Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Jemig Coe

Hier ook weer familieshit. Kennelijk hoef ik niet te worden gemaild als het om mijn ouders gaat :( Ook leuk om te weten.

En een boze zus 4. Dat komt wel weer goed, maar ik ben er zo zat van altijd. Heb meteen dat gedoe over het shoppen eruit gegooid, niks geweldloze communicatie. Boos en verdrietig.

Ga lekker in bad en dan SATC kijken. Moet denk ik ongesteld worden, kramp.

Mamz, terugschieten
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oh ik schaam me dood, lees ik helemaal over jouw sores heen Coe... Sorry....

Tjemig zeg. Wat een toestand en dan ook nog van de trap vallen.

Gaat het alweer een beetje?

Pips, soms is alles er uit gooien zo slecht nog niet hoor. Ik hoop dat de boodschap is overgekomen.

Grouphuuuuuug!
Coebergh, ik had helemaal niet in de gaten dat ZE, Ukkie niet meer willen zien.

Je schoonvader dus ook?

Wat een sukkels zeg die schoonfamilie.

Ik hoop dat je snel van alle pijn af bent.

Ook fijn dat gezeik in familie HotPip. Dan is het hier best makkelijk met een broer waar ik zelden contact mee heb!

Hier alleen altijd gezeur met schoonmoeder, maar daar kan ik lekker en goed met Sportman en favoschoonzus over praten.

Wast een actieve nijnen hebben jullie Mamz!

Ik ga eten maken, heb enorme trek gekregen van het lopen en weinige eten van vandaag.

Groupshug!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Coebergh is het echt zo dat ZE Ukkie niet meer willen zien?

Of ligt dit aan je schoonmoeder. Nu ze krijgt er zeker weten nog wel spijt van. Hoe kun je nou je kleinkind zo behandelen.

Pips ook bij jou nog steeds familieperikelen.

Wat een ellende bij sommige die familie.

Wat een familieperikelen hier zeg..! Bah, balen allemaal! Veel sterkte voor iedereen, en een dikke knuffel!!

Gold, hoe is het met het haar van je dochter gegaan? Ik hoop niet dat het blauw of groen geworden is?

Edit: vergeten: training was lekker! We trainden met de mannen, dus het ging allemaal net wat harder. Best leuk voor zo af en toe!!!
Mogguh

Dikke ogen en koppijn van de jank bui van gisteravond. Gesprek gehad met Zus 2. Was op zich wel goed hoor, maar moest op een gegeven moment ophangen omdat de tranen zo hoog zaten, ik wilde niet bij haar aan d telefoon gaan janken.

Waarom kan ik ze nou niet loslaten?
Môggûh

Ik heb vanmorgen besloten om vanavond te gaan werken. Maar het kan ook nog zomaar "straks" worden.

Dus ik heb een lekkere rustige ochtend.

Ga dan wel even nadenken over een lijstje.
Moggû.

Omdat het familie is.....................

Zo lastig die band.

Sterkte en succes!

Vandaag heb ik dezelfde lijst als gister, ik heb alleen gewerkt en gelopen. De rest moet nog.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dat zei Mr N ook. 'Omdat je toch van ze houdt' Ja klopt.
't Is toch wat al die familie perikelen. Ja Pips, omdat je van ze houdt. Maar dat maakt het er niet altijd gemakkelijker op.

voor iedereen die er midden in zit.
Ik groephug lekker mee

Goedemorgen kanjers !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogguh Boor. Hoe gaat het met je meissie?

En lievje, hoe gaat het met jou?
t gaat goed pips

Druk met de kinderen want het is vakantie. Vandaag gaan we met mijn moeder - die dus in nl is - naar kringloopwinkels, morgen ga ik met mijn beste vriendin en Tut en Terror naar duinrell, vrijdag met de trein naar mijn lieve vader om Tut te brengen voor een logeerpartij

Verder van de AD af ( zie topic op psyche, over emotie's ) ik had vorige week geen AD meer, voor het weekend, en hoewel ik wat ontwenningsverschijnselen had, voelde ik me wel heel goed. Zaterdag vloog er een gelukskriebel door me heen, dat had ik natuurlijk ook niet meer door de AD's.

Ze hebben hun werk gedaan toen het nodig was hoor, maar ik vind het nu wel weer genoeg eigenlijk. Het steuntje in mijn rug is weg en dat voelt bere lekker..
Fijn Boor!!!!
Fijn om te horen dat je weer beter in je velletje zit Boro!

Lekker zijn ze he: die gelukskriebels?

Klinkt trouwens als een leuke herfstvakantie!

Wij hebben nog geen plannen voor volgende week, maar heel verrassend zullen we wel een dagje Ikea doen. Nu willen ze opeens allemaal zo'n deken met handgaten

Arma Pips, die zussen toch he?

En hoe voel je je nu (behalve de koppijn en dikke ogen)?

Gaat de verstandhouding met zus 2 de goeie kant op gaan denk je?

Zoeb, en alle anderen: Werk ze maisjes!
Bor wat fijn dat je weer lekkerder in je velletje zit. Het klink super.

Wat Gold zegt, klinkt als een gezellige herfstvakantie.
Het is idd gezellig.

Moest wel wat overwinnen om met mijn moeder een dagje op stap te gaan. ( Ik zeg altijd maar zo, het is een best mens, maar gelukkig woont ze 2000 km verder op ) Maar mijn moeder heeft aangegeven onze band te willen versterken, dus ik vind dat ik daar dan ook voor open moet staan. En irritaties e.d. moet uitspreken, bespreken.

Nou ja, dus ze wilde iets doen vandaag, ik dacht laten we maar gaan kringlopen, dan hoeven we niet heel de tijd te praten e.d. maar kunnen we ons ook af en toe even verstoppen
Ik heb geen idee hoe het nu verder gaat, echt niet. Ik baal er gewoon van, is er eindelijk met Zus 1 een opening om te kijken of er een opening is, krijgen we dit. En daar moest ik zo om janken.

Zus 3 had een mail gestuurd, naar iedereen behalve naar mij. Ik geloof haar echt wel dat ze vergeten is om mij in die adreslijst te zetten. Neemt mijn gevoel niet weg. Het doet gewoon pijn. Gevoel en verstand komen niet echt samen zeg maar.

Omdat ik er al zolang niet bij hoor (deels mijn eigen keus, deels hun keus) dat mailtje was weer een bevestiging daar van. En nu ging het ook nog eens over onze ouders. Alsof het ook niet mijn ouders zijn.
Ik gooi er maar gelijk een groepshug tegenaan!

Waarom moeten sommige mensen zo moeilijk doen vraag ik me af!

Hier voor mezelf wel een aantal dingen op een rij.Ik ga iig niet bellen naar schoonouders.Als schoonvader het nodig vind om achter zijn vrouw te gaan staan is dat zijn goed recht,maar ik snap het niet na alles wat er gebeurt is.En dat ie dat nu ineens doet is wel duidelijk.Waarom zegt hij anders dat vriend excuus aan zijn moeder moet maken.Vriend gaat een brief schrijven waarom hij zijn excuus niet aanbiedt en vragen of hij zijn spullen op kan halen.Mochten we hier geen antwoord op krijgen dan wordt het toch aangifte doen.Volgens mij is dat ook nog niet zo makkelijk want vriend huurde de ruimte niet.Wel hebben we alle kentekens van de auto's en motors.

Over ukkie:opa komt hem normaal gezien op maandag en woensdag halen.Vanochtend was hij er dus niet en ik heb ook niks gehoord.Lijkt me duidelijk toch?En arm ukkie maar vragen,opa komt?opa komt?Gelukkig is ie nog klein en zal hij dit wel snel vergeten maar mijn hart breekt als ie dat zegt.Opa was/is echt zijn grote vriend!

Verder gaat t wel goed hoor,pijn word steeds minder en ik kan iedere dag weer wat meer!

Liefs Coebergh
Ik hug met je mee Coe
Soms snap je het leven niet meer. Zoals nu Ukkies opa. Kan me voorstellen dat het pijn doet Coebergh.

Gaan je schoonouders nu samen wel verder? Lijkt me dat ze het hebben bijgelegd en dat jullie daar niet meer in thuishoren. Dat klink wel hard, maar misschien als het wat geluwd is, komt het met opa wel weer goed. Als ik me in opa verplaats moet het hem toch ook niet in de kouwe kleren gaan zitten.

Nog maar eens een dikke
Ik ook Coe.

En arm ukkie....

Boro, leuk kringlopen!!!

Maak er een gezellige dag van samen met je moeder. En als jullie band op langere termijn weer wat hechter zou worden, dan zou dat toch fijn zijn?

Arme Pip, ik kan me zo ongeveer voorstellen hoe je je moet voelen..

Jou ga ik ook huggen hoor, met de meet. Of je wil of niet.
Ik hug met iedereen GL Maar met jullie en de 100+ers het liefst

Jammer dat ik niet zo lang kan blijven, we gaan 's avonds naar Othello
Tja arme opa, bedacht ik ook al?

Zit die man niet klem tussen twee vuren?
Wil even laten weten dat ik er nog wel ben maar door schouder/nek kan ik haast niet bewegen, laat staan typen.....

Straks even recept ophalen bij apotheek en vanmiddag naar de fysio, hopelijk gaat het dan snel beter.

Ga later nog wel even bijlezen als ik weer een beetje uit mijn ogen kan kijken..

Tol senl!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven