Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
dat is zo. raintje is ook niet naar huis gestuurd.

ben normaal dol op roze, maar niet in den schlip.
Ik had heb ook nog nooit een positieve outest gehad. Deed er af en toe wel één, maar dan vergat ik het weer... en ik wist ook nooit wanneer ik het nou moest gaan doen door die onregelmatigheid. Nam ik me voor te starten met ovutesten, begon ik weer te bloeden...
Hoi Meisjes.

Wat een gezellige boel hier gister....

Moom,spannend zeg!!!!

Hoop dat het goed zit deze x...

Hier niet veel te melden,wilde eigenlijk mega gaan klagen

(voel me niet zo fijn)maar da's ook weer niet eerlijk tegenover de rest
en ik dacht eerst nog wel dat die aparte smileys van Moom gewoon van de viva site kwamen... hoe naief! Maar ze zijn geweldig!

Nog even antwoord op de wat meer serieuze vraag van Riz, ik ben hier naar een info avond geweest in het ziekenhuis en ze hebben hier 4 verloskamers. Alleen als het heel druk is en alle kamers bezet zijn, moet je eerst op een gewone kamer/zaal, maar dat hadden ze nog nooit meegemaakt. En dan krijg je dus meteen een eigen kamer, met badkamer en luie stoel, tv etc voor je partner of andere mensen die er bij zijn.

Marriss, heeft 'ie vanavond nachtdienst? Dus nu issie thuis? Wat doe je dan nog op je werk....?? Hup naar huis en bespringen die vent!

Ik ga zo even op hyves naar die grafiekjes kijken. Heb er geen verstand van, maar ik begrijp dat die van Moom positieve signalen laat zien, spannend..!!
Klaag maar hoor Party, dat mag gewoon! En anders mail je maar..

In ieder geval vast een voor jou!
Ja Party, je mag echt wel even klagen hoor!

Ik doe niet anders hier hahaha.
haai ladies, hier een ietwat fittere becky. Ben nu maar thuis aan het werk geslagen, de hele dag in bed liggen is niet mijn ding iig.

Ga nog even bijlezen van gister want ik heb niet echt inhoudelijk gereageerd.....
Pff.....Zit er gewoon ff doorheen.

Zit niet lekker in mijn vel enzo.

Verder ben ik wel kei blij dat ik over 35 dg ga bevallen ( ongeveer)

vooral heel nieuwschierig....Het is ook allemaal zo dubbel

Ben het beu om al zo lang thuis te zitten,is niets voor mij.

Kan niet meer veel doen om dat al mijn vet in de weg zit,ben ook nog eens veul aangekomen.En wacht ook maar wanneer die nesteldrang eens komt......

Wat een klachten,die slaan gewoon nergens op tegenover gegronde redenen he,dat weet ik.
Als je niet lekker in je vel zit is dat een hele goede reden hoor! En het zijn cliche's maar de langste tijd thuis zitten, heb je gehad meid! Nog even volhouden en dan weet je dadelijk helemaal waarvoor je het gedaan hebt! Tuurlijk is het niet gek dat je er nu een beetje genoeg van hebt, en je weet het niet natuurlijk... maar de trend hier is wel dat we hier eerder bevallen dan de uitgerekende datum!

Misschien nog wat leuke dingen plannen die fysiek niet zo zwaar zijn, zodat je iets hebt om naar uit te kijken?
Thanx voor de peptalk husk.X
Party, ik vind het ook hele gegronde redenen hoor! Kan me er zelfs wel iets bij voorstellen.

Lang thuiszitten is gewoon niet leuk. En helemaal als het allemaal niet zo snel meer gaat als je wilt. Dus veel op forum typen. Beetje lezen en leuke dingen doen zoals husky al zegt. Natuurlijk niet te inspannende dingen want dat is dan weer niet goed. En zaterdag ga je alweer iets heel leuks doen natuurlijk.

En dat aankomen is ook iets vreselijks. Daar hebben zelfs niet zangere vrouwen last van. M.a.w. dat is een standaard vrouwen probleem. Niet dat je er wat aan hebt maar goed. Komt wel weer goed na de bevalling hoor. En dan die nesteldrang, kan jou het schelen als die niet komt

Lieffie, heel veel sterkte en gewoon lekker van je afzeiken als dat helpt! Enne, nog maar 35 dagen!!! Da's echt snel... Over een maandje heb je gewoon je kleine meisje in je armen
zangere vrouwen, rain? je bedoelt een zangeres?

oef, wat zie ik daar tegenop. 't aankomen. 't je lichaam kwijt zijn. dikke voor party dus!!!
Party, klagen mag heus!! Moet je ons soms eens zien/horen... daar is ons forum ook gewoon voor hoor Enne...ik snap je echt wel. Hartstikke mooi dat je zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat je niet 9 maanden dag in dag uit staat te springen van blijdschap... heel normaal dat er ook momenten zijn dat je er even geen zin meer in hebt, dat je jezelf in de weg zit, en gewoon maar één ding wilt: je kindje in je armen en weer letterlijk goed in je vel zitten!!!

Even denken, zijn er nog leuke dingetjes om te doen....

- lezen

- website maken

- puzzelen

- nintendo DS of een WII ofzo lenen van iemand (of kopen )

- enveloppen schrijven voor de geb.kaartjes

Uuhh... zal ik even kijken of ik nog wat leuke boeken heb liggen en die naar je opsturen? Wat voor genre hou je van?
Ik dacht altijd dat ik er alles voor over zou hebben,als ik maar zwanger zou zijn...nu is dat natuurlijk ook wel zo....Maar er zijn grenzen en vandaag heb ik die van mij ff bereikt...Gelukkig heb ik jullie nog he
Marriss,hartsikke aardig maar heb nu de afgelopen 10 weken alle

boeken uit van Karin Slaughter,de boeken van Heleen van Roijen ook.Nu heb ik gister weer 3 boeken besteld.Dus dat komt voorlopig wel goed.

Enveloppe heb ik allemaal geschreven,heb zelfs een what to do list gemaakt voor vriend.Met alle tel nr's erop.En wat ie moet doen als het zover is of als ik in het zk kom te liggen

Heb al een geboortesticker besteld,voor tegen de raam.

Dvd marathon is ook niet leuk meer....

Ga zo maar al vast wat kleertjes uitwassen.

En dan komt het vast wel weer goed
Om maar in dezelfde sferen te blijven als je avatar.....

Speciaal voor jou!

Oh enne, heeft Pol eigenlijk nog verteld hoe het was bij de fert.psych? Ik weet nog dat ze kwam vertellen dat het meeviel en dat ze het fijn vond maar toen werd het stil toch?

Enne IK en LEONOR, hoe is het met jullie? Lang niets meer gehoord....
Lieve party, ik kan me nog niet voorstellen hoe je je voelt maar ik kan me wel voorstellen dat het thuiszitten echt vreselijk is. Zeker als je al zo lang thuis zit.
XXX

Wilde nog naar de kapper (waar ik werk)en daar is geen plaats......Pas volgende week.Moet ik jullie ook nog met mega uitgroei onder ogen zien,ga het gewoon zelf doen.
Mogguh meisjes hier :-)

Marriss, blij dat ik je kaa humeur een beetje op heb kunnen vrolijken!!!

Moom, ok, roze willen we dus niet zien!! Mn vent wil dat trouwens ook niet....had onwijs leuke knalroze gordijnen gezien voor de babykamer, die had ik eerst ook maar waren binnen een jaar onwijs verkleurd en nu dus weer nieuwe....wil ie geen knalroze Dus nu maar lichtroze gekocht,....toch een beetje mn zin!

Ik duim voor je!

Party, je mag best klagen hoor! Ik ben een enorm lui persoon en vermaak me dus echt opperbest thuis...beetje frobelen, beetje hangen, tv kijken, koken, forummen, niets doen, schoonmaken, wassen enz....maar kan me echt heel goed voorstellen dat t niet meevalt als je niet uitermate lui bent! Met de meeting krijg je eerst s een dikke knuf van me!

En dat aankomen...pff, zit al op 13 kilo!!!! Loop nu al 2 kilo voor op Lois, dus ga denk gewoon richting 20 kilo aankomen Maar meid, echt t kan er allemaal weer vanaf....de tijgernootjes buik die er mee gepaard gaat nemen we maar voor lief

Rain, wat een liefie!

Nee, we horen niet van alle bevallen dames meer regelmatig iets....echt jammer! Gelukkig hebben we ook een paar trouwe mama's, zoals Duvel en Maya :-)
En een Nintendo DS dan party? Mijn schoonmoeder heeft er één (zit thuis na operatie) en heeft er veel plezier aan, en mn hoogzwangere schoonzusje doodt ook de zwanger-zijn tijd met dat ding. Staan wel op marktplaats voor 100 euro ofzo. Zet je 'm na je zwangerschap weer op marktplaats en verkoop je 'm voor 80!
Poll heeft inderdaad nog niet laten weten hoe het was... hoop dat ze dat nog komt doen, ben wel benieuwd!

Riz, is jouw andere meet-groepje ook van het forum? Of ga je naar dé grote forummeeting??
Da's niets voor mij,wil wel heeeeel graag nog steeds een wii .Vriend heeft hier een tijdelijk stop in mijn gat van m'n hand geduwd....Het liep nogal 'uit de hand' zal ik maar zeggen.
Nee Marriss, das een ander groepje....maar daar schrijven we niet meer mee op Viva, alleen op Hyves.

party, een stop voor het gat in je hand :-)
Riz,had/heb jij trouwens ook luiers in je 'vluchttas ' zitten ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven