Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
woensdag 21 oktober 2009 om 11:43
Hmmm party, nee die heb ik eigenlijk niet....mag t ziekenhuis lekker betalen die eerste uurtjes of dagen Nee, misschien wel een idee om er een paar in te doen. Maar ik ga er vanuit dat ze die daar ook hebben eigenlijk. Moet mn tas nog in orde gaan maken...vind t zo overdreven allemaal! Ik heb vorig jaar gewoon bevallen in hetgeen waar ik ook in binnenkwam....tijdens persen alles uitgegooid omdat ik het echt bloedheet had, en na t douchen alleen schone kleren aan. Die badjas en weet ik het allemaal heb ik helemaal niet gebruikt...
Zit alleen onwijs te twijfelen welke kleertjes ik allemaal meeneem voor de kleine! Kan echt niet kiezen!
Zit alleen onwijs te twijfelen welke kleertjes ik allemaal meeneem voor de kleine! Kan echt niet kiezen!
woensdag 21 oktober 2009 om 11:55
He dames,
Even een knuffel voor party!!! Dat wachten en niets doen zo tegen het einde lijkt me ook zwaar hoor. Mag je best over klagen!
Poll, ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je gaat.
Duvel, ben jij eigenlijk weer aardig hersteld van je keizersnee? Da's toch best een serieuze operatie, dus ik kan me voorstellen dat je een paar weken later nog steeds niet enthousiast rondjes door de kamer aan het rennen bent.
Vanmorgen weer 36.4, dus geen temperatuurstijging... Shit zeg, ik was nog zo blij met m'n positieve ovutest maandag, maar misschien is er dus helemaal geen ei gesprongen?
doei!
Even een knuffel voor party!!! Dat wachten en niets doen zo tegen het einde lijkt me ook zwaar hoor. Mag je best over klagen!
Poll, ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je gaat.
Duvel, ben jij eigenlijk weer aardig hersteld van je keizersnee? Da's toch best een serieuze operatie, dus ik kan me voorstellen dat je een paar weken later nog steeds niet enthousiast rondjes door de kamer aan het rennen bent.
Vanmorgen weer 36.4, dus geen temperatuurstijging... Shit zeg, ik was nog zo blij met m'n positieve ovutest maandag, maar misschien is er dus helemaal geen ei gesprongen?
doei!
woensdag 21 oktober 2009 om 12:12
Marriss,dan kan jij aan de slag met je DS!!
Speec,bij jouw dus maar afwachten op je gesprongen ei?
Riz,ik heb hier lijstje voor me liggen en ik ga ook echt niet alles mee sjouwen wat er op staat.Ik heb alleen een doorzichtige badjas,dus gaat 'm zoiezo niet worden.HAhaha.Ik weet ook niet welke kleertjes ik mee ga nemen..Ik neem 4 pakjes mee denk ik."t is toch wel iets speciaals wat ze de eerste x aan hebben,toch?
Speec,bij jouw dus maar afwachten op je gesprongen ei?
Riz,ik heb hier lijstje voor me liggen en ik ga ook echt niet alles mee sjouwen wat er op staat.Ik heb alleen een doorzichtige badjas,dus gaat 'm zoiezo niet worden.HAhaha.Ik weet ook niet welke kleertjes ik mee ga nemen..Ik neem 4 pakjes mee denk ik."t is toch wel iets speciaals wat ze de eerste x aan hebben,toch?
woensdag 21 oktober 2009 om 12:15
Vriendin had mooiste pakje meegenomen naar het ziekenhuis voor de baby, maar baby was er blijkbaar niet blij mee want spuugde het pakje na de eerste voeding helemaal onder. Toen kreeg ze een heul lelijk pakje van het ziekenhuis aan... (niet dat het uitmaakte hoor, ze waren nog steeds heel blij met dochter )
woensdag 21 oktober 2009 om 12:20
Kan me voorstellen dat dat speciaal is, zo'n eerste pakje... zou iets neutraals doen, als je kind dan over 25jaar de foto's ziet, dat ze niet verafschuwd roepen waarom ze zo'n vréselijk pakje aan hebben
Speec, ik heb ook niets van die dingen hoor... een wii is wel leuk, maar daar moet je echt voor gaan zitten vind ik... zo'n DS pak je er toch makkelijker bij als manlief voetbal kijkt, als er niets op tv is, in bed, in bad...
Vriend heeft wel een Xbox, maar die staat er eigenlijk ook alleen maar voor de sier... maar als ik een balletje opgooi dat dat ding wel wegkan, wordt ie hellig... stel je voor dat je iets wegdoet waar je nooit naar omkijkt
Zelfde als z'n abo op de sportschool, de keren dat ie in 2jaar tijd is geweest, waren op 2handen te tellen... maar wel elke maand 40 euro, das 480 euro per jaar, das 960 euro voor een paar keer sporten!! Das toch niet normaal... maar als ik zei dat ik zn abo op ging zeggen werd ie panisch... maar heb het toch gedaan (valse ik )
Speec, ik heb ook niets van die dingen hoor... een wii is wel leuk, maar daar moet je echt voor gaan zitten vind ik... zo'n DS pak je er toch makkelijker bij als manlief voetbal kijkt, als er niets op tv is, in bed, in bad...
Vriend heeft wel een Xbox, maar die staat er eigenlijk ook alleen maar voor de sier... maar als ik een balletje opgooi dat dat ding wel wegkan, wordt ie hellig... stel je voor dat je iets wegdoet waar je nooit naar omkijkt
Zelfde als z'n abo op de sportschool, de keren dat ie in 2jaar tijd is geweest, waren op 2handen te tellen... maar wel elke maand 40 euro, das 480 euro per jaar, das 960 euro voor een paar keer sporten!! Das toch niet normaal... maar als ik zei dat ik zn abo op ging zeggen werd ie panisch... maar heb het toch gedaan (valse ik )
woensdag 21 oktober 2009 om 12:24
Hai Dames,
Hier even mijn ego verhaal... ben ontzettend geschrokken toen ik wakker werd om (schaam) 11 uur vanmorgen... Ging een plasje doen en nog geen tel erna kreeg ik ontzeeeeeettende pijnscheuten in mijn onderrug en in mijn buik... kort daarna werd ik ook kots en kotsmisselijk (ging bijna over mijn nek) en super duizelig. Wist ook van ellende even niet meer hoe ik moest gaan liggen....
Dacht dat ik gek werd.... gelukkig zakte het af na ongeveer een minuutje.. maar het leken wel 5 minuten...
Geen idee wat het was, maar ik ben blij dat ik zo naar de VK moet dan kan ik het gelijk vragen
Heb ook al mijn afspraken voor vandaag gecancelled...
Hier even mijn ego verhaal... ben ontzettend geschrokken toen ik wakker werd om (schaam) 11 uur vanmorgen... Ging een plasje doen en nog geen tel erna kreeg ik ontzeeeeeettende pijnscheuten in mijn onderrug en in mijn buik... kort daarna werd ik ook kots en kotsmisselijk (ging bijna over mijn nek) en super duizelig. Wist ook van ellende even niet meer hoe ik moest gaan liggen....
Dacht dat ik gek werd.... gelukkig zakte het af na ongeveer een minuutje.. maar het leken wel 5 minuten...
Geen idee wat het was, maar ik ben blij dat ik zo naar de VK moet dan kan ik het gelijk vragen
Heb ook al mijn afspraken voor vandaag gecancelled...
woensdag 21 oktober 2009 om 12:25
Marriss,zo herkenbaar....hier ook een playstation 3,Ligt niet eens aangesloten,maar weg doen,ho maar.Heb 'm nu verhuisd naar boven (zolder) hij heeft 't niet eens gemerkt.Ga ook geen slapende honden wakker maken 
Ik heb ook van die foto's van vroeger dat je denkt,NEE.
Bij ons in de omgeving hebben we geheim gehouden dat we een meid krijgen,maar toch heeft moeders hier van alles bewaard van vroeger.'Is zo leuk als jouw kindje dat aan kan'........Eh liever niet (oranje bloemen en ribstof)
Ik heb ook van die foto's van vroeger dat je denkt,NEE.
Bij ons in de omgeving hebben we geheim gehouden dat we een meid krijgen,maar toch heeft moeders hier van alles bewaard van vroeger.'Is zo leuk als jouw kindje dat aan kan'........Eh liever niet (oranje bloemen en ribstof)
woensdag 21 oktober 2009 om 12:29
woensdag 21 oktober 2009 om 12:34
Jeetje Fanatic, dat is echt schrikken!!! DOe je wel rustig aan? Kleine beweegt nog goed?
Hier ook helemaal niets met spelcomputers....we hebben er ook geen 1 thuis...de ps2 hebben we aan ons neefje gegeven. Zitten er toch nooit mee te spelen.
Het eerste pakje is denk heel bijzonder....maar moet ook wel lekker zacht en vooral warm zijn voor die kleine, dus ik denk dat ik niet voor de allerschattigste jurkjes ga, die bewaar ik wel als ze een paar dagen is, maar dat ik gewoon lekkere zachte warme pakjes meeneem en een overslag jurkje voor het allerliefste meisjes effect
Maar goed, heb al 80 keer met alles in mn handen gestaan en ven er nog niet helemaal uit!
Lois had een superschattig pakje aan, lichtroze met de tekst "made with Love" erop...was zo schattig!
Hier ook helemaal niets met spelcomputers....we hebben er ook geen 1 thuis...de ps2 hebben we aan ons neefje gegeven. Zitten er toch nooit mee te spelen.
Het eerste pakje is denk heel bijzonder....maar moet ook wel lekker zacht en vooral warm zijn voor die kleine, dus ik denk dat ik niet voor de allerschattigste jurkjes ga, die bewaar ik wel als ze een paar dagen is, maar dat ik gewoon lekkere zachte warme pakjes meeneem en een overslag jurkje voor het allerliefste meisjes effect
Maar goed, heb al 80 keer met alles in mn handen gestaan en ven er nog niet helemaal uit!
Lois had een superschattig pakje aan, lichtroze met de tekst "made with Love" erop...was zo schattig!
woensdag 21 oktober 2009 om 12:39
Riz, ik doe rustig aan ja, vandaar dat ik ook gelijk besloten heb vandaag niet mee te gaan met schoonmutti naar de intratuin, en holiday on ice met mijn buurvrouw zeg ik ook af.
Het gekke is dat op het moment dat ik gek werd van de pijn de baby lag te schoppen als een gek... voel hem/haar nu ff niet, maar dat is meestal als ik net rechtop ben gaan zitten dat ik ff niets voel. Maar ben wel heel blij dat ik zo naar de VK mag...
Wij hebben heeeeel veel computer dingen ja... laptop hebben we natuurlijk ook nog hahaha. Vriendlief is nou eenmaal dol op games... en ach als dat nou z'n hobby is.. naar de kroeg gaan en daar z'n geld verdrinken doet ie niet.. dus hij geeft het hier aan uit
Het gekke is dat op het moment dat ik gek werd van de pijn de baby lag te schoppen als een gek... voel hem/haar nu ff niet, maar dat is meestal als ik net rechtop ben gaan zitten dat ik ff niets voel. Maar ben wel heel blij dat ik zo naar de VK mag...
Wij hebben heeeeel veel computer dingen ja... laptop hebben we natuurlijk ook nog hahaha. Vriendlief is nou eenmaal dol op games... en ach als dat nou z'n hobby is.. naar de kroeg gaan en daar z'n geld verdrinken doet ie niet.. dus hij geeft het hier aan uit
woensdag 21 oktober 2009 om 12:49
Ik zit nog in mn badjas op de bank....en ik moet nog zoveel doen. Kleertjes voor de kleine moeten nog gewassen worden deels, ook datgeen wat ik mee wil naar t ziekenhuis, wil nog taart bakken, en kokosmakronen ( heb heel veel eiwitten over) en moet ook nog naar de supermarkt voor dat eetpapier onder de makronen.
Wie geeft me een schop?
Wie geeft me een schop?
woensdag 21 oktober 2009 om 12:51