Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zaterdag 17 oktober 2009 om 19:57
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 19:53:
Oke, thanks ga ik morgen even bekijken bij daglicht. Aangezien ik hem ook zijn meds moet geven (en hem daarvoor al in een liefdevolle houdgreep moet nemen, moeten nagelsknippen ook wel wat zijn) Alhoewel ik al wel onder een paar houdgreepkrassen zit. Tja, you win some and you lose some.
Ik vind meds geven moeilijker dan nageltjes knippen.
De houdgreep die bij mij werkt: ik op de grond, benen gestrekt, kat op rug tussen benen klemmen (niet te hard dus) met koppie in m'n schoot.
Ik begin trouwens altijd met de voorpootjes. M'n boaconstrictor vindt het allemaal wel best (vertrouwd me helemaal), de andere wil nog wel eens tegenspartelen.
Oke, thanks ga ik morgen even bekijken bij daglicht. Aangezien ik hem ook zijn meds moet geven (en hem daarvoor al in een liefdevolle houdgreep moet nemen, moeten nagelsknippen ook wel wat zijn) Alhoewel ik al wel onder een paar houdgreepkrassen zit. Tja, you win some and you lose some.
Ik vind meds geven moeilijker dan nageltjes knippen.
De houdgreep die bij mij werkt: ik op de grond, benen gestrekt, kat op rug tussen benen klemmen (niet te hard dus) met koppie in m'n schoot.
Ik begin trouwens altijd met de voorpootjes. M'n boaconstrictor vindt het allemaal wel best (vertrouwd me helemaal), de andere wil nog wel eens tegenspartelen.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 17 oktober 2009 om 20:40
quote:Dushi74 schreef op 17 oktober 2009 @ 20:35:
Ik ga even saai met boek op de bank. Fijne avond nog Snjo en nogmaals dank voor je uitleg.Jij ook fijne avond. Wat ben je aan het lezen? Ik heb hier "zijn andere vriendin" van Lucy Dawson. Is wel een leuk boek, leest makkelijk weg.
Ik ga even saai met boek op de bank. Fijne avond nog Snjo en nogmaals dank voor je uitleg.Jij ook fijne avond. Wat ben je aan het lezen? Ik heb hier "zijn andere vriendin" van Lucy Dawson. Is wel een leuk boek, leest makkelijk weg.
zondag 18 oktober 2009 om 11:29
zondag 18 oktober 2009 om 12:27
Mijn moeder (schoonmaakfreak pur sang) heeft zich er helemaal bij neergelegd. Dat heeft wel lang geduurd, zij was het type dat bij wijze van spreken met een witte handschoen op visite kwam en dan langs alle randjes veegde.
Nu is ze al trots als ik het redelijk op orde heb. Ze weet dat het er niet in zit bij mij en heeft dat volkomen geaccepteerd. (mijn huis is schoon, maar ik ben rommelig en vind stof niet echt een probleem, hhhh)
Heel fijn, want eerder kon ik zowat in de stress schieten als ze zei dat ze over 2 uurtjes zou komen.
Nog niet al te lang geleden zei ze: wat heb ik toch een tijd verspild aan het huishouden. Als ik zie wat een leuk leven jij hebt, simpelweg omdat je veel meer tijd over hebt, wou ik dat ik ook zo was geweest.
Ik zou zelf best wel wat opgeruimder willen zijn, maar ik flik het om een compleet net huis binnen 3 uur tot ontploffing te brengen.
(zei ze trots )
Nu is ze al trots als ik het redelijk op orde heb. Ze weet dat het er niet in zit bij mij en heeft dat volkomen geaccepteerd. (mijn huis is schoon, maar ik ben rommelig en vind stof niet echt een probleem, hhhh)
Heel fijn, want eerder kon ik zowat in de stress schieten als ze zei dat ze over 2 uurtjes zou komen.
Nog niet al te lang geleden zei ze: wat heb ik toch een tijd verspild aan het huishouden. Als ik zie wat een leuk leven jij hebt, simpelweg omdat je veel meer tijd over hebt, wou ik dat ik ook zo was geweest.
Ik zou zelf best wel wat opgeruimder willen zijn, maar ik flik het om een compleet net huis binnen 3 uur tot ontploffing te brengen.
(zei ze trots )
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 18 oktober 2009 om 13:09
Mijn moeder heeft altijd geroepen dat ik m'n kamer op moest ruimen....... Daar is ze mee opgehouden toen ik het huis uit ging (ja, duhhh). Het is namelijk een paar keer voorgekomen dat ik wat spullen opgestuurd wilde hebben en ik kon precies vertellen waar het lag (welke plank in de boekenkast, en dan 4e boek van links). Ze heeft er nooit meer wat van gezegd, mijn georganiseerde chaos (nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor).
Hoe was het ook al weer: een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven...
Hoe was het ook al weer: een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven...
zondag 18 oktober 2009 om 15:39
hey lieve sjno kom maar ff bij de brievenbus vandaan...je pakje heeft tegenwind gehad.de buuf kwam net aan de deur.zij had ut pakje gisteren terug ontvangen van de TNT.zat brief op,wat blijkt nu;de tuttebel in ons dorpswinkeltje heeft een pakketzegel voor binnenland erop geplakt!!! pphfff domme muts.
en dat terwijl ze nog zei;gohhh das wel ver weg,helemaal naar ijsland!!!
dus ik nog verteld over de sokken enz.
morgen dus ff reclameren en opnieuw verzenden.
uiteraard op die tuttebel haar kosten,ik betaal het verschil erbij.zal wel een aardige discussie geven verwacht ik
zien jullie nou......ik heb altijd wat!!!! word vervolgd.....
en dat terwijl ze nog zei;gohhh das wel ver weg,helemaal naar ijsland!!!
dus ik nog verteld over de sokken enz.
morgen dus ff reclameren en opnieuw verzenden.
uiteraard op die tuttebel haar kosten,ik betaal het verschil erbij.zal wel een aardige discussie geven verwacht ik
zien jullie nou......ik heb altijd wat!!!! word vervolgd.....
zondag 18 oktober 2009 om 16:21
zondag 18 oktober 2009 om 17:35
quote:snjokorn schreef op 18 oktober 2009 @ 13:09:
Hoe was het ook al weer: een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven... Hey! That's my house!!
Ik heb ook een 'georganiseerde' chaos. Dingen liggen bij mij niet op de meest logische plekken, maar ik weet (bijna) altijd alles te zò te vinden.
Nou ja, wàt een muts zeg. Ik hoor graag over de discussie bij het postkantoor morgen, Dez. Je pakketje beleeft wel een avontuur.
Ik ga vlug de was ophangen, dan kan ik lekker gaan eten.
Spruitjes staan op het menu vanavond. Jummie.
Hoe was het ook al weer: een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven... Hey! That's my house!!
Ik heb ook een 'georganiseerde' chaos. Dingen liggen bij mij niet op de meest logische plekken, maar ik weet (bijna) altijd alles te zò te vinden.
Nou ja, wàt een muts zeg. Ik hoor graag over de discussie bij het postkantoor morgen, Dez. Je pakketje beleeft wel een avontuur.
Ik ga vlug de was ophangen, dan kan ik lekker gaan eten.
Spruitjes staan op het menu vanavond. Jummie.
Known to cause insanity in laboratory mice