Theehuis

dinsdag 20 oktober 2009 om 14:41
Een rugwarmer
Ahhh Erwin
Het ergste was dat ik het dus op zich wel snapte, maar dacht 'huh, de naam ERWIN lijkt toch helemaal niet op de naam EETJE'
Fijn dat het mooi was Vish. Dan is het goed zo
Die muts is leuk!
Voor de een een octopus, voor de ander een zeeslak/vis/kwal/schelp
Ik ga een kiwi eten. Altijd als ik een kiwi zie, doemt in mijn hoofd dat 'het is groen en het komt van een berg, wat is het?'-grapje op. En het ergste is dat ik er dan in mezelf iedere keer opnieuw heel hard om moet lachen
Ahhh Erwin
Het ergste was dat ik het dus op zich wel snapte, maar dacht 'huh, de naam ERWIN lijkt toch helemaal niet op de naam EETJE'
Fijn dat het mooi was Vish. Dan is het goed zo
Die muts is leuk!
Voor de een een octopus, voor de ander een zeeslak/vis/kwal/schelp
Ik ga een kiwi eten. Altijd als ik een kiwi zie, doemt in mijn hoofd dat 'het is groen en het komt van een berg, wat is het?'-grapje op. En het ergste is dat ik er dan in mezelf iedere keer opnieuw heel hard om moet lachen
Peas on earth!
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:50
Waarom google ik dan toch ook he...
http://www.tandartsplein. ... lees-of-flapoperatie.html
http://www.tandartsplein. ... lees-of-flapoperatie.html
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

dinsdag 20 oktober 2009 om 14:59
Vrijdag bij de tandarts: mevrouwtje het is geweldig, niks aan de hand. Oke ik blij!
Zaterdag bij de mondhyg: mevrouwtje het is geweldig, niks aan de hand. Oke ik blij!
Maandag belt de ass: Uhm er is iets heel erg mis, u moet nog een keer komen.
BBLLLRRUUUGGHHHHHHHH
Zaterdag bij de mondhyg: mevrouwtje het is geweldig, niks aan de hand. Oke ik blij!
Maandag belt de ass: Uhm er is iets heel erg mis, u moet nog een keer komen.
BBLLLRRUUUGGHHHHHHHH
dinsdag 20 oktober 2009 om 15:33
Dophertje is ook leuk
Tandartsen zijn stom. Ik moet donderdag en trouwens. En net als ieder halfjaar ook nu weer hetzelfde: na tandartsbezoek neem ik me voor om heelll trouw te poetsen, flossen, tandenstokeren, na een maand vergeet ik dat en een week van te voren denk ik en ga ik heel fanatiek poetsen, flossen en tandenstokeren
Tandartsen zijn stom. Ik moet donderdag en trouwens. En net als ieder halfjaar ook nu weer hetzelfde: na tandartsbezoek neem ik me voor om heelll trouw te poetsen, flossen, tandenstokeren, na een maand vergeet ik dat en een week van te voren denk ik en ga ik heel fanatiek poetsen, flossen en tandenstokeren
Peas on earth!

dinsdag 20 oktober 2009 om 17:37
Zure komkommer kunnen we elke dag wel eten hier, daarom hebben we van die zure bekkies natuurlijk!
De electrische deken (tering moet dat als elektrische geschreven, wat lelijk, anyway) staat in bestelling bij de Wehkamp, heb meteen nog 10 bh's in het mandje gegooid dan hoef ik die niet in winkels te passen.
De electrische deken (tering moet dat als elektrische geschreven, wat lelijk, anyway) staat in bestelling bij de Wehkamp, heb meteen nog 10 bh's in het mandje gegooid dan hoef ik die niet in winkels te passen.