Bezemtopic deel 4
maandag 19 oktober 2009 om 08:03
Goedemorgen,
Hier ook niet ok geslapen, was om 4 uur wakker en heb zitten teleteksten.
Vandaag lekker vrij,
- Huishouden opruimen en schoonmaken.
- Met vriendin mee hardloopschoenen kopen.
- Koken.
- Hardlopen.
- Er komt weer eens een plafond mannetje.............
Lukt het, buiten het rotte slapen, goed met afkicken?
Ik vind jullie kanjers!
Ga door.
Fijne dag iedereen!
Hier ook niet ok geslapen, was om 4 uur wakker en heb zitten teleteksten.
Vandaag lekker vrij,
- Huishouden opruimen en schoonmaken.
- Met vriendin mee hardloopschoenen kopen.
- Koken.
- Hardlopen.
- Er komt weer eens een plafond mannetje.............
Lukt het, buiten het rotte slapen, goed met afkicken?
Ik vind jullie kanjers!
Ga door.
Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 oktober 2009 om 08:10
maandag 19 oktober 2009 om 08:30
Nee hoor Pips. ik was ook om half zeven op. Maar ik heb mijn laptop eens niet meteen aangezet.
lekker op mijn gemakkie ontbeten, nieuws gekeken, kleren opgezocht en natuurlijk moeten strijken gedoucht en toen meteen naar het werk gesjeest. Toen kwam ik erachter dat er in het zuiden geen herfstvakantie was, dus was ik ook nog 5 minuten te laat.
Jonna, ik slaap echt slecht. Ben zowiezo al een slechte slaper maar nu helemaal. Het lijkt opeens wel of ik weer in de overgang ben. 'k Heb echt liggen zweten vannacht. Raar hoor.
Maar ik rook niet.
lekker op mijn gemakkie ontbeten, nieuws gekeken, kleren opgezocht en natuurlijk moeten strijken gedoucht en toen meteen naar het werk gesjeest. Toen kwam ik erachter dat er in het zuiden geen herfstvakantie was, dus was ik ook nog 5 minuten te laat.
Jonna, ik slaap echt slecht. Ben zowiezo al een slechte slaper maar nu helemaal. Het lijkt opeens wel of ik weer in de overgang ben. 'k Heb echt liggen zweten vannacht. Raar hoor.
Maar ik rook niet.
maandag 19 oktober 2009 om 08:31
Zorgen voor een ziek kindje en ik ben van plan om deze vakantie all kamers onder hand te nemen en dan mijzelf verplichten de Boro methode iedere dag in iedere kamer even te doen, want zoveel werk is het niet.
Maar ik heb echt boekenkasten nodig, want nu heb ik echt overal boeken liggen, kinderboeken ook.
Ze liggen niet in de woonkamer, daar heb ik wel boekenplanken maar ik wil een grote bieb hebben dat ik alles bijelkaar heb en boven weer ruimte heb in mijn linnenkast voor linnen.
Nou dat is mijn streven, kijken wat daar terecht van gaat komen.
Maar ik heb echt boekenkasten nodig, want nu heb ik echt overal boeken liggen, kinderboeken ook.
Ze liggen niet in de woonkamer, daar heb ik wel boekenplanken maar ik wil een grote bieb hebben dat ik alles bijelkaar heb en boven weer ruimte heb in mijn linnenkast voor linnen.
Nou dat is mijn streven, kijken wat daar terecht van gaat komen.
maandag 19 oktober 2009 om 08:41
Mogguh...
Hier ook een gebroken nacht, oudste dochter haar liefdesleven loopt niet helemaal lekker geloof ik..
Ze liep midden in de nacht te huilen en had een nare droom als smoes, maar een boel andere dingen klopten niet. (waarom was ze nog gewoon aangekleed en waarom stond de pc aan?)
Denkt ze nu weer dat ik Gekke Henkie ben?
Vandaag niks op de agenda.
Dus AWTTK...ofzoooow?
Hier ook een gebroken nacht, oudste dochter haar liefdesleven loopt niet helemaal lekker geloof ik..
Ze liep midden in de nacht te huilen en had een nare droom als smoes, maar een boel andere dingen klopten niet. (waarom was ze nog gewoon aangekleed en waarom stond de pc aan?)
Denkt ze nu weer dat ik Gekke Henkie ben?
Vandaag niks op de agenda.
Dus AWTTK...ofzoooow?
maandag 19 oktober 2009 om 09:45
Morning!
Jullie verdienen het natuurlijk helemaal niet om een saggo bericht van mij te krijgen maarrr.... de andere optie is heel erg 'jokken' (of helemaal niks laten horen, dat kan natuurlijk ook).
Heerlijk weekend gehad maar gisteren mijn nek verrekt, zit helemaal vast en doet behoorlijk zeer. Vannacht heel slecht geslapen omdat ik ook haast niet kon draaien enzo.. Moet zeggen dat dat al geen goeie invloed had op mijn humeur maarr toen ik naar de sportschool belde en nu voor de 5e keer de les vol was en ik dus niet kan sporten.... GRRRRRR
Maar goed, die bui zakt wel weer af.
Hoe is het met jullie verder?
Boro, hoe is het met de caafjes?? Heb vroeger ook cavia's gehad, het zijn wel een beetje zenuwpezen maar ook wel heel leuke beestjes
Zoebie & Jonna, wat goed dat jullie niet meer roken!! Trots op jullie!
Coebergh, hoe gaat ie? Neem je (nog) niet teveel hooi op je vork?
Goldie, liefdesverdriet bij je kind lijkt me ook heeeeel naar... thee zette, chocola eten en troosten??? Of wil ze er liever nog niet met je over praten?
Ik ga mn collega's lastig vallen met mijn humeur
Tot later!!
Jullie verdienen het natuurlijk helemaal niet om een saggo bericht van mij te krijgen maarrr.... de andere optie is heel erg 'jokken' (of helemaal niks laten horen, dat kan natuurlijk ook).
Heerlijk weekend gehad maar gisteren mijn nek verrekt, zit helemaal vast en doet behoorlijk zeer. Vannacht heel slecht geslapen omdat ik ook haast niet kon draaien enzo.. Moet zeggen dat dat al geen goeie invloed had op mijn humeur maarr toen ik naar de sportschool belde en nu voor de 5e keer de les vol was en ik dus niet kan sporten.... GRRRRRR
Maar goed, die bui zakt wel weer af.
Hoe is het met jullie verder?
Boro, hoe is het met de caafjes?? Heb vroeger ook cavia's gehad, het zijn wel een beetje zenuwpezen maar ook wel heel leuke beestjes
Zoebie & Jonna, wat goed dat jullie niet meer roken!! Trots op jullie!
Coebergh, hoe gaat ie? Neem je (nog) niet teveel hooi op je vork?
Goldie, liefdesverdriet bij je kind lijkt me ook heeeeel naar... thee zette, chocola eten en troosten??? Of wil ze er liever nog niet met je over praten?
Ik ga mn collega's lastig vallen met mijn humeur
Tot later!!
maandag 19 oktober 2009 om 09:54
Kindjes
Ik was om 7 uur wakker. Tut en Terror hebben nog een tijdje bij mij in bed gespeeld ( Vakantie ) en daarna zijn we naar benee gegaan. Zo ga ik ze even in bad gooien, zodat ik even mijn handen vrij heb om de bovenverdieping toonbaar te maken
Zus, sterkte met ziek kind , voor jou en de kleine
GL, arm oudste kind, maar ook lastig dat je niet zoveel kan doen voor haar.
Gefling, een voor jou en je rotdag. Ik hoop dat het snel een goede dag wordt.
Kurt en Eddie doen het goed. De eerste dag dronken ze niet zoveel , beetje spannend was dat. Maar inmiddels drinken en vreten ze zich te pletter. Alle soorten fruit en groente die ik in huis heb gaan erin, behalve spruitjes . Verder zijn ze rustig, tam. De kinderen hebben ze allemaal al regelmatig op schoot gehad. Alleen de Autist is bang van ze ( cavia's zijn natuurlijk ook heul heul eng ) maar met mammie naast hem ging het wel. Hij vindt ze wel leuk, maar ze moeten niet te dicht bij komen.
Zo, nu naar boven,
Tot straks
Ik was om 7 uur wakker. Tut en Terror hebben nog een tijdje bij mij in bed gespeeld ( Vakantie ) en daarna zijn we naar benee gegaan. Zo ga ik ze even in bad gooien, zodat ik even mijn handen vrij heb om de bovenverdieping toonbaar te maken
Zus, sterkte met ziek kind , voor jou en de kleine
GL, arm oudste kind, maar ook lastig dat je niet zoveel kan doen voor haar.
Gefling, een voor jou en je rotdag. Ik hoop dat het snel een goede dag wordt.
Kurt en Eddie doen het goed. De eerste dag dronken ze niet zoveel , beetje spannend was dat. Maar inmiddels drinken en vreten ze zich te pletter. Alle soorten fruit en groente die ik in huis heb gaan erin, behalve spruitjes . Verder zijn ze rustig, tam. De kinderen hebben ze allemaal al regelmatig op schoot gehad. Alleen de Autist is bang van ze ( cavia's zijn natuurlijk ook heul heul eng ) maar met mammie naast hem ging het wel. Hij vindt ze wel leuk, maar ze moeten niet te dicht bij komen.
Zo, nu naar boven,
Tot straks
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 19 oktober 2009 om 10:00
Het is dat hij niet weet wat ze gaan doen
Dat geldt voor alle dieren trouwens. Vliegen zijn doood eng, want die fladderen en vliegen zo "wild" je weet niet of ze naar links of rechts gaan, naar boven of beneden. Brrr, veels te onduidelijk. Slakken zijn eng want je weet niet wanneer die voeldingen omhoog of omlaag gaan. Honden zijn eng want die staart wappert.
enz enz.
Erg autistisch dus. Hij vond het wel leuk om ze te aaien. Eddie dan, die is het rustigst, een echte kroelcavia, die blijft gerust een uur rustig op je schoot zitten, en als je dan vergeet te aaien duwt ie zijn kopje onder je hand maar Kurt is een wilde bras, das niets voor A dus. ( heb ik ook nog niet geprobeerd. Eerst maar eens kijken hoe het met Eddie en A gaat )
enz enz.
Erg autistisch dus. Hij vond het wel leuk om ze te aaien. Eddie dan, die is het rustigst, een echte kroelcavia, die blijft gerust een uur rustig op je schoot zitten, en als je dan vergeet te aaien duwt ie zijn kopje onder je hand maar Kurt is een wilde bras, das niets voor A dus. ( heb ik ook nog niet geprobeerd. Eerst maar eens kijken hoe het met Eddie en A gaat )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 19 oktober 2009 om 10:03
Het is dat ze bewegen, en dat A. geen controle heeft over hun bewegingen. Op een gegeven moment zou je kunnen meemaken dat A. dapper op de caafjes afstapt, en dan direct terugschrikt als ze een beweging zijn kant op maken. Komt hopelijk wel goed als hij bang mag zijn (en dat mag'ie vast van zijn ubermutti).
Of zouden konijnen enger zijn dan caafjes
Ik heb in elk geval heel wat kinderen schrikachtig op de beestjes zien reageren *die van mezelf en zowat de hele straat*
Of zouden konijnen enger zijn dan caafjes
Ik heb in elk geval heel wat kinderen schrikachtig op de beestjes zien reageren *die van mezelf en zowat de hele straat*
maandag 19 oktober 2009 om 11:25
Ehh wat gebeurt er als je gewone peertjes als stoofpeertjes klaarmaakt?
Net tijdens het schillen bedacht ik me dat deze stoofperen toch wel erg zacht en sappig aanvoelden.. Ze zitten nu is de pan op zacht vuur, maar ik ben bang dat ik alleen maar prut over hou...
Stofzuigen
Wasmachine draait.... alweer
afbakbroodjes zitten in de oven, mijn meiden eten allebei thuis straks.
Net tijdens het schillen bedacht ik me dat deze stoofperen toch wel erg zacht en sappig aanvoelden.. Ze zitten nu is de pan op zacht vuur, maar ik ben bang dat ik alleen maar prut over hou...
Stofzuigen
Wasmachine draait.... alweer
afbakbroodjes zitten in de oven, mijn meiden eten allebei thuis straks.