LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
oehh net nog een keer gepiest en hij is nu zelfs ietsje donkerder dan het teststreepje. Zou het dan toch echt? Jezus, ik zit hier gewoon te huilen als een kleine baby
Pien
Neempie wat goeeeeeeed!!!!! Zie je wel, zie je wel, zie je wel, jij hebt ook een ei. Een hele echte. Oh ik vind het ook helemaal spannend!!!!
Nemo! Wat fijn, een ei! Ik ben trots op je.
mien
Neemman waar ben je? Er is werk aan de winkel jongen!

Waaaahhhh Neem wat goed! En ei! Je hebt verdorie gewoon een ei! Hoe goed is dat dan!

Pien, fijn dat alles goed was bij de VK!
Hier is het ontzwangeren volop toegeslagen volgens mij, ik ben aan het verharen...overal vind ik haar van mezelf
We zitten trouwen al op ruim 3500 berichten...moesten we niet al een nieuw topic openen?
quote:nemovisje schreef op 19 oktober 2009 @ 13:06:

oehh net nog een keer gepiest en hij is nu zelfs ietsje donkerder dan het teststreepje. Zou het dan toch echt? Jezus, ik zit hier gewoon te huilen als een kleine baby

Ik ben gewoon ZO allejezus blij voor je!

Tja dat van dat nieuwe topic vroeg ik me ook al af een poosje terug maar ik dacht zo lang we niks horen van een engel zal het wel goed zijn. Misschien dat we weer tot de 5000 mogen.

Dat verharen kan natuurlijk ook door weersverandering komen he Laal. Ik heb ook echt mega haaruitval en ik ben toch echt niet aan het ontzwangeren.
Pien, ik flikker er gewoon nog een paar jumpers tegenaan, want ook voor jou helemaal vrolijk omdat je weer door de APK bent

Ik had ook ineens een pluk haar in mijn handen gister tijdens het douchen, schrok er wel ff van...
Hihi wat een heerlijke hysterie hier toch weer. Gezellig!!
Ei, ei, ei en we zijn zo blij....
grappig zijn jullie.

maarreh..nu weer even serieus ja, mn schoonvader loopt hier rond in huis, kan hier toch niet zitten juichen, janken, brullen, zingen...wat dan ook???

Wellus Neem, vandaag is alles geoorloofd!!
Hihi, ik voel me echt een beetje bezwaard, al die aandacht serieus, alsof ik de koningin ben

ik word er gewoon een beetje verlegen van. Wacht, ik loop nog even naar mn teststokje, even kijken nog.... Jahoor, t is toch echt zo *trots*
Jippie, Neem heeft een ei!!!!!

En gisteren dus alvast benut (dat wordt dan dus een jongetje heb ik begrepen gisteren in de auto), maar vanavond nog een keer hoor! Jullie moeten echt aan de bak nu.

Je schoonvader blijft toch niet logeren hè?
Foto Neem!
quote:dufty schreef op 19 oktober 2009 @ 13:52:

Ik had ook ineens een pluk haar in mijn handen gister tijdens het douchen, schrok er wel ff van...

Het gaat nog niet met plukken hier...maar het is al wel een aantal keer gebeurd dat Laalbaby ineens een paar haren in zijn knuistje heeft

Pien, ik verhaar normaal gesproken nooit als het weer verandert...maar wie weet...

Haha Neem, maareh ik neem aan dat je schoonvader vanavond toch wel weer naar huis gaat, toch?
quote:sproet1978 schreef op 19 oktober 2009 @ 14:16:

Je schoonvader blijft toch niet logeren hè?

Hahaha...ik dacht ook al "oh nee...niet nu"

En inderdaad dat wordt een jochie! Jochies zwemmen langzamer, maar houden langer vol!
Oh huh gister dacht ik dat het andersom was Laal. Nou ja maakt het uit, het wordt toch een tweeling, Van elk eentje.
quote:nemovisje schreef op 19 oktober 2009 @ 13:06:

Jezus, ik zit hier gewoon te huilen als een kleine baby Hardop, met gierende uithalen omdat je honger hebt?
Mien

Laal, hier ook haaruitval sinds de bevalling. Nou verhaar ik sowieso in de herfst hoor, maar tijdens mijn zwangerschap heb ik alles vastgehouden en dat komt nu alsnog als herfstblaadjes naar beneden gedwarreld. Heel irritant met wollen truien en jassen, blijft het zou aan plakken.

Ik denk trouwens dat ik binnenkort ook weer schokjes ga geven aan Sproetman (en Sproetekind ) Met koud weer wordt ik altijd vreselijk statisch geladen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven