Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Mogguh meiden!

*zet koffie neer*

En een stapelzakdoeken. Het grote snotgebeuren is toegslagen. Kwam gisteren ineens opzetten. Beroerd geslapen vannacht.Nou ja we komen de dag weldoor.

Darly balen zeg van die slechte recensies, was het ook echt heel slecht, of zijn het een stelletje azijnpissers?

Tila nog last van (nieuwe) kies?

Was leuk om weer even bij te praten gisteren.

*snottert richting werk*
**ontwijkt het snot en neemt een bak koffie**

Goeiemorgen! Arme Suup! Sterkte!

Nieuwe kies gaat goed. Lang niet meer zo beurs als gister, maar het voelt wel gek. Is niet de vorm die hij was, dus nou zit er een vreemde kies in mijn mond

Aan het werk. Heb geen zin. Word wel door Lief en MK weggebracht da's wel weer luxe
Grootste krant van wakker nederland gaf ons 4 sterren :-)

voor Suup

Hier niet echt loskomend snot, wel hangerig en ik heb het zo koud de hele dag! Brrr....

Er staat trouwens een werkupdate in de Kelder.
Kwaliteit kiest voor kwaliteit

Heb het maar opgegeven voor vandaag geen koorts wel snoterdesnot. *Verlangt naar thee met honing en de bank*
**geeft thee met honing**

En een rondje drankjes: babymeubels zijn verkocht!
Jippie Tila :-)

*zeur stand aan* Ik wil naar huis en onder een dekentje liggen. Mijn keel raspt en mijn rechteroog jeukt en prikt. En ik heb het koud. En ik moet ongesteld worden. Ik vind het sowieso heel erg dat ik pas op mijn 67 met pension kan. *zeur stand uit*
D, meld je ziek. Zo benje toch niet productief en het is ook niet handig om al je collega's te besmetten met jouw bacterien!
Beterschap, kwakkelende dames.

En gefeliciteerd met de verkoop en dus met de herwonnen ruimte, Tila!

Net had ik een moppersessie met Mops.

'Met haar handen in haar zij vroeg ze me nijdig of ik soms ruzie met haar wilde. Nee, antwoordde ik, en daarom is het wijs dat je nu even jouw brutale mond houdt.

Beledigd liep ze weg. Even later stampvoette ze doelbewust de gang in, trok met driftige bewegingen haar roze regenlaarsjes aan, stampvoette de kamer in en vroeg kortaf vanaf de deuropening; "Hoe lang is het lopen naar België?"

Een jaar, antwoord ik. Met een blik als een donderwolk keek ze me aan. "Is dat langer of korter dan honderd nachtjes?" vroeg ze toen stuurs.

"Veel langer" .

Ze dacht na.

Ze zuchtte

En ze trok haar laarzen weer uit en droop af naar haar kamer.

Ik ben zoooooo blij dat K3 niet in Amsterdam woont....

Wat wilde ik nou toch typen?
Haahahahahaha!

Ik dacht nog even dat ze nog dacht dat MK in Belgie woonde maar nee, ze gaat weer voor de popsterrenglamour!

. Geweldig. Woont de nieuwste K3 niet in Amsterdam?

Darly herken je gevoel vandaar dat ik om half 4 op de bank lag. 2uur geslapen en nu wel weer redelijk bij de mensen.

Ben jij ook verstandig geweest?

Tila goed hoor babykamer verkocht, gingen ze nog afdingen?

*roept de butler, voor meer thee met honing*
Ze hebben niet afgedongen, dus Jom heeft een leuke start op zijn spaarrekening

en ik heb net een slee gekocht

Verkoopster heel droog: "Verwacht je sneeuw? "
Beter mee verlegen, dan om verlegen.

Zijn op werk ook al in kou-voorbereidingen.
Je hebt ook al een slee onder je bureau?
Zoiets ja.
ROFL Mims!

Niet verstandig geweest, nog gaan eten met vriendinnetje en net thuis. Zo maar weer een citrosan en dan mn bedje in!
Van blij worden word je ook beter
Koffie!

Hier gaat het beter. Grog van rum, citroensap, warm water en honing is een goed slaapmiddel.

Nu zo maar richting andere werkplek.
Hee, da's fijn, Suup, opknappen!
Hier nog steeds hangerig hoewel ik toch erg op tijd in bed lag en ok heb geslapen. Ach, t zal wel moeten slijten ofzo. Vanavond weer geen rustige avond want de mama is jarig. Heb sowieso tot ongeveer eind november geen enkele rustige avond meer volgens mij :-) Luxe-probleem :-) Oh en had ik al gezegd dat ik ongesteld moest worden ? Grinnik...
Agossie toch...

suffe ochtend op werk. Helemaal alleen, wetende dat Lief en Mk lekker vrij zijn... Dat Wil Ik Ook!

Gelukkig was er een troost: kibbeling bij de lunch. Dat zit ik nu dus heerlijk weg te smullen.

Levensvraagje: wat wil je later worden als je groot bent?
rijk en ontspannen :-)
Wordt ik later groot dan?

Jippie...

(maak me niet zo lekker met je kibbeling, joh. Geen tijd gehad om te lunchen en nu dus Honger)
Wat wilde ik nou toch typen?
Agosiie!@ Kan ik je dan nu lekker maken met kippenvleugeltjes? We hadden teveel, er liggen er dus nog twee te wachten. Worden waarschijnlijk een midnight snack
Anneke Dote over werk in de Kelder :-)
Anneke is goehoed!

Ik ben wakker. Da's nie handig. Poog mezelf slaperig te krijgen met een wijntje, maar het wil nog niet zo. Isniehandig. Moet morgen werken en stagiaires begeleiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven