Lichte krampjes... zwanger of ongesteld?

20-10-2009 17:04 14 berichten
Ik word een beetje gek van mezelf! We hebben het deze maand voor het eerst tijdens de vruchtbare periode zonder comdoom gedaan. Ik ben bang dat ik mezelf aan het inbeelden ben dat ik zwanger ben... maar misschien ook niet??

Ik voel nu lichte krampjes in de baarmoeder en ben in de week voor ik ongesteld moet worden (maandag) Kan dit wijzen op een zwangerschap of zal het gewoon de menstruatie zijn die er aan komt (alleen dit heb ik eerder nooit gevoeld..) of iets anders?

Wie weet raad? Ik ga zo maar sporten... ff ergens anders met mijn hoofd...

Thanks!
Het kan wijzen op allebei.

Er zit maar één ding op: wachten tot maandag.

En als je dan nog niet ongesteld bent: testen.
Alle reacties Link kopieren
Gaan we dit nou elke maand meemaken vanaf nu?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Voordat de hordes aan komen zetten met de glazen bol (en ik daar aan mee ga doen ): er zijn géén standaard zwangerschaps-indicaties! De een krampt zich een ongeluk, de ander voelt helemaal niks.

Maandag testen, en je weet het. Eerder niet.
Ik zeg zwanger. Gewoon, omdat het zoveel leuker is dan ongesteld zijn (nouja, soms dan )
Logische reacties! En zelf denk ik het ook vaak als ik zulke topics langs zie komen.... En wat doe ik zelf??!!

Vind het alweer dom van mezelf dat ik deze vraag gesteld heb!

Maar werd ff gek van mezelf...

Zullen de hormonen wel zijn

Toch bedankt... voor niks eigenlijk! Haha!
Je kan zwanger zijn... Of niet.

Ik had in het begin van m'n zwangerschap precies dezelfde krampjes als bij m'n ongesteldheid. Gewoon een test kopen volgende week als je overtijd bent. Dat is écht de enigste manier om te kijken of je zwanger bent. Succes met het wachten, ik ken het
Ik had bij het begin van mijn zwangerschap heel andere krampen dan bij het ongesteld zijn. Ze voelden als een meer constante pijn, in plaats van een samentrekkingspijn.

(hee, maar als je het echt wil weten, gooi je er toch gewoon even een testje tegenaan?)
Weetje wat jij moet?

Gewoon chocola eten...
quote:jufmango schreef op 20 oktober 2009 @ 17:17:

Logische reacties! En zelf denk ik het ook vaak als ik zulke topics langs zie komen.... En wat doe ik zelf??!!

Vind het alweer dom van mezelf dat ik deze vraag gesteld heb!

Maar werd ff gek van mezelf...

Zullen de hormonen wel zijn

Toch bedankt... voor niks eigenlijk! Haha!Voor niks?! Zitten we je hier een potje voor de glazen bollen te behoeden...
Er is nog een derde mogelijkheid hoor. Gewoon even flink op de pot gaan zitten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb je zin in augurken?
stoft glaze bol maar weer af.
Ik zeg ongi... wedje leggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven