Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk in de tuin het het zonnetje gezeten, maar nu er wat wolken voorkruipen is het wel meteen heel koud, brrr.

en zover mijn dag
De mijne is ook zo inspirerend : opgestaan, gegeten, gevoed, kinderen in bad gestopt, dutje gedaan en nu zit ik weer fijn op de bank. Ik verveel me en heb zin om wat te doen. Helaas zou ik niet weten wat (man en grote kind zijn naar binnen-speeltuin en daar had ik dus geen zin in...). Ik voel me zielig en alleen

Ik wil mijn kleine moppie showen aan de buiten wereld. Morgen maar even in dorp winkelen denk ik.
quote:Star schreef op 18 oktober 2009 @ 13:08:

Suus, moet eigenlijk wel 'lachen' om je stuitje-verhaal omdat onze bevallingen en conditie na de bevalling wel fiks op elkaar lijken. Eerste week ging zo geweldig goed, daarna even ingekakt. Hopelijk is de pijn bij jou ook snel over Dat hoop ik ook.. Morgen huisarts bellen maar.
quote:Suze2 schreef op 18 oktober 2009 @ 15:12:

Helaas zou ik niet weten wat (man en grote kind zijn naar binnen-speeltuin en daar had ik dus geen zin in...). Ik voel me zielig en alleen

Ik wil mijn kleine moppie showen aan de buiten wereld. Morgen maar even in dorp winkelen denk ik.

Dat plan had ik ook, maar toch geen zin in uiteindelijk.

Heb je even een dip?

Lekker tukken vanavond en hopelijk morgen huisarts die je kan helpen.

Vanmorgen neef en gezin op visite gehad, dus rest van de dag bezig geweest met ontplofte bom opruimen (vier kinderen, Ceetje die op konijnenjacht ging en in de met water gevulde zandbak viel ). Vanavond lekker bij mijn ouders eten.
Ik heb geen dip : ik wil gewoon mijn geluk met de hele wereld delen alleen werkt mijn lijf niet mee en mijn vent ook niet (al had die wel door dat ik er echt uit moet want belde net dat we morgen met zijn 3-en wat gaan doen, leuk!!).

Zo, ik ga voeden en dan toch samen met moppie een frisse neus halen. Even wandelingetje.
Verveel me ook hoor, zit hier al mensen op het forum af te zeiken

Ben van ellende de adminstratie maar gaan doen! Wel goed.

Ha ha, lekker ontplofte boel dus Star. Was je nog relaxt? Ik kan daar nooit zo heel goed tegen....

Suus
Ah gelukkig geen dip. Je zielig en alleen klonk zo dipperig

Goed aangevoeld van vent, heb je al wat verzonnen? Lekker ergens lunchen (broodje filet ofzo ).

Waar ben je mensen aan het afzeiken Amaal?

Hoe ontplofter, hoe relaxter bij wijze van. Kinderen maken nou eenmaal troep en hoef ook niet perse in een IKEA showroom te wonen
Ik zit ook te zeiken op forum. Waar ben jij? Ik bij de parkeerplaats/winkel toestand
Hai!~

Pfff hadden ziek meisje vannacht. 3 uur lang op met spugen en zo. Bij ons in bed opeens weer praatjes en met 2 handen aan mijn haar frunniken en slapen: ho maar... Dus weer eigen bed in en daar uiteindelijk slapen. Waarom willen mijn kinderen nou nooit bij mij in bed slapen, zelfs niet als ze ziekig-achtig zijn... Overdag weer praatjes voor 10, alleen niet willen eten. Nu ligt alles weer plat en wij hangen... (En ik kijk tegen 5 wassen die ik zo op ga vouwen :puke: )

Suus: ha goed van jouw vent! Morgen even eruit. Jeetje naar kdv? Vanmiddag nog lekker gelucht? Vervelend van stuitje zeg!

Star: klinkt als gezellig in ieder geval! Hier ook verre van showroom hoor! Brrr...

Mal: wat fijn dat het logeren goed is gegaan en dat jullie lekker hebben genoten! Wat had Juud gemaakt?

Compu: lekker gewinkeld?

Nou, ik ga aan de was... Wens me sterkte...
Sterkte Bridges

Ik bewaar de was altijd voor door de weeks. Het vouwen dan hè?
Hmmm ik juist voor het weekend. Ben net klaar en ga nu lekker naar bed, slaap inhalen!

Bis morgen!
Slaap lekker Bridge!
Slaap lekker Bridge! Hopelijk geen gespuug vannacht.
Help!!! L is zijn nijlpaardje kwijt; de knuffel die Bam kado had gedaan toen de januaribeebs geboren werden. Dat is samen met een soort zelfde grootte blauw hondje de favoriete knuffel.

Een van jullie er nog een liggen die niet gebruikt wordt??? Als het goed is hebben jullie hem ook allemaal gekregen destijds.

Hij was bijna in tranen vanavond..
Och erm manneke, da's zielig zo'n verdriet om een knuffel.

Ik heb geen nijlpaardje.
even snel die heb ik wel.. en 2 ook nog wel.
hoera hoera hoera!!!

en als ik hem weer vindt heb ik tenminste een dubbele. Echt heel fijn. Zal ik hem morgenochtend even ophalen, gecombineerd met een kop koffie?

Oh, je smst nu, even lezen.
Jaa Sjimmy heeft vandaag zijn eerste losse stapjes gezet! Hij was helemaal trots, zo leuk!

Bridge ik had een portobello met geitenkaas, een stoofpotje en daarna een tarte tatin van appel met vanille-ijs.

Hier sliep Sjors ook nooit bij ons in bed, tot een 1/2 jaar geleden en nu is hij er niet meer uit te slaa. Zo tegen een uur of half 5 komt hij erbij liggen. Ik vind het wel gezellig, maar heel soms komt hij niet en dat is dan ook weleens fijn.

Gelukt met de was? Ik bewaar dat ook altijd voor de zondagavond maar nu heb ik vakantie dus ik stel het lekker uit .

Ik hoop dat je een betere nacht hebt!

Suus wat gaan jullie morgen met z'n drieen doen dan? En waar blijft nummer 4 of gaat Jeetje naar de creche?

Ben benieuwd wat de huisarts zegt, maar ik denk dat het wel goed komt hoor! De boel moet gewoon weer even wat sterker worden dus voor nu veel rood vlees eten .

Star wat hadden jullie voor lekkers bij je ouders? Wij hadden Mac, ook lekker! Ging Cee haar eigen konijn vangen?

Compu lekker gewinkeld?

Mal blij om Jonathan weer te zien? Ombouw zag er gister al heel mooi uit, maar moest hij ook nog afgeverfd worden? Of ben je buiten weer aan de gang geweest?
Goed zo Sjimmieeeee!! Knappe vent!

Trusten dames, lekker slapen voor zo.
Wat goed van Sjimmy! Knap hoor!

Ik had een beetje pesthumeur vandaag. Heb je een keer een weekend samen, heeft man weer allerlei vage klachten. Gisteren hoofdpijn, vandaag buikgriep-achtig en het er stééds over hebben. Morgen weer een dag. Jonathan was wel heel blij om ons te zien, lief knuffeltje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Balen Mal, kan me voorstellen dat je daar chagerijnig van wordt.
Ik heb vanmiddag lekker alle mannen naar buiten gestuurd en zelf met een dekentje op de bank lekker greys gekeken, zielige aflevering wat jullie morgen te zien krijgen, ik moest wel een traantje wegpinken (en net op dat moment kwamen de mannen natuurlijk weer thuis, zo'n domper, zit ik helemaal tot tranen geroerd in het verhaal moet ik ineens weer stoer gaan doen. Ik wil namelijk niet dat Vent ziet dat ik zit te huilen want dan gaat ie me weer uitlachen

ik heb lekker een weekje vrij heb ik dat al gezegd
Arme Mal, arme Malman... wel mannen eigen dat ze het steeds over willen hebben. Komt me erg bekend voor

Jaaa Juud, knap kind van jou!!

Ik zie je avator niet btw.
Hai,

Eens kijken wat er in mijn bolletje is blijven hangen!

Compu: Nog wat gekocht in Amsterdam?, leuke dag gehad?

Ik vraag me serieus af hoejullie toch alles onthouden.....

Amalia: Jongens nog enthousiast over de aanschaf van de keuken? Al pannen & potten gescoord?

Star: Altijd ellende met CB, en maar zeuren als jij een paar minuten te laat bent ( hier tenminste wel) Fijn dat de kleine dame het zo goed doet. Lijkt mij ook niet handig om met 2 tegelijk en prik te halen, geloof niet dat je dat moet willen ;)

Jinny: Hoe is het op je werk?, bevalt de nieuwe baan?

Mal: Wat fijn dat het logeren goed is gegaan, hebben jullie ook nog een beetje kunnen genieten? ohh beetje mosterd geloof ik.

Juud: Klinkt lekker die portobello's hoe maak je die?

Haha, ach laat hem toch denken dat je een watje bent.
Er reed ook nog een kind zonder zijwielen weg, weet alleen niet meer wie Maar Hoera!! echt knap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven