Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Ben ik weer, zwangeren zwemmen was erg leuk, dus denk dat ik nog wel weer eens ga!
Ja snap het helemaal Moom, zal het dadelijk even showen!!! Duim heel hard voor je hoor!

Sleur die vent van je het bed in Marriss!! Haha wel sneu voor hem van het cadeautje. Eeeum en die mop??? Die snap ik ook niet hoor…

Gewoon klagen hoor Party, geen probleem! Kan me voorstellen dat jij je even niet zo lekker voelt nu van mij!

Wat een opluchting Fan dat alles goed is! Wauw Fan wat een verzameling spelcomputers zeg! Heb er geen een, schaaammm!

Super Becky, al een tegenbod gedaan?

Hoe maak je kokosmacronen Riz, ikke heb geen flauw idee… Ooeeh wat spannend al voor 5 december, wat leuk… Klinkt goed die cake, zet je het receptje er ook even op?

Wat leuk Huksy, al die bloembollen die dadelijk allemaal uitkomen, gezellig!

Dikke voor Moom en Rain…

Gelukt met zwemmen Gw? Ooh zo te horen wel.

Beetje rot dag gehad op werk vandaag, sfeer is echt slecht op het moment, heb weer een leuke baan op het oog en ga morgen naar een voorlichting in Utrecht (zal zwaaien Rain). Verder vanmiddag lekker een uur gaan paardrijden en nu stink ik naar paard, ga zo maar even douchen, heb alleen niet zo’n zin!!!

Effe oefenen...

oeh, spannend erine, andere baan.. is die voorlichting daar voor?

in de categorie 'ja want ik sta al bovenaan mooms lijstje', ik heb net vent uit proberen te leggen (opnieuw overigens) dat ik er niet ben zaterdag. wasj lasjtig. jaja, in utrecht. high tea. met meiden die ik niet ken. hmm. juist.
goed zo erine!!!
Noop Moom voorlichting is weer voor een andere baan, ben me goed aan het oriënteren op het moment. Morgen is een master opleiding gecombineerd met baan. En andere baan is binnen onze instelling maar wel voor mij een verbetering ten opzichte van mijn huidige baan. Vind t erg moeilijk hoor!

Haha en snapte je vent het nu??

Ja goed van mij....

Deze is voor jou
nee, hij snapt er geen kont van! maar ik trek me er mooi weinig van aan. ten eerste laat hij mij morgen en overmorgenavond al mooi in de steek, ten tweede heb ik er veel te veel zin an!!!!

goed erine, kan nooit kwaad om eens goed om je heen te kijken. en zien wat je hebt en (nog) wilt bereiken. wat je zegt, altijd spannend en moeilijk, want je weet heeeeel goed wat je hebt, maar nooit wat je er voor terug krijgt!!!

GW, lijkt me heerlijk, even gewichtloos voelen in dat warme water! hoest met de pokkel? kan niet wachten om hem live te aanschouwen!!
Goed zo Moom, sommige dingen hoeven ze ook niet te snappen!! Vind t erg jammer dat ik niet mee kan zaterdag....

Klopt ook, alleen begin ik hetgeen wat ik heb steeds minder interessant en leuk te vinden. Begin me te vervelen en werk er pas twee jaar. Dus lijkt het me tijd voor iets nieuws. Echt spannend!

Heb je curve van gister net bekeken, ziet er hoopvol uit, ben alweer aan het duimen geslagen...
jaja, het is weer voor rain en mij!
hihi, mss moet ik me ook maar eens aan het plakken van smileys ala momo wagen, die van erine zien er ook zo leuk uit!

Klinkt spannend erine, nieuwe baan!

Zwemmen was lekker, in therapeutisch bad van 32 graad! Het was trouwens meer aquarobics dan zwemmen, daarvoor is het bad te klein, maar vond het wel leuk, en eerste kontakte opgedaan, lijkt me wel leuk voor straks. Pokkel groeit hier langzaam maar gestaag zullen we maar zeggen. Ik vind zelf dat ik er nu wel echt zwanger uit zie, maar behalve van die ene patient er verder nog van geen enkele een opmerking over gehoord. En er werd me vandaag nog gevraagd of ik rookte, omdat veel artsen ook rookten volgens die patient (die had volgens mij ook echt niet door dat ik zwanger was). Maar ach ik vind dat je het kunt zien en ik hoef ook geen megapokkel meer, dan pas ik ook niet meer in de roeiboot.
Zo, even lekker gesport weer!

Erine, ik zwaai terug hoor! Waar moet je zijn?

Momo, mannen snappen dat niet he? HIer ook zo een hoor. Precies dezelfde reactie. Snapt niet dat ik een high tea heb met meiden die ik helemaal niet ken. En dan ook nog eens hier thuis te worden opgehaald door 1....Dus ik zeg nog, ze weten misschien wel meer dan mijn "echte" vriendinnen hahaha. Maar hij blijft het maar vreemd vinden. Ach, ik vind ook zoveel dingen vreemd.

GW, gelukkig ging het zwemmen nu wel door en was het ook nog eens leuk!
Jeetje meiden!!

Van gisteren pagina 151 naar nu 166. En de eerste 2 pagina’s zie ik alleen maar sexende smiley ‘s . Jullie zijn lekker bezig.

Moom thnx voor de site, die heb ik gelijk opgeslagen. Hahah.

Riz groot gelijk dat je de datum voor jezelf houd hoor. Anders krijg je inderdaad allemaal sms’jes op die dag.

En dat verhaal over het 2 meter ver plassen Geweldig! Die zullen wel gek op gekeken hebben. (jij zelf misschien ook)

Mariss je kan hem ook nog pakken voor hij de nachtdienst ingaat. Jij kan lekker slapen en hij heeft de hele nacht om eraan terug te denken. (misschien een idee)

Ik heb eerlijk gezegd niet alles teruggelezen hoor dames. Dat is allemaal niet bij te houden. Lees nog ff 2 pagina's terug

(na 6 minuten)

ff nog wat toevoegen.

Een hele dikke Knuf voor Party en klagen dat mag best hoor. No problemo.

Moom, het klinkt ook best raar Thee drinken met meiden die je eigenlijk "niet"kent. Voor die mannen natuurlijk. Want ik moet zeggen dat jullie de laatste tijd meer van me weten als vriendinnen zelf. Heb het zo druk dat ik die weinig spreek.

Maar ook ik heb er zin an. Spannend maar wel Leuk!!
doen we al die moeite.. tsjk. maare serieus. in dit tempo: nieuwe titel???
Jeetje dat gaat snel. Ik was net gewend aan deze.
Ze controleren de laatste tijd niet zo streng....

LGZW topic heeft er ook al meer dan 3000

dus mss gewoon geen slapende honden wakker maken?
Dat dacht ik dus ook, het LGZW topic heeft al bijna 4000 posts (bij wijze van) dus als we onze mond houden.....
Zo, wij gaan echt snel idd....niet te geloven!

Oh, ik hoop zo dat jullie allemaal 2 dikke strepen piesen!!!

Erine, kokosmakronen maak je door ongeveer 4 eiwitten (of meer of minder, maak t alleen als ik ergens veel dooiers voor heb gebruikt) stijf te kloppen met 250 gram basterdsuiker, snuffie zout en een zakje vanillesuiker, dan doe je er zo'n halve zak gemalen kokos bij (denk 250 gram dat dat is? weet ik eigenlijk niet, gewoon van die zakken die je bij de super koopt, witte kokos en dan mengen tot je een beetje vastige substantie krijgt) en dan maak je van die drolletjes op eetpapier...geen gekleurde nemen trouwens want daar zit vaak nog een zoet fruitsmaakje aan en das echt vies, en die bak je dan af in de oven....140 graden en dan een minuut of 40, maar dat ligt er ook aan hoe groot je ze maakt...mjam!

Mijn taart maak je door gewoon cakebeslag te maken (3 gelijke delen bloem, ei en boter, doe meestal 250 van elk en 3 eieren, vanillesuiker en zout) cacao erdoorheen en een chocoreep in ministukjes. In een springvorm, uurtje in de oven op 145 graden (hetelucht) en dan af laten koelen. Dan de cake met een draadje overdwars doorsnijden zeg maar...

Dan heb ik banketbakkersroom gemaakt ( je hebt 250 ml melk nodig, maar moet dan iets minder dan 250 ml melk aan de kook brengen, 2 eierdooiers met 50 gram bloem en de rest van de melk tot een papje maken in een kom....warme melk voorzichtig en heel langzaam bij de dooiers en hard kloppen, terug in de pan van de melk, en terug op t vuur....3 of 4 flinke lepels suiker erbij en vanillesuiker en dan inlaten koken)

Aardbeien in schijfjes snijden en op de onderste deel van de cake leggen, room eroverheen en dan de bovenkant van de cake er weer op.

Op de bovenkant van de taart had ik dan nog chocotoefjes gedaan (slagroom met gesmolten chocola erdoorheen en als garnering 4 aardbeitjes)

Taart is zeker goedgekeurd, althans, zo zegt mn bezoek! Hij was heerlijk!
Van mij mag foppies en jompels ook nog wel even blijven. Is ook wel makkelijk als je net internet op het werk hebt openstaan

Yaya, hoe is het nu eigenlijk met jou? Je bent altijd zo lief op iedereen aan het reageren

Zo, ben even onder de douche geweest dus weer lekker fris. Helaas niet fruitig dus ik ga op bed liggen. Vroeg slapen vandaag!

Weltrusten allemaal voor straks en tot morgen!
ok...

en nu

Ik ga de laptop afsluiten dames!

Hopelijk was het leuk fanatic vanavond bij holiday on ice.

Doeiii liefies!
Doei Becks!!! Trusten!
truste taartenkoningin!
quote:yaya1 schreef op 21 oktober 2009 @ 21:31:

Mariss je kan hem ook nog pakken [afbeelding]voor hij de nachtdienst ingaat. Jij kan lekker slapen en hij heeft de hele nacht om eraan terug te denken. (misschien een idee)

Ben al niet meer zo sjaggie als vanmorgen

Vermoeiende vergadering gehad, nu alleen in bed, laptop nog even meegenomen maar oogjes vallen bijna dicht... dus truste skatties, tot morgen!
Yahooo!!!

Nou heb ik eindelijk de EBP points!

Verder gaat het hier eigenlijk wel goed hoor. Ik heb heel veel zin in zaterdag. Ben alleen nog aan het stoeien met de tomtom. (hebben we net nieuw)

De kleine trapt wat af en ik vind het iedere keer nog bijzonder.

Verder nu nog ff 2 ochtenddiensten en dan vrij weekend.

Haahah weer 1 week voorbij dus nog 4 te gaan. (Erg he?)

Mariss ben in ieder geval blij te horen dat je je weer wat beter voelt. En vergaderen, daar maken ze mij ook niet blij mee.

Hier is het een natte dag. Regen, regen en nog eens regen. Hopelijk knapt het nog een beetje op.

Meiden misschien kom ik nog ff buurten als ik tijd heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven