Good Luck
zondag 18 oktober 2009 om 22:49
En suze ik lees dat er iets mis is met je stuitje, maar kan je verhaal niet terug vinden. Wordt het al wat minder?
en hoe bevalt het met 2 kleine lady's in huis?
Mamax: Wat een sufferds zeg, zou ik ook niet blij van worden.
(maar het kan ook anders: misschien kan je hier om lachen:)
Toen ik nog jong was en een vriendje met auto had, mocht ik ook een keer auto rijden op het industrieterrein. helemaal leuk natuurlijk en ging gewoon goed. Maar ik mocht hem niet in zijn achtruit zetten want vriendje was bang dat ik ergens tegenaan zou knallen, goed wat jij wil...... wij dus wisselen en ik bij vrienden gaan staan, hij in zijn achteruit en knalllll was hij bovenop een paaltje gereden...met rijbewijs... humor
is er al bekend wanneer de auto klaar is met uitlijnen?
Fijn dat het met je vader "goed" gaat. ben je met je mannen nog op bezoek geweest?
en hoe bevalt het met 2 kleine lady's in huis?
Mamax: Wat een sufferds zeg, zou ik ook niet blij van worden.
(maar het kan ook anders: misschien kan je hier om lachen:)
Toen ik nog jong was en een vriendje met auto had, mocht ik ook een keer auto rijden op het industrieterrein. helemaal leuk natuurlijk en ging gewoon goed. Maar ik mocht hem niet in zijn achtruit zetten want vriendje was bang dat ik ergens tegenaan zou knallen, goed wat jij wil...... wij dus wisselen en ik bij vrienden gaan staan, hij in zijn achteruit en knalllll was hij bovenop een paaltje gereden...met rijbewijs... humor
is er al bekend wanneer de auto klaar is met uitlijnen?
Fijn dat het met je vader "goed" gaat. ben je met je mannen nog op bezoek geweest?
zondag 18 oktober 2009 om 22:55
Ties fietst zonder zijwieltjes.
Bam het is heel makkelijk.
Portobello's, steeltje eraf. Insmeren met olie, met de bolle kant naar boven even 5 minuten onder de grill. Dan ze omdraaien, vullen met geitenkaas, honing, tijm en pijnboompitjes (of walnoten) en dan nog een keer 5 min. onder de grill, beetje rucola erbij en klaar, HEERLIJK!
Hmm Amaal ik zie mijn avator wel.
Bam het is heel makkelijk.
Portobello's, steeltje eraf. Insmeren met olie, met de bolle kant naar boven even 5 minuten onder de grill. Dan ze omdraaien, vullen met geitenkaas, honing, tijm en pijnboompitjes (of walnoten) en dan nog een keer 5 min. onder de grill, beetje rucola erbij en klaar, HEERLIJK!
Hmm Amaal ik zie mijn avator wel.
zondag 18 oktober 2009 om 22:56
Lief dat jullie naar Juul vragen, Juul was helemaal fit van de pokjes, hij had alleen wel jeuk. Maar nu lijkt het erop dat hij de griep krijgt. Hij was daarstraks goed aan het bulderen en had last van zijn keeltje zei hij. Morgenvroeg maar eens afwachten.
Gisteren naar de efteling geweest, was druk maar wel leuk.
Kleine jongen helemaal into roodkapje & Assepoester
Gisteren naar de efteling geweest, was druk maar wel leuk.
Kleine jongen helemaal into roodkapje & Assepoester
zondag 18 oktober 2009 om 23:10
Dat bedrijfje doet het niet meer, dat was leuk bedacht maar werkte niet. Je moet maar steeds mensen zien te vinden die zo'n "party" willen geven. Ze hadden wel heel erge leuke spullen, maar een te kleine doelgroep helaas.
He bah Juul de griep, misschien waait het over, het is er tenslotte het weer voor .
Leuk naar de Efteling!
He bah Juul de griep, misschien waait het over, het is er tenslotte het weer voor .
Leuk naar de Efteling!
maandag 19 oktober 2009 om 07:53
Jeeeeej voor Sjimmie
Zo schattig die eerste stapjes met wiebelend luierkontje
Ceetje ging haar eigen konijn vangen ja Juud
Witlof gegeten gisteren, ben ik gek op maar vriendlief en kindlief niet zo, dus dan maar bij mijn moeder eten.
Doet Starman ook altijd, me uitlachen als ik om iets op tv moet huilen wat hij het huilen kennelijk niet waard vindt. ET ofzo
Oei Mal, hopelijk vandaag een beter humeur. Gaat Maneficent wel weer werken vandaag?
For the record, Starman had zaterdag migraine en dat heb ik elk uur wel een paar keer gehoord Huilie.
Zo schattig die eerste stapjes met wiebelend luierkontje
Ceetje ging haar eigen konijn vangen ja Juud
Witlof gegeten gisteren, ben ik gek op maar vriendlief en kindlief niet zo, dus dan maar bij mijn moeder eten.
Doet Starman ook altijd, me uitlachen als ik om iets op tv moet huilen wat hij het huilen kennelijk niet waard vindt. ET ofzo
Oei Mal, hopelijk vandaag een beter humeur. Gaat Maneficent wel weer werken vandaag?
For the record, Starman had zaterdag migraine en dat heb ik elk uur wel een paar keer gehoord Huilie.
maandag 19 oktober 2009 om 08:21
Goedemorgen! Nou malman belt de huisarts maar weer, heeft nog steeds diarree enzo (duurt ook al wel heel lang) maar ja, het helpt m.i. niet zo erg om dat 10 keer per uur te benoemen
We moeten Mr J vaker wegbrengen, hij is zo lief, alleen maar aan het knuffelen enzo
Bij ons is het altijd M die zit te huilen als er iets op TV is, en dat ik hem uitlach maar die gaat echt zitten huilen bij All You Need Is Love- kerstspecial, mietje.
We moeten Mr J vaker wegbrengen, hij is zo lief, alleen maar aan het knuffelen enzo
Bij ons is het altijd M die zit te huilen als er iets op TV is, en dat ik hem uitlach maar die gaat echt zitten huilen bij All You Need Is Love- kerstspecial, mietje.
Stressed is just desserts spelled backwards