Theehuis
zaterdag 17 oktober 2009 om 21:02
Ik had toevallig een hele lekkere lavendeldouchegel van de Action! (voor een eurootje ofzo )
Ik las ook iets van geurgol.
Vader van ex gister overleden, verdrietig maar hij had erg veel pijn dus voor hem wel beter. Zo sneu voor ex want zijn moeder is 2 jaar geleden overleden, ben je ineens wees.
Ik las ook iets van geurgol.
Vader van ex gister overleden, verdrietig maar hij had erg veel pijn dus voor hem wel beter. Zo sneu voor ex want zijn moeder is 2 jaar geleden overleden, ben je ineens wees.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 17 oktober 2009 om 21:26
Ja, ik ben ook niet zo van't geloof, maar op zich vind ik dat Gibran er redelijk 'vrijblijvend' over schrijft, op zo'n manier dat je er nog wel je eigen visie in kunt 'passen'. Dat vind ik er wel mooi aan
Wat verdrietig Vish
Het lijkt me zo gek om ineens een wees te zijn, hoe oud je ook bent
Voor vader van ex misschien wel fijn, want nu geen pijn meer...
Wat verdrietig Vish
Het lijkt me zo gek om ineens een wees te zijn, hoe oud je ook bent
Voor vader van ex misschien wel fijn, want nu geen pijn meer...
Peas on earth!
zondag 18 oktober 2009 om 18:08
Vish, jee, wat lijkt me dat erg. Gecondoleerd voor ex. En voor jou, kende je zijn ouders goed? Is het ouders van Marlin of andere, leuke, ex die Nemo laatst naar bed bracht?
Ik ben begonnen aan je Ayurveda showergel, Vish, heel erg lekker
Chica en ik hebben een herfstthematutdag samen, Ier en Mier vermaken zich wel. Dus we hebben muffins met herfstblaadjesvormpjes bovenop gemaakt (poedersuiker en echte blaadjes als sjabloon) en schilderijen en slingers met blaadjes
Nu zo avondeten, Ier maakt gebakken aardappels met kipfilet en sperzieboontjes. Heel Hollands
Ik ben begonnen aan je Ayurveda showergel, Vish, heel erg lekker
Chica en ik hebben een herfstthematutdag samen, Ier en Mier vermaken zich wel. Dus we hebben muffins met herfstblaadjesvormpjes bovenop gemaakt (poedersuiker en echte blaadjes als sjabloon) en schilderijen en slingers met blaadjes
Nu zo avondeten, Ier maakt gebakken aardappels met kipfilet en sperzieboontjes. Heel Hollands
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zondag 18 oktober 2009 om 20:49
Dat klinkt wel echt herfstig! Goed idee ook, volgende week lekker aan de knutsel denk ik.
En word je er ook een beetje ayurvedisch van ?
Vandaag verjaardag van Klodder gehad (broer van ET), kan er weer een boek over schrijven.
Was idd vader van de leuke, kende zijn ouders behoorlijk goed allebei. Dinsdag wordt hij begraven.
En word je er ook een beetje ayurvedisch van ?
Vandaag verjaardag van Klodder gehad (broer van ET), kan er weer een boek over schrijven.
Was idd vader van de leuke, kende zijn ouders behoorlijk goed allebei. Dinsdag wordt hij begraven.

zondag 18 oktober 2009 om 21:43
Officiële naam is Fletse KotsKlodder, echt het was weer om te brullen allemaal.
Ja ga zeker heen, zou gek zijn zonder afscheid te nemen. Heb vriend op dag van overlijden en vandaag ook nog even gezien. Is nu erg druk met regelen begrafenis en terugdenken aan 2 jaar geleden toen zijn moeder ging. De echte ontlading moet nog komen. Dan nog een huis wat verkocht moet worden en alles wat daar nog bijkomt... Ben blij dat ik nu nog vrij ben en kan helpen als het nodig is.
Ja ga zeker heen, zou gek zijn zonder afscheid te nemen. Heb vriend op dag van overlijden en vandaag ook nog even gezien. Is nu erg druk met regelen begrafenis en terugdenken aan 2 jaar geleden toen zijn moeder ging. De echte ontlading moet nog komen. Dan nog een huis wat verkocht moet worden en alles wat daar nog bijkomt... Ben blij dat ik nu nog vrij ben en kan helpen als het nodig is.
zondag 18 oktober 2009 om 21:58
Oh Erwt zeg nog maar tegen Vinyl dat ik niet weet waarom die single moms lopen te janken dat het zo zwaar is hoor. Die zouden ook janken als ze niet single waren. Dus. Ik vind het niet zwaar maar wellicht komt dat nog in de pubertijd. Maar dan zou ik het ook zwaar vinden met partner kan ik me zo voorstellen.
zondag 18 oktober 2009 om 21:59
quote:Vishnu schreef op 18 oktober 2009 @ 21:58:
Oh Erwt zeg nog maar tegen Vinyl dat ik niet weet waarom die single moms lopen te janken dat het zo zwaar is hoor. Die zouden ook janken als ze niet single waren. Dus. Ik vind het niet zwaar maar wellicht komt dat nog in de pubertijd. Maar dan zou ik het ook zwaar vinden met partner kan ik me zo voorstellen.
Ik zal het even aan haar melden
Lief trouwens dat je zo meeleeft
Ik zal het even aan haar melden
Lief trouwens dat je zo meeleeft
Peas on earth!
maandag 19 oktober 2009 om 08:18
Goedemorgen! Hé een special guest in tha house! Ook goedemorgen Vinyl! Ik heb je plannen gelezen. Spannend zeg! Eigenlijk ben jij nu al ´in verwachting´ doordat het in jouw situatie al lang begint vóór de conceptie met voorbereiden, bedenken, regelen, enz.... Succes met alles! Je doet het goed!
Vish, wat naar voor ex.... STerkte, voor jou en voor hem. Fijn dat je naar de uitvaart kunt.
Moest ook erg lachen ok Klodder!
Star, ik kreeg mailtje terug van hippest dat ze iets leuk gaan regelen voor Erwin! Sukkels!
Vish, wat naar voor ex.... STerkte, voor jou en voor hem. Fijn dat je naar de uitvaart kunt.
Moest ook erg lachen ok Klodder!
Star, ik kreeg mailtje terug van hippest dat ze iets leuk gaan regelen voor Erwin! Sukkels!
Loretta is De Mol. Punt.