Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@akka + akkaman: wat goed om te horen! Jeetje, wat spannend zeg; het is nu gewoon aan het gebeuren! Heel veel succes voor alledrie!
Wow mister Akka wat lief dat je ons op de hoogte houdt! Spannend zeg! Is ze nog een beetje te harden? Of krijg je al snauwen? Nee hoor, eigenlijk verwacht ik dat onze akka heel zennnn aan het bevallen is.

Hopelijk blijft alles goed gaan en horen we snel van jullie!!

Loessie: wat een goed nieuws!!! Traantje weggepinkt hier!

Morgen dus de dag! Wauw! Jee das echt een spannende gebeurtenis. En dan afwachten... Drie weken is lang! Maar de moeite waard natuurlijk.

Ugg: Je hebt haar gevoeld!!! Wauwie! Wat bijzonder zeg!

Wat je vragenvuur betreft: morgen ben ik 10 weken. En de uitgerekende datum blijft 18 mei. Verder weet ik je vragen niet meer.... Oja, zit momenteel bij schoonfam. We gaan morgen de plinten afmaken en daarmee kan de grote zaagmachine weg. Die maakt zo'n lawaai en moet buiten gebruikt worden. Daardoor kunnen we poes nog niet meenemen en die mis ik snachts echt! Zal wel met de zwangerschapslabiliteit te maken hebben...

Mundy! Mooie echo gehad! En nog altijd een meisje! En met zoeloelippen! LOL. Misschien lijkt ze op angelina jolie? hihi...

Maris: druk!!! Wow 3 weken doorwerken. Heb je net de laatste weken voor je verlof hoogseizoen in de winkel! Maar wel fijn dat het goed loopt en druk is! Genoeg gaan zitten tussendoor zou ik zeggen! Dat snapt een klant heus wel.

Yaelle: al in het vliegtuig? Veel plezier met je lief! Op naar paradijslijke stranden! Heerlijk de zee in! wauw.... Ik wil ook!!
Hoi Jippie! Hoe is het met je? Ben je al op de been?

Je had heftige hechtingen toch? (vraagt ze heel voorzichtig want is doodsbang voor hechtingen)...
Vandaag in ieder geval een vrije dag genomen. Heb vanochtend uitgeslapen en nu in mn ochtendjas aan de labtop.

Zo maar eens aankleden en wasje draaien. Schoonpa en ma zijn vandaag niet thuis, dus heel het rijk voor mij alleen.

Wil nog een stuk gaan wandelen en verder lekker boek lezen.

Gisteren bij mn oma geweest. Ouwe taart wordt bijna 96 maar is nog helemaal helder. Heeft twee achterkleinkinderen en dit wordt dus de 3e. Mei zei ze... Dan moet ze wel de winter door zien te komen... Haha. Redt ze heus wel! Hoop ik tenminste echt. Lief en ik hebben samen nog maar 1 oma. Dus zou voor mini wel bijzonder zijn om haar te ontmoeten.

Verder al mn tantes aan het huilen. Helemaal gelukkig! Mn pa wordt nu wel gepest door zn broers en zussen omdat ie opa wordt en dus oud. Hij is de jongste van het stel. haha..

Zaterdag bij bevriend stel langs om het te vertellen. Ze reageerden vrij mat. En daarna begint zij te huilen. Ik dacht meteen 'ojee, bij hen is er iets niet goed gegaan'. En idd ze heeft een miskraam gehad begin augustus. Zo erg! Ze was wel echt heel blij voor ons, hij ook. Ze hopen snel opnieuw zwanger te worden. Dat zou zo leuk zijn! Samen zwanger zijn!

Wat wel vreemd is: ze zit bij dezelfde vlk-praktijk (er zit er maar 1 in het dorp) en ze had bij 8 weken de intake en pas bij 11 weken de echo. Op de echo was er geen hartje en bleek het vruchtje pas 1 cm groot te zijn. Dus ws al gestorven bij 6 weken zwangerschap. Dat hadden ze dus veel eerder geweten als ze eerder een echo had gekregen!. Das toch keihard! Al die hoop... Pfff. Ze hebben toen ook gevraagd waarom pas bij 11 weken en toen hadden ze gezegd dat ze al van plan waren dat te vervroegen. En wat blijkt: wij krijgen echo bij 9 weken! Das 2 maanden later! Hebben ze snel doorgevoerd dan.

Raar verhaal. En zo zielig voor mn vriendin. Lief was er ook van ondersteboven. Dat had dus ook gekund bij de echo... Had ie niet echt bij stil gestaan...
Hmmmm nog geen bericht van mister / mss Akka!

Spannend zeg. Moet ik nu de hele dag blijven refreshen?

Laatste post was om 7.25. Dan zou mini er al kunnen zijn toch?

@Bebje: Goed dat je een dagje vrij hebt. En wat erg van je vriendin. Hopelijk is het bij hen ook snel weer raak!

@Muca: JIj hebt ook een bugaboo he? Wij hebben die van ons net inelkaar gezet en als je de bak waar de baby in ligt of de maxicosi er inklikt zit dat goed vast, maar kan je dat wel makkelijk bewegen. Zo ook waar je zelf mee duwt (hoe heet dan hahaha) wat je dus zelf vast hebt. Zit allemaal goed vast, maar is wibbelig. Wij vroegen ons af of dat dat zo hoort. Kan natuurlijk voor wat speling, maar wil het graag zeker weten.
Joehoe!!

Hmmm, dan ga ik mn was maar doen. Oja en aankleden...
Ha Maris!

Moet je zon kinderwagen zelf in elkaar zetten? Net als een ikeapakketje? Das best eng lijkt me. Want het moet wel goed zitten...
Hahah zo eng is het niet hoor Bebje. Wordt heel goed uitgelegd. MIjn vriend moest zelfs lachen hoe het werd uitgelegd. Je moet bepaalde handelingen dan ook een paar keer doen zodat je niet vergeet hoe het moet zeg maar, erg grappig. En je kan het maar op 1 manier doen. En we controleren dan natuurlijk ook door er aan te trekken of het ook echt goed zit.

Meubels moeten we ook zelf inelkaar zetten, maar dat is allemaal niet zo spannend.

In oefen straks wel met de wagen met de poes erin. Weegt 5,5 kg dus kan ik kijken of het goed gaat hahaha.
Voor die paar centen kun je natuurlijk niet verwachten dat ze hem voor je in elkaar zetten!

Goedzo Beb, lekker een rustdagje! Wat vreselijk van je vriendinnetje, het is idd heel bijzonder wat er in onze buikjes gebeurd maar soms vergeet je dat wel eens een beetje. Hopelijk is het bij hun snel weer raak, en idd hard dat het bij week 6 al fout is gegaan en dan je daar 5 weken later achterkomt. Ik was ook echt zo blij met die 8 weken echo! Dan weet je iig dat er wat zit en of het hartje klopt. Wat een hartverwarmende reacties heb jij allemaal gekregen, echt heel mooi! Arme vader!

Oh Akka meis, ik zit hier zo te stuiteren... Zou mini Akka al geboren zijn en in je armen liggen?
@ Akka, heel herkenbaar vwb de handen geven; ik heb ook standaard een fles des.infect. in mijn tas.

@ Mr Akka, dank je voor je update! Wat spannend allemaal!

@ Ugg, voor de tabel; 19 nov, bloedprikken voor antistoffen; echo en afspraak gyn! dus ben weer een half middagje zoet in het ziekenhuis. Dan heb ik dus ook mijn 31w echo.

Er was gewoon geen plek meer over 3 weken voor een echo; echt absurd.... ach die 1ne week later maakt ook geen bal uit.

@ All, vanmorgen bij de gyn geweest; hartje weer gehoord, alles was goed; bloeddruk gelukkig ook!

Ik reageer later vandaag wat uitgebreider, heb het megadruk op mijn werk..... bah!
@Mariska, waar hebben jullie je meubels gekocht? Wij hebben ze bij Babyplanet besteld en omdat we aardig wat hadden, komen ze het gratis in elkaar zetten (is normaal 50 euro) We kregen het matras voor het ledikantje ook gratis. En het was nog het duurste matrasje ook
Dat klinkt mij als muziek in de oren Mundy, dat ze het voor je in elkaar komen zetten! En dingen gratis krijgt! Ik ga babyplanet ook eens verder bekijken...
@Jowellie, wat fijn dat alles goed is met de baby en de bloeddruk! Helemaal top. En idd, die ene week kan er ook nog wel bij... pffff... Werkse!
@Ugg, mag ik even 'zeuren' ivm de tabel? Kan je ook de volgorde van de geboortes aanpassen? Ik bedoel Jippie nu naar boven verplaatsen, dan NVDP daaronder en daarna Akka en dan gewoon verder zoals het nu is. Dan wordt het denk ik iets overzichtelijker, omdat het dan weer op volgorde loopt Of bezorg ik je dan wel erg veel werk? Geen idee hoor, hoe je zo'n tabel maakt!
Ja Mundy, zadel me maar op met werk! Nee hoor, doe ik wel even... is wel overzichtelijk idd!
wat is het hier ongezellig stil... ik heb zin om doelloos te beppen!

Akkaaaaaa, ik denk dat je meis geboren is, ik heb zo'n onderbuikgevoelletje!
Nog geen nieuws van akka of mister akka?

Spannend zeg! Hopelijk gaat alles goed! Wie weet heeft ze .... al in haar armen!!! Wauw!
doelloos beppen!!??

Waarom heet ik bebje denk je?

toink toink toink

Heb de hele dag niks zinvols gedaan. Alleen de was... En nu moet ik zo even de schilder binnenlaten in ons huis. Maar die zou eerst bellen.... Goh wat heb ik het toch druk.

En ben nog steeds heel sloom

Denk dat ik morgen ook thuis blijf en dan wat activiteiten onderneem. Wilde gaan wandelen, niks van gekomen. Morgen dan maar, daar knap ik altijd wel van op.
Oh damn, die schilder belt dus. Kan ik nog niet doelloos beppen! Hoop dat er bericht van akka is als ik terug kom!!!

Verveel je je heel erg ugg?
Nee, dat is het erge, ik heb genoeg te doen maar totaal geen motivatie! Zo slecht... Dus kom maar snel terug dan kunnen we alsnog doelloos bebben! Lekker toch zo'n nutteloos dagje, jij bent zo in de weer geweest de laatste maanden, dit mag best wel. En dan ook nog eens zwanger zijn, ik vind je een bikkel!
Nog geen nieuws?

Kom op Akkaaatje! Hoop dat mini er is, maar dat kan lang duren. Ben de hele dag inwendig voor je aan het cheeren! Go Akka Go Akka!
Zit je werkdag er inmiddels op Ugg? Hoop het wel! Heb je al je werk nog kunnen afmaken? Herkenbaar: genoeg werk maar geen zin! Bleh!
Ooooooooooooooooow Akka spannend!!! Akka-man bedankt voor je update! Misschien is ze inmiddels al wel bevallen... spannend spannend spannend !!!
@Mundy: wat fijn dat je je kleine meisje weer even gezien hebt enne ik moest wel lachen om je zoeloelippen verhaal hoor haha... ben benieuwd naar de foto 's op hyves! Leuk!!

@Mariska: wat leuk dat je spulletjes ontvangen hebt. Wat voor kleur Bugaboo hebben jullie?

@Jowellie: wat fijn dat alles goed was met mini-Jowellie!

@Beb: wat erg van je vriendin . Zou leuk zijn als ze ook weer snel zwanger is zodat jullie samen van jullie zwangerschap kunnen genieten. Lijkt me echt leuk inderdaad tegelijk zwanger... kunnen jullie baby 's ook lekker met elkaar spelen als ze wat ouder zijn.

@Jippie: hoe gaat het nu met je? Niet teveel pijn hoop ik... en hoe is het met jullie kleine mannetje?

@Ugg: haha jij zat je een beetje te vervelen vanmiddag las ik... heb je het nog tot het einde volgehouden vanmiddag?

Ik ben nu wel errug nieuwsgierig naar Akka hoor... zou ze al bevallen zijn???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven