Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Spruitjes, getverderrie, die komen mijn huis niet in hoor. Ik eet vanavond sla met tomaat, komkommer, ei, kaas en weet ik veel wat ik er nog meer in gooi. Met aardappeltjes en een stukje vis.

Ja, Dezz, een live verslag zou leuk zijn.
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 18:11:

Ik ga nu echt de was ophangen, de masjien was net nog helemaal niet klaar. Die tijd heb ik opgevuld met een halve zak chips. *zei ze trots misselijk*Lekker he, ik had dit weekend paprika chips, de zak was alleen wat aan de kleine kant......
Sjonge Lys wat heb jij een grooooooote wasmasjien zeg, dat je nu nóg bezig bent met het ophangen van de was...

* wel eerst de grootste kreukels eruit slaan

* broeken omgekeerd ophangen (doe ik bijna nooit)

* overhemden en bloesjes lekker op hangertjes laten drogen

;oþ
ik ga straks gamba,s bakken en tuurlijk hou ik jullie opd e hoogte van ut pakje.
Tssss... sterker nog, heb alles in de droger gegooid. Voornamelijk beddegoed en handdoeken.

Quote Sjo: Spruitjes, getverderrie, die komen mijn huis niet in hoor

Hey, Dez, douw eens een spruitje in haar pakket! Ghehehehe.

Ik had chips vd Lidl, dikke schijfjes en superknapperig. oh zo jummie!
Known to cause insanity in laboratory mice
ik snap ut ook niet,spruitjes zijn zo heerlijk mmmmm.goed idee voor komende week spruitjesstampot met draadjes vlees..aahhh krijg er nu al zin an!!!
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 18:43:

Tssss... sterker nog, heb alles in de droger gegooid. Voornamelijk beddegoed en handdoeken.

Quote Sjo: Spruitjes, getverderrie, die komen mijn huis niet in hoor

Hey, Dez, douw eens een spruitje in haar pakket! Ghehehehe.

Ik had chips vd Lidl, dikke schijfjes en superknapperig. oh zo jummie!

Wat ben jij gemeen zeg maar ik kan er tegen hoor

Doezzie; is het gelukt met het knippen van de nagels of zit je nu op de eerste hulp te wachten totdat je wonden verbonden worden.
Jeetje, daar zeg je wat. Doesjke meis, je bent toch niet an reepjes gescheurd, hè? Want dat zijn echt heul veul hechtingen, hoor.

Snjo, sorry dat mijn zo goed weggestopte evil even aan me ontsnapte. Geen idee wat over mij kwam. Ik ben echt niet zo. Echt niet.

Oke, het is al weer goed

*droogt haar traantjes en gaat verder met breien en forummen enzo. Het huishouden heeft ze lekker al gedaan.
Pfieeeeeeeeeeeeuw

*veegt druppels zweet van voorhoofd*
Lekker is dat hè, als alles gedaan is en je hoeft niets meer.

Enige wat vandaag moet gebeuren is dat ik tijd mijn bed induik. Voor de rest lekker lezen, dvd gekeken (Love Guru), beetje gefröbeld, emails verzonden. Lekker relaxt dagje.
Same here, alleen de katten wilden vanochtend vroeg naar buiten (heb het raam maar open gezet zodat ze konden springen) en om half 9 stonden ze onder datzelfde raam te mauwen dat ze weer naar binnen wilden (en dat werkt niet als je op de eerste verdieping woont).
Een miniladdertje een idee?
Ik ga nu 1 van de 2 huishoudelijke klusjes van vandaag uitvoeren en om even meer in detail te treden dan ga ik nu koken.
Succes en eet smakelijk alvast!

Hvernig segir maður 'eet smakelijk' á íslensku?
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 19:45:

Een miniladdertje een idee?Nee, ze lopen maar om en springen het balkon maar op.
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 20:12:

Succes en eet smakelijk alvast!

Hvernig segir maður 'eet smakelijk' á íslensku?Verði þér að góðu
quote:snjokorn schreef op 18 oktober 2009 @ 20:15:

[...]

Nee, ze lopen maar om en springen het balkon maar op.

Tsss... ze lopen maar om...

Hey Snjookie, wat ik nog wilde zeggen: Verði þér að góðu!

(zo jammer, ik moet altijd kopiëren. Heb jij die prachtige letters op je toetsenbord, hoe doe jij dat? Of je gebruik je 'symbols'?)
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 20:28:

[...]

Tsss... ze lopen maar om...

Hey Snjookie, wat ik nog wilde zeggen: Verði þér að góðu!

(zo jammer, ik moet altijd kopiëren. Heb jij die prachtige letters op je toetsenbord, hoe doe jij dat? Of je gebruik je 'symbols'?)

Þakka þér fyrir elsku Lys.

Maak niet uit dat je kopieert. Ik vind het lief van je dat je zo je best doet om mij hier dubbel thuis te laten voelen.

Ik heb de letters op het toetsenbord zitten. Is wel zo handig hier. Alleen is het wel wennen met typen

á, é, ý, ú, í, ó, ö, ð, æ, þ (oke de eerste 6 zijn gewone letters met een streepie erboven)
Dan ga ik nu aan de tweede huishoudelijke taak beginnen, het afwassen.
Zo, dat is ook weer gedaan.
Het gaat me idd om de laatste 3. Kwam ook nog op een site waar ook nog soundfiles bij zitten. Die ga ik morgen eens beluisteren.

Als men roept: Náið í lögregluna! Dan bedoelen ze mij. Ik werk bij einn (en dat dubbel) tveir. Ik ben geen lögregluþjónn, maar ik draag wel een búningur.

In de categorie: IJslands

Het zou een dream come true zijn als ik een paar jaar vrij zou kunnen krijgen en dan in verschillende landen de talen ter plaatse mocht leren. Het liefst met voornamelijk native speakers. Ik vind taal en schrift enorm interessant.
Wat zijn er veel woorden met fyrir!!
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 21:12:

Het gaat me idd om de laatste 3. Kwam ook nog op een site waar ook nog soundfiles bij zitten. Die ga ik morgen eens beluisteren.

Als men roept: Náið í lögregluna! Dan bedoelen ze mij. Ik werk bij einn (en dat dubbel) tveir. Ik ben geen lögregluþjónn, maar ik draag wel een búningur.

In de categorie: IJslands

Het zou een dream come true zijn als ik een paar jaar vrij zou kunnen krijgen en dan in verschillende landen de talen ter plaatse mocht leren. Het liefst met voornamelijk native speakers. Ik vind taal en schrift enorm interessant.Kom gezellig langs, de lögreglastöðin is achter mijn huis. Ik draag ook een búningur maar dat is helemaal niet spannend noch interessant.
quote:Lys schreef op 18 oktober 2009 @ 21:20:

Wat zijn er veel woorden met fyrir!!

Dat betekent voor, maar ook daarvoor

Voorbeeldjes: takk fyrir = bedankt (daarvoor)

ég sit fyrir framan tölvuna = ik zit voor de computer (in nl zitten we erachter maar dat vinden ze hier raar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven