in klom. Moeilijke scenes moest Bo doen.
@ mamz thanks ja het zijn metingen in tweeen die je daarna weer bij elkaar neemt

hee MV, lekker dat het er weer op zit!

ben benieuwd!
Elo, je bent zo sportief... Ik zie er tegenop om weer in het sportschoolritme te komen... Maar moet wel, want mijn conditie zuigt...

MV, is het goed gegaan?
maar jij zat er hartstikke goed in Pilous!

ik vond jou juist zo sportief!!!!

er is hier nu een VVE vergadering in mijn woonkamer --> mijn eigen lekkere vent, de niet on-aantrekkelijke onderbuurman, en de goddelijke piloot van 3 huizen verderop

iemand die koffie wil komen drinken?
Ik wil wel ruilen met mijn tokkiebuurmannen, Elo.

Ploes, jammer dat je je ritme kwijt bent. Anders jezelf een minimum aantal dagen per week sporten opleggen, 1 of 2. Da's haalbaar, en dan volgt de rest sneller, heb je eerder een succesgevoel.

*heeft ook al een week het voornemen om te gaan rennen/lopen laten liggen*
Ritme is weg omdat ik in griekenland zat Mamz. Komt wel weer goed. Ik heb Snoes met een ijzere discipline. Dus die schopt ons er gewoon weer heen, 3x per week..... :-S

Komt wel goed

Ik heb mijn eigen lekkere vent al
samen sporten, nog veel beter!

lekker mannen zijn weg, behalve de mijne, ik duik in bed

trusten nietjes!
Eeeeen goedemorgen!!

Opstaan allemaal!! Wakker worden!! Het is weer maaaaaaandag

Hoe gaat ie hier? Met mij oke, kan wel weer zeggen dat ik het druk heb, maar daar gaan jullie denk ik al vanuit als ik weer even pleitos ben

Brrrrr, koud hoor, maakt het opstaan best moeilijk.
Hey Prut! Werkse!

Ik blijf lekker thuis. Nog 1 weekje vakantie. Lekker... Als de katten ons dat nou ook hadden gegunt, had ik er misschien fris en fruitig uitgezien....

Deze week afrijden toch Prut?
Moge ladies.

Zo voel me nog moe. Half 4 was ik wakker maar heb nog wat gedut.

Dinsdag moet je toch afrijden Pruttie?

Vond het voor het eerst wat kouwig ja bij het opstaan.
goedemorgen

yammini heeft me best lekker laten slapen, ze zal wel moe geweest zijn na gisteren eerst met mamma gisterochtend gezwommen daarna tukje en daarna de hele middag met yamman bij de voetbal

al die buitenlucht maakt moe en hongerig
goedemorgen

Fijn dat Yammini je heeft laten slapen Yam

T is hier de hele week al koud 's ochtends Myleen, heb de verwarming al aangehad, en handschoenen naar mn werk...niet leuk..

@Elo, wat Mamz al zei

ik ga vanmiddag naar London, eerst winkelen in Camden town, en vanavond naar de musical Chicago, en dan morgen tussen de middag weer naar huis
de speculaas van roos ziet er trouwens erg lekker uit!
Veul plezier, Engie. Lijkt me wel top, een musical in het engels..

Goeiemorgen :)
Veel plezier Engie.

Jammer dat ik nu pas lees van die lekkere mannen bij Smurfin, shit hihihi.
nog even voor ik weg ga,

de x factor aan deze kant van de sloot is echt hilarisch dit jaar, deze kan ik jullie niet onthouden:

john & edward

Haha, nee, ik moest dinsdag 2 weken terug mijn voertuigbeheersing doen, die heb ik gehaald. Donderdag heb ik theorie, waar ik nu hard voor aan het leren ben ( aaargh, geen tijd!!) en als ik die heb ga ik meteen voor het laatste examen, rijden op de weg...

Maar komt helemaal goed hoor.

Ik vind die speculaasdingen er trouwens ook overheerlijk uitzien
Engie!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh toch zijn alle opnamens niet goed van zondag. Ze wilde nog close-ups van Bo maar om 7 uur s'avonds was het vrij donker en Bo had na een dag werken echt geen zin meer.

Dus nu als het goed is moeten we zondag weer. Hoop niet dat Bo denkt, ja dat hebben we nou wel gehad, zoek het maar uit hahahahha. Voor zover ik weet hoeft hij niet meer in de boom. Dat is wel een opluchting want die was toch een potje hoog.

Dacht hem wel even te redden toen hij nog niet goed verzekerd was aan een stalen kabel. Nou kreeg even een potje hoogtevrees toen ik een paar meter op een gammele trap stond hahahah. Oh Mijn hemeltje. Nou ik heb nog even een week om te stressen. Yammmmmmmmmm. Waar ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven