Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties doet me erg goed!

Enne ik kan niet wachten tot morgen... niet dat het een leuke activiteit is ofzo maar we wachten nu al zoooooooooooooo lang en nu kan er voor het eerst eindelijk eens iets gebeuren dus kunnen we niet meer wachten!! Ik ben helemaal een beetje hyper vind het zo spannend. Moet mezelf natuurlijk wel voorhouden dat het zomaar nog een aantal maanden kan duren voordat het een keertje raak is maargoed we zijn allang blij dat er perspectief is.

Nou ik stuiter nog even door fijne avond meiden.
Oh Loessie!! Ik ga echt zo hard voor jullie duimen morgen! Go zaadjes! Op naar het eitje!!! Het lukt ze vast!! En dan nestelen in je 6,6 mm wand, dat klinkt te doen!!

Fijn! Fijn! Eindelijk goed nieuws voor jullie!
Thanx Beb ik zal de aanmoediging doorgeven aan de zaadjes

Hoe is het in jullie nieuwe paleisje?
Nou Loesssie, zo spannend morgen! Begrijp dat je bent! Succes en sterkte,

Werkdag zit er gelukkig op, lekker witlof met ham en kaas gegeten net, hmmmm... Ik heb alleen te veel gegeten, wil graag ff op de bank liggen maar het moet eerst even zakken, haha. Gulzigheid....

Ik ben zo benieuwd jongens, ik ga eens kijken of Akka hyves of daar al felicitaties zijn binnen gedruppeld...
Nee, nog geen felicitaties... dan lijkt het erop alsof het nog bezig is. Good news travels fast... Kom op Akka, you go girl!!!
Hhmmmm lekker witlof met ham en kaas vind ik ook lekker .

Al wat gespot bij Akka hyves??
ow crosspost
He Ugg ik heb je gevonden bij de smilies:

@Loessie: Veel succes morgen meis, ik denk aan jullie!!!!

@Mundy: Wij hadden ookal eea gratis gekregen en ze kwamen het vanuit Eindhoven gratis thuisbezorgen en 3 hoog afleveren, dus inelkaar zetten vind ik niet zo erg. Weet ik ook zeker dat het goed gebeurt, mijn schoonbroer is meubelmaker.

@Jowellie: Fijn dat alles goed was. Heb je nog wat info gekregen voor wat betreft het inenten. Ik hoor daar graag eea over. Ik ga morgen naar het ziekenhuis voor een infoavond en woensdag naar mijn vriendin die vk is en volgende week dinsdag naar mijn eigen vk, dus die ga ik het ook vragen en zal het je ook zeggen wat hun mening is. Ik vind het nog steeds erg dubbel.

@Ugg: Lekker te veel gegeten heerlijk! hahahaha, goed excuus heb je nu.

Ik heb nog niets van Akka gehoord. Ze vroeg mij ook mijn nummer omdat Poes mij toen ook smst had, dus misschien smst ze me wel. Ik hou mijn gsm in de gaten!

Morgenvroeg onderzoek in het zkh ivm zwangerschapssuiker. Zal wel niets uitkomen, maar beter onderzoeken dan weten we het zeker.

Fijne avond!
O ja iemand vroeg nog naar de kleur bugaboo. Wij hebben de basis antraciet en daarbij 2 bekledingen. Eentje was gratis. Zand en zwart. Ik was niet zo weg van het zand, maar nu hij hier staat vind ik het toch wel heel mooi, zeker voorals hij nog baby is.
@ Maris, nee ik heb nog niets gehoord vwb de inenting.

Ik had vanavond pufles en daar hebben een aantal al een oproep gekregen. Er is 1 dame die werkt in het ziekenhuis en die vertelde dat een internist tegen haar heeft gezegd het niet te doen, omdat er nog te weinig bekend is over de gevolgen ( ze duidde ook op oa de DES vrouwen )

In Amerika zijn van de 100 zwangere vrouwen, 28 overleden; dat is 28%! dus aardig wat... Ik ga steeds meer twijfelen of ik het wel zal doen. En stel dat je het krijgt, krijg je tamiflu.

Het wordt steeds meer een twijfel geval.

Laat me ook nog maar de mening van de VK en je vriendin weten, ben wel benieuwd!

Volgende week heb ik kraamvisite met het softbalteam, bij de VK van ons team en daar zal ik het ook eens vragen ( er zit nl een kraamverzorgster, apotheker, verpleegster en VK bij! )

Maris, ff een ander vraagje; ga jij ook steeds lichter slapen?

En wat je zegt; beter een onderzoek ivm zwangerschapssuiker, je kan het maar zeker weten.

ik krijg dat onderzoek met 31w ( 30w kon niet meer... zat vol) dat schijnt een standaard onderzoek van het ziekenhuis te zijn. Nou ik vind het prima. Moet toch bloed prikken voor Rhesus, dus dit buisje kan er ook nog wel bij.

@ Loesssie, ik ga heel hard duimen voor jullie morgen!

Ohhh.. Akka houdt de spanning er wel in! Ik hoop dat alles goed gaat!
@JOwellie: Laten we elkaar maar op de hoogte houden. Met veel info kan je een voor jou goed besluit nemen. Dat van die internist heb ik ook gehoord. Ze weten niet wat het met de zwangere vrouw en ongeboren kind doet. Dat vind ik eng.

Ook omdat we al zo lang niets van de Mexicaanse griep hebben gehoord, vraag ik me ook af hoe erg het is. Hoe groot is de kans uberhaupt dat je het krijgt.

Ik heb ook een heel goed contact met mijn huisarts. Misschien dat ik haar ook eens bel.

En ja ik slaap ook heel licht. Ik was een hele goede slaper. Zo 8 uur aan een stuk. Nu niet meer, wordt een paar keer per nacht wakker. Gelukkig de laatste tijd dat ikg ewoon weer in slaap van, maar soms lig ik dan uren wakker omdat ik over mijn slaap ben. Heb gehoord dat dit wel goed is. Dat je straks niet ineens gebroken nachten hebt met je baby, maar je bent er al op voorbereid zeg maar.

Heb jij verder nog klachtjes? Of merk je niets?
@ Maris, goed plan!

Watje zegt; je hoort momenteel minder over de mex griep.

Ik was ook altijd een hele goede slaper; je kon bij wijze een bom naast me laten ontploffen en dan sliep ik nog door.

De ene keer slaap ik wel goed door en de andere keer word ik wel 3x per nacht wakker.... ach zo kunnen we alvast wennen! :-)

Verdere klachten; beetje last van mijn rechterkant bij mijn bekken en last van mijn rug, ter hoogte van mijn borsten. ( dat zal wel van het groeien zijn)

Ook heb ik af en toe rusteloze benen. Gisteren had ik erge krampen in mijn buik. Vandaag had ik dat nagevraagd bij de gyn maar die zei dat het van het groeien van de baby is. Voor de rest... tja, die kleine klachtjes horen erbij... enne mini-J is erg actief; het lijkt soms wel een kickbokser!

Oja, mijn hormonen werken ook nog erg goed! pfff... de ene keer ben ik zo tegendraads als ik weet niet wat en de andere keer zo verdrietig... gek word ik ervan!

Ik hoop dat ik over 4 weken het geslacht te weten kom!

Heb jij verder nog klachten?
even kort - bedtijd:

@maris: bij ons zit de buggaboo ook los-vast zeg maar. Zit wel vast, maar is wel flexibel zeg maar.

@akka: oeh, nu ben ik wel héél nieuwsgierig!!! Morgen als ik opsta gelijk weer even kijken!

Bij mij geen nieuws. Vannacht paar uur wakker gelegen, maar had gisteren overdag paar uur geslapen gezellig naast mijn zieke lief. Dat was dus niet zo'n goed plan voor m'n nachtrust
wat betreft mexicaanse griep: nu wordt het in NL toch alleen geïndiceerd voor zwangere vrouwen die daarbij ook nog tot een risicogroep behoren?

@loesssie: succes morgen!!!
Nog geen nieuws van akka, ben Zoo benieuwd!! Hoop dat alles goed gaat.

Loessie; veel succes vandaag! Wat ontzettend spannend zeg. Heb je kunnen slapen?

Over die mex. griep; ik heb t een week of 6-8 geleden al gehad. Was niet bijzonderder dan gewone griep. Ik was dan wel niet zwanger dus ik snap dat julie je meer zorgen maken. Maar volgens mij is het echt niet nodig, het is een grote heisa. Als je verder niets mankeert (ernstig verzwakt bent door een andere ziekte) ben je binnen 1-2 wkn griep weer beter.
Bebje; lekker vandaag nog een dagje vrij. Lekker uitrusten en wandelen. Klinkt goed! Zijn jullie nu officieel verhuisd?
Goedemorgen!

Hmmm nog steeds geen nieuws van (mr) Akka...

@ Fm, wat je zegt, als je verder gezond bent... Ik denk dat ik alles maar afwacht en als je het krijgt, krijg je het toch.

@ Muca, de zwangeren van de pufclub behoren niet tot een risicofaktor, dus volgens mij roepen ze alle vrouwen op die +6 mnden zwanger zijn.

Dus bij jou alles nog rustig!
Ze roepen idd alle zwangere vrouwen op volgens mij, ik heb namelijk al een oproep gehad en ik behoor verder niet tot de risicogroep voor zover ik weet en ik ben ook nog niet langer dan 6 maanden zwanger (wel bijna natuurlijk) Ik vind het een moeilijke keuze, maar mijn gevoel zegt niet doen. Ik ga donderdag nog even met de verloskundige overleggen. Ik ben echt bang dat er wat mis gaat met mijn kindje, juist doordat ik die prik wel neem.

Had ik die oproep maar niet gekregen, dan hoefde ik er ook niet zo over na te denken...
ik heb nog geen oproep gezien... ben zeker een apart geval...hahaha
Nieuws van Akka! Heb vanmorgen om 5.15u een sms gekregen dat ze is geboren!! Ze is ontzettend mooi en Akka is helemaal verliefd, en mini is 55 cm! !!!!!

Ik heb mini Akka haar naam op Hyves gezet...
Jaaaaa, daar is ze dan, wat gewéldig!!

Akka, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid, geniet er van!!
Oh echt waar!!!????!!!

Akka en Mr Akka gefeliciteerd!!!!
Akka, super gefeliciteerd met jullie lieve kleine dochter! Nu lekker genieten van je meisje!! Echt geweldig, you did it!!

Wat een heerlijk nieuws om de dag mee te beginnen. Gefeliciteerd Akka!!!!! Ze is er!!!!!!

@loessie: ik ben al begonnen met duimen. ik ben zo blij voor jullie. en inderdaad: wonderen bestaan! had ook nog niet eerder gehoord van IUI tot vrijdag. mijn nicht aan wie ik mijn grote nieuws vertelde weet zelf niet of ze ooit zwanger kan raken en legde mij alle vormen uit. duim duim duim

@mundy: ik kan zelf niet wachten tot de pretecho. zoeloelipjes, prachtig! ik heb op internet gezien dat het toch behoorlijk goed te zien is hoe de mini er in het echt uit komt te zien.

@bebje: schrok van het verhaal van je vriendinnetje. daarom was ik ook zo blij om te zien dat alles in orde was. ik prijs mezelf nog iedere dag heel gelukkig.

@ugg: mijn uitgerekende datum is 30 april 2010.

ben er even niet geweest. voelde me al die dagen zo beroerd. de misselijkheid is er nog altijd de hele dag. in de avond af en toe overgeven. en gisteren zelfs voor het eerst in de ochtend. ik lees overal dat het meestal met 12 weken minder wordt, maar ik merk er nog heel weinig van. eind van de middag naar de vlk. ik probeer positief te blijven, maar had het even zwaar de laatste weken. sorry voor mijn geklaag.

had vol goede moed een hyvespagina aangemaakt, maar ben gewoon mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. slaat het nu al toe die zwangerschapsdementie. ik doe vandaag een nieuwe poging, ben zo benieuwd naar jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven