Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
riz.......... dat slikkebaarden bij die laatste smiley van jou!
zou kunnen momo, ik weet eigenlijk niet meer hoe het daarvoor was.... solly
dat had ik nog niet eens gezien! maakt die smijl nóg slechter.
quote:germanwings schreef op 20 oktober 2009 @ 22:29:

zou kunnen momo, ik weet eigenlijk niet meer hoe het daarvoor was.... sollygeeft niet schatje.
Haha sorry!!! Ik zei toch al dat ik er niet zo in thuis was....

Nou ja, jullie moeten allemaal maar gewoon sexen tot jullie erbij neer vallen...kan er weinig anders meer van maken, haha!

3 weken thuis en mn IQ is nu al tot een nulpunt gezakt...lekker dan!

Fanatic, weltrust!
Ja, moom, dat zal het zijn. Als je ook een positieve ovu-test hebt gehad weet je fertiliteitsvriend zeker dat er eieren gesprongen zijn. Ik heb ook altijd vette lijnen.

De mijne staan ook op haifs. Ik ga nu zo naar bed (nieuw matras, dus hopelijk heeft dat extra beetje vering effect ). Bis morgen!
Die laatste smiley is gewoon echt te ranzig heur!

ladies ik duik mijn bedje weer in, verder uitzieken....bis morgen of zo.
Oh bah, dat had ik ook niet gezien hoor!!! Slikkende smileys
Becks, weltrusten en beterschap!
Ok, genoeg geplakt nu....ik ga zo ook maar s kijken of ik vanavond beter slaap. afgelopen nacht 6(!!!!!!!!!!!) keer naar de wc geweest!
ik ga ook

trusten allemaal, en de zieken/zwakken/misselijken beterschap!
riz, kathetertje zodat je een nachtje doorslaapt?

trusten dames! Ik ga ook zo slapen!
Nou GW, die wilden ze me bij mn bevalling ook geven omdat ik de laatste anderhalf uur een ruggeprik had, en daar waren ze niet zo blij mee uiteindelijk denk, haha...die slang zat er netjes in, keurig alles in zo'n bakje, alleen kreeg k net een perswee toen dat ding erin zat....geloof dat ik net een vent was....piste zo tegen de muur....2 meter verder

Trusten lieverds!
Liefie's hoe krijgen jullie die leuke smeilies dan hier, krijg ze niet gekopiëerd en geplakt :(.... Met andere woorden HELP Moomie....

Rientje wilt ook leuke smeilies ....

Gezellig geweest hier vanaaf, en ikke maar werken!!

Nou jaargesprek is niet door gegaan, baas zegt dat het om 13.00 uur was en ik dat het om 14.00 uur was, grr vervelend. Volgende week nieuwe poging!

Nou welterusten allemaal, ga ook maar eens slapen wekker gaat om 6.15 uur, bleeghhh...
Riz, dat verhaal van die katheter........ ik lig echt dubbel!

En EBP voor mij!
Hahah Riz, ik zie het helemaal voor me, gewéldig!!

Thnx voor de opvrolijking Ben echt knettersjaggerijnig... stomme vent van mij... maandag niets (beide geen zin geloof ik) gister komt ie een half uur na mij in bed (dan slááááp ik!!) en morgen en overmorgen heeft ie nachtdienst, dus dan issie niet eens thuis hoe moeten we nou in godsnaam een kind creeeren als we het nooit doen!! Dit past totaal niet in mijn deze-maand-word-ik-zwanger-plan
erine. smijlies zijn gewoon plaatjes die je in je tekst plakt. dat kun je toch wel? gewoon google afbeeldingen op smijlie zoeken, of bijv van die site die ik gepost had.

en anders, smijlies plakken, dat doe je zo:

zoek een leuke smijlie uit. klik rechts <properties> dan staat er een adres (URL), vaak beginnend met http. dat selecteer je, en kopieer je (ctrl c). dan ga je naar viva forum, tiept je bericht, en waar je plaatje moet komen doe je óf het schilderij knopje hierboven, of je tiept [img] vervolgens plak je het adres van het plaatjes en bij gebruik van het schilderij knopje doe je dan <OK>, en anders moet je even [/img] tiepen. bericht verder afmaken, < verstuur bericht> en klaar!!!
Wat een gezelligheid hier gisteravond zeg. En die ranzige smileys. Hilarisch gewoon. En ik lig ook nog dubbel om het plasverhaal van Riz......

Mariss, kop op meissie! Is morgenochtend nog een optie?

Zo, en nu ga ik eens op hyves kijken naar al die tempplaatjes van jullie. Niet dat ik er verstand van heb hoor! Ik geloof dat het voor Moom erg positief lijkt allemaal? Ik hoop het in ieder geval wel voor je hoor!
Mmmm, heb naar jullie templijstjes gekeken maar snap er geen zak van! Misschien moet ik me er ook eens in gaan verdiepen en toch een maandje proberen ofzo.

In ieder geval als jullie positief zijn dan ben ik dat ook natuurlijk! Moom, toch maar testen zaterdag dan!!
Rain, ik wilde het ook niet echt, maar zag het niet zitten om straks naar het ZH te moeten en weer weggestuurd te worden met de boodschap: ga eerst maar eens tempen wijffie...
Ohw en Rain, morgenochtend lukt ook niet... ik ga om 7.15u de deur uit, hij komt tegen 8u thuis na een nachtdienst (moet de hele nacht wakker blijven dus kapot) en gaat dan dus slapen....
Zo wordt het natuurlijk niets he....

dito voor mij, rain. en is nu soort 'verslaving' geworden.

ik wacht nog braaf af. meestal krijg ik paar dagen voor ik ongesteld word al wat roze afscheiding enzo.

He Mariss, wat vervelend zeg. En, hoe laat gaat hij vanavond weg dan? Misschien nog even een vluggertje voordat hij weggaat?

Enne, mij hebben ze ook niet naar huis gestuurd met de mededeling dat ik moet tempen. Je hebt wel ovutesten gebruikt en ook wel eens een positieve test gehad toch? Nou, daar nemen ze vast ook wel genoegen mee!
Mooi kleurtje dat roze.... Ik hoop dat je dat nu niet gaat hebben dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven