Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Jaennee Bedankt, maar we zijn er al uit!!

Tenminste de eerste naam hebben we.

Nu nog een tweede naam, maar rafael past niet bij de eerste naam.

Bedankt voor het meedenken allemaal! In februari laat ik wel even wat het geworden is!

:-)
Oeh, ben nu wel nieuwsgierig geworden, Xasi!
Even een vraagje... als jullie de naam Justin zien/lezen, zou je die dan uitspreken als Justin of als Djustin?
Justin met een J.
Ik zou twijfelen hoe ik het uit moest spreken, maar in eerste instantie zou ik ook voor JJustin gaan.

(Vind Djustin ook veel minder mooi.)
Wij zijn nog op zoek naar een korte stoere jongensnaam. Denk aan: Ties, Cas, Bram, Mees, maar dit is het allemaal net niet. Iemand een leuk idee? Liefst niet met een T te beginnen, zo begint al de naam van onze eerste.

Bedankt!
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Ja stom he, ik vind Justin dus ook heel leuk, en Djustin vreselijk... daarom ben ik benieuwd hoe anderen het uit zouden spreken. Meer reacties welkom

@ Dodo75:

Thom, Stijn, Yorn, Twan, Daan, Jens, Syl, Brent, Rens, Raf, Vince, Stan, Mick, Lex, Sep, Sjors, Ted, Sem.
@Mariss: ik zou het uitstpreken als Justin met een J. Leuke naam!

Stan en Sjors vind ik leuk maar vriend niet...
Ik zou uitspreken als Djustin, omdat ik alleen maar djustins ken en geen een met de uitspraak zonder d. Vind het een verschrikkelijke naam.

dodo75; gijs, siem, jop, ted, jaap, freek, marn, harm, stef, pim, fred, teun, joep, roel, finn, bas, jort, senne, gerd, wout, kas, tijs, jan, chiel, rein, luuk, loek, duuk, jim, dirk.
@Mariss: ik zou het uitspreken als Djustin. Daarom zou zo'n naam geen optie zijn hier. Ik vind Jim bijvoorbeeld erg leuk, maar dan wel als Jim en niet als Djim. Lijkt me niet handig als je kind elke keer moet zeggen dat hij Jim heet en niet Djim.
@Dodo: Chris, Tim, Max, Sam, Ben, Rick, Mats, Bram, Coen, Bart, Guus, Huub, Bob, Cees, Joost, Nils, Nick, Sven
The time is now
@Catooo (die naam hadden we voor een meisje, maar dan met 1 o :-)); staan erg leuke namen bij,m.n. gijs, siem, chiel en dirk vind ik erg leuk, ga ik gelijk vanavond bespreken!
@Banba; ik vind mats en coen echt heel leuk, alleen partner niet... Cees is trouwens ook geweldig.
@Banba; ik vind mats en coen echt heel leuk, alleen partner niet... Cees is trouwens ook geweldig.
@voor dodo:

-Stef

-Bob

-Joep

-Mels

-Rick

-Bas

-Fred

-Tom

-Sep

-Job

-Jens

-Luuk

-Wolf

-Beer

-Syl

-Joe
Hmm, ik ben lekker moeilijk bezig. Vannacht bedacht ik me dat ik het mooi zou vinden als er in de jongensnaam een I en een L zitten.

En een M zou ik ook leuk vinden, maar dan kom ik al snel op Milan, en van die naam ken ik al teveel kindjes in de buurt. Maxim vind ik wel grappig, maar dan denkt, zoals hier al gezegd is, vast iedereen dat ie naar prinses Maxima vernoemt is.

Het hoeft geen oerhollandse naam te zijn, het wordt een halfbloedje MET spaans/indisch bloed. Iemand een idee op deze rare (zal wel aan de hormonen liggen) vraag?
@pezuls

Voor een halfbloedje vind ik:

Milo

betekent 'de beminde'

wel mooi

O spaans/indisch bloed zie ik. Wat vind je dan van:

Miguel, een spaanse/portugese naam waarin zowel de M de I als de L voorkomen.
Whatever, I do what I want
Miguel is wel een goeie ja, mijn oudste zoontje heet Pablo, dus dat past wel. Thanks!
Marisss ik zeg het als Djustin (ligt ook aan het land waar ik woon)

Maar in NL vind ik het altijd raar/niet mooi als mensen engelse namen op zijn NL's uitspreken. Zoals het voorbeeld Jim (met J en en niet DJ) vind ik echt niet mooi.
Pezuls wat vind je van:

-Marlon

-Liam

-Mali

Xasi ik ben het helemaal met je eens, een engelse naam moet ook op zn engels worden uitgesproken. Op zn nl uitgesproken klinken deze namen echt belachelijk.
wie weet er een tweede naam bij floris? pff...ik ben al weken aan het denken!
Floris en Stan

Floris en Nathan

Floris en Ross

Floris en Siam

Floris en Joey

Floris en Joel

Floris en Max

Floris en Siem

Floris en Thijmen

Floris en Aaron

Floris en Benjamin

Floris en Tobias

Floris en Sabe
dank je, thijmen en max vind ik het leukst, maar zo heten zoontjes van vriendinnen al.
Floris en...

- Tijl

- Sieme

- Jonas

- Ties

- Mats

- Melle

- Pepijn

- Jelle

- Basten/Bastijn

- Robin

- Lucas

- Diede
Floris en ...

Pepijn, Thieme, Rense, Pelle, Joost, Berend, Wessel, Thom, Gijs, Siebe, Rocco, Thijn, Wietse, Fabian, Julian, Karsten, Wouter, Ruben, Bastiaan, Just, Len, Rutger, Rogier, Sander, Gerben, Raf, Jorne, Jort, Finn, Cyril.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven